Laitoin Facebookissa synttärionnittelut ja sain tykkäyksen. Nyt kuitenkin 4 kk myöhemmin, kun katson, on tuo tykkäystä poistettu vaikka muiden onnitteluilla on tykkäys. En ymmärrä, mikä muu kuin kiusaaminen on taustalla
Miksi hän on poistanut tykkäyksen minun onnittelusta? Tekee pahaa. 😥 En saanut viime yönä unta yhtään asian vuoksi.
N31
Kommentit (23)
Jos on vahingossa poistanut? Minulla joskus käy niin kännykällä.
Eihän tuo yksinään mitään merkitse. Onko välit muuten ok? Laita vaikka yksityisviestiin uuden vuoden onnittelut ja kysy kuulumisia, katso miten reagoi.
Mä en ole edes tiennyt, että niitä tykkäyksiä voi poistaa?
Siis jos joku tykkää jostain mun päivityksestä, mä voin poistaa tämän yhden henkilön tykkäyksen??
Nyt 4 kk myöhemmin tarkistat, että tykkäys on tallessa?
Lääkkeet!
Kyllä mäkin antitykkään ihmisestä joka on tarpeeks tyhmä kirjoittaakseen koko jutun OTSIKKOKENTTÄÄN.
Jos et näe tarpeeks hyvin kommenttikenttää ja luulet otsikkokenttää kommenttikentäksi on joko syytä ostaa nopsaan isompi näyttö tai käydä tarkistuttamassa näkökyky.
Itkettää puolestasi. Tunnistan tuon ilmiön, olen itsekin joutunut saman käyttäytymisen uhriksi.
Ajattele jos ei olisi Facea ollenkaan. Mistä tietäisit oletko edes elossa, kukaan ei tykkäisi tai tökkäisi. Kaikenlaisia kummajaisia sitä onkin. Katsotko aina jostain somesta, oletko nyt tykätty ja tägätty. Todellinen elämä voisi sopia sinullekin, kokeile.
No, mutta onneksi sosiaalinen media ei merkitse sinulle tuon enempää. Pysyy järkevissä mitoissa fb:n käyttö, jatka samaan malliin, porvoolainen.
Mulla on vanhempi padi jossa ei toimi kunnolla päivitykset. Tästä syystä mm. facebookin tykkäykset (nämä uudet reagoinnit esim sydän) näkyvät vain ja ainoastaan ilmoituksissa. Jos katson itse julkaisua niin niissä ei näy mitään. Voisiko olla jotain samanlaista sinulla ap?
Vahinko. On käynyt onnitteluja läpi myöhemmin ja vahingossa sormi osunut tykkäykseen.
Miten joku edes huomaa 4kk jälkeen tollasta 😵
Siivoan Facebookia puolen vuoden välein ja poistan kaikki sitä vanhemmat julkaisut.
Miksi niitä pitää säilyttää? Itseäni ärsyttää Facebookin muisto-videot.
Jos sormi osuu puhelinta selatessa tykkäysnapille uudestaan, tykkäys poistuu.
Ja monesti puhelimella näyttää ettei ole tykännyt jostain vaikka onkin. Sitten tykkää uudestaan ja koko tykkäys poistuu.
Minä tykkäilin eilen urakalla uusien vuosien toivotuksista, mutta aamulla niitä ei enää ollut ja piti tykätä uudestaan
Mene hoitoon.