Hei vihreä tai vasuri, kuinka tulet toimeen perussuomalaisen sukulaisesi kanssa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelen puhumista politiikasta. Puhutaan vaikka miten some tuhoaa nuorison. Olen persusukulaisen kanssa ihan samaa mieltä siitä.
Miten se nyt nuorison tuhoaa?
No ehkä se ei tuhoa, mutta näen sen vähän huonona juttuta, ja se yhdistää mut persusukulaiseen.
Miksi kehitys on huono juttu? Ja mihin perustuu se kummallinen ajattelu, että ennen kaikki oli paremmin? Kun katsoo taaksepäin, niin mielestäni koko ajan mennään parempaan suuntaan.
No ollaanhan me menetetty aika rutkasti itsenäisyyttä, nyt kun kaikki on facessa ja yhtiöiden louhittavissa. Toki jos katsotaan rikostilastoja niin parempaan mennään mutta samalla suurin osa on luovuttanut yksityisyytensä amerikkalaisille facebuukille tai googlelle tai twitterille tms,
Mä en ymmärrä tota itsenäisyydestä vouhottamista. Mielestäni on vain hyvä asia, ettei eletä jossain umpiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelen puhumista politiikasta. Puhutaan vaikka miten some tuhoaa nuorison. Olen persusukulaisen kanssa ihan samaa mieltä siitä.
Miten se nyt nuorison tuhoaa?
No ehkä se ei tuhoa, mutta näen sen vähän huonona juttuta, ja se yhdistää mut persusukulaiseen.
Miksi kehitys on huono juttu? Ja mihin perustuu se kummallinen ajattelu, että ennen kaikki oli paremmin? Kun katsoo taaksepäin, niin mielestäni koko ajan mennään parempaan suuntaan.
No ollaanhan me menetetty aika rutkasti itsenäisyyttä, nyt kun kaikki on facessa ja yhtiöiden louhittavissa. Toki jos katsotaan rikostilastoja niin parempaan mennään mutta samalla suurin osa on luovuttanut yksityisyytensä amerikkalaisille facebuukille tai googlelle tai twitterille tms,
Mä en ymmärrä tota itsenäisyydestä vouhottamista. Mielestäni on vain hyvä asia, ettei eletä jossain umpiossa.
Minä taas en ymmärrä kaltaisiasi idiootteja jotka haaveilevat neuvostoliitto 2:sta.
Kommunismilla on murhattu jo pitkälti yli 100 miljoonaa ihmistä, eikö tuo vieläkään riitä sinulle ja kaltaisillesi ?
Vai oletteko vain niin sokeita tai yksinkertaisia, ettette ymmärrä mikä EU:sta on kovaa vauhtia tulossa ja tulee, ettekä sitä mihin monikulttuurisuus on joka paikassa tähän mennessä johtanut?
Onneksi sukulaiseni äänestävät Kokoomusta.
Suvussani ei esiinny niin vakavaa henkistä jälkeenjääneisyyttä, että kukaan kannattaisi perussuomalaisia tai heidän sairasta ideologiaansa.
Sen sijaan suvun vasemmistolaisten ja kokoomuslaisten välillä on välillä kiivastakin väittelyä, persuasia on likimain ainoita mistä koko porukka, niin puolison kun omankin puoleni suku, ollaan kaikki samaa mieltä.
Mieheni on vähän sitä toista ja minä toista. Tämä on tuonut nyt viime kuukaudet pahaa kuilua väliimme vaikka myönnän että Vihreiden maahanmuuttopolitiikka ei ole täysin edustamani. Mieheni on minulle välillä aidosti vihainen ja haukkuu vihervassuksi vaikken sitä kuitenkaan ole. Olen yrittänyt perustella että ilmastonmuutos, luonto ja eläimet on syy kannattaa Vihreitä.
Lähipiirin suvussa löytyy myös aikaisemmin poliittisesti aktiivinen demari joka ei ymmärrä mielipiteitäni ollenkaan. Hän ei ajattele luontoa eikä eläimiä; ei kykene tai ei halua, eikä voi ymmärtää että joku näiden takia äänestää yhtään mitään tai ketään. Ja varsinkaan Vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vähän sitä toista ja minä toista. Tämä on tuonut nyt viime kuukaudet pahaa kuilua väliimme vaikka myönnän että Vihreiden maahanmuuttopolitiikka ei ole täysin edustamani. Mieheni on minulle välillä aidosti vihainen ja haukkuu vihervassuksi vaikken sitä kuitenkaan ole. Olen yrittänyt perustella että ilmastonmuutos, luonto ja eläimet on syy kannattaa Vihreitä.
Lähipiirin suvussa löytyy myös aikaisemmin poliittisesti aktiivinen demari joka ei ymmärrä mielipiteitäni ollenkaan. Hän ei ajattele luontoa eikä eläimiä; ei kykene tai ei halua, eikä voi ymmärtää että joku näiden takia äänestää yhtään mitään tai ketään. Ja varsinkaan Vihreitä.
Lisäksi tuttuni joka on kokoomuslaisen ja persun sekoitus alkoi haukkua Touko Aallon puheenjohtajuuden aikoihin minua vihervassuksi. Ja edelleenkään en sitä ole.
Meni puoli tuntia selittää länsi-rajan toiminta. Tai siitä että talvella joki jäätyy ja keskelle jokea ei ole tehty raja-aitaa tai kuinka järjetön ajatus olisi rakentaa jokeen aita.
Persuhan se perimmäinen syy on tähän kaikkeen vihapuheeseen ja rikollisuuteen. Mutta onneksi meillä on monia puoleita eikä kuin amerikassa, kaksi puoluetta, amerikanpersut oma ryhmittymänsä republikaanipuolueessa. Retardi trump on täysin onnistunut jakamaan kansan kahtia ja ääliötä kannattaa nekin joiden mielestä retardipressa ei ole hyvä juttu.
Sukulaisistani vain isäni on avoimesti persu ja hänellä on lähestymiskielto 18 vuotta jatkuneen kotiväkivallan takia. Muu suku on hänen kanssaan tekemisissä pitkin hampain jotta voivat pitää yhteyttä äitiini. Ei tarvinne sanoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulaisistani vain isäni on avoimesti persu ja hänellä on lähestymiskielto 18 vuotta jatkuneen kotiväkivallan takia. Muu suku on hänen kanssaan tekemisissä pitkin hampain jotta voivat pitää yhteyttä äitiini. Ei tarvinne sanoa enempää.
Melko tyyppinen persukannattaja. tuollaisiahan ne ovat kaikki.
Minun isäni on myös persu ja väkivaltaan taipuvainen. On myös kova näkemään vikaa muissa, mutta ei koskaan itsessään. On myös ihan kamala valehteija ja jäänyt siitä monta kertaa kiinni, mutta ei siltikään tunnusta. Tuon kanssa sitten pitää yrittää tulla jotenkin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Sukuuni kuuluu onneksi vain aivojaan käyttäviä ihmisiä, joten tätä ongelmaa ei ole.
Aivojaan käyttävien kommentit ovat turhia. Vastauksiahan haettiin vain vihreiltä ja vasureilta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin. Olen vihreä mutta en pidä räiskaajista minäkään.
Et pidä raískaajista mutta kannatat vihreitä, jotka juurikin haluavat tuoda tänne raískaajia, murhaajia terrorísteja sekä muita rikollisia.
Onko sinulla kaikki hyvin ?
Ihan hyvin menee ainakin pinnallisella tasolla kunhan kumpikaan puoli ei sorru henkilökohtaiselle tasolle menevään, turhaan ja yleistävään toisen osapuolen kategorisointiin tai demonisointiin (tässäkin keskustelussa tästä erinomaisia esimerkkejä nähtävissä puolin ja toisin). Olen siis itse kai juuri näitä monien suvakeiksi luokittelemia, vaikka talouspoliittisessa mielessä aika keskellä olenkin enkä muutenkin oikein täysin tuohon "vihervasuri"-stereotypiaan mitenkään täysin osu.
Rajauksena tosin se, että totaaliset "white supremacy" / natsifanittaja-tyyppiset ylilyöjät jätän omaan arvoonsa, silloin mennään niin kauas omasta arvomaailmastani, että mielestäni yhteydenpidossa ei ole järkeä somessa tai kasvokkain. (Ja tarkennan vielä, että tämä ihmistyyppi ei siis ole missään tapauksessa minun stereotypiani tai käsitykseni perussuomalaisten kannattajista . Kuitenkin ihan muutama yksittäistapaus vanhoista tuttavista löytyy, näihin en pidä mitään yhteyttä enkä aio pitää, sielu mustuu muuten... ).
Hyvin tulen toimeen.
Pääasia ettei ole venäjämielinen.
Eikä jauha minulle salaliittoteoriota.
Ne arvot ja niistä riittää juttua ja kuinka maailma pelastetaan.