Hei vihreä tai vasuri, kuinka tulet toimeen perussuomalaisen sukulaisesi kanssa?
Kommentit (35)
Välttelen puhumista politiikasta. Puhutaan vaikka miten some tuhoaa nuorison. Olen persusukulaisen kanssa ihan samaa mieltä siitä.
Kun välttelee tiettyjä aiheita niin ihan hyvin, mutta mitään sielunkumppaneita meistä ei koskaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Välttelen puhumista politiikasta. Puhutaan vaikka miten some tuhoaa nuorison. Olen persusukulaisen kanssa ihan samaa mieltä siitä.
Miten se nyt nuorison tuhoaa?
En mitenkään kun mitään yhteistä keskustelunaihetta ei ole vaan kuviteltuja mörköjä nähdään kaikkialla. Oudointa on se, että hänestä on ihan normaalia puhua noista ihan kuin olisin samaa mieltä!
Eihän meillä sellaisia. Varsinkaan sen jälkeen kun sisäsiistit lohkesivat pois Persuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä se ei tuhoa, mutta näen sen vähän huonona juttuta, ja se yhdistää mut persusukulaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä se ei tuhoa, mutta näen sen vähän huonona juttuta, ja se yhdistää mut persusukulaiseen.
Tämä AaVee ei sitten tuhoa sinua?!?
Ihan ookoosti. En ole vihervassareiden kanssa ihan samoilla linjoilla mm-politiikan suhteen, joten meidän on ihan mahdollista keskustella joistain yhteiskunnallisista asioista kunhan ei mennä liian syvälle.
Toivoisin että minulla olisi enemmän persuja yms. tuttavapiirissä, sillä mielestäni on hyväksi keskustella eriävistä näkemyksistä sen sijaan että eri osapuolet eläisivät omissa kritiikittömissä kuplissaan.
ihan hyvin. jos politiikasta tulee puhe, niin on ok tilaisuus puolin toisin jakaa mielipiteitä, toki tämä vaatii käytöstapoja. olen huomannut että sukulaisilla ehkä enemmän ennakkoluuloja minusta (että vasurit/vihreät olisivat "kaikki rajat vaan auki"-porukkaa mutta ei, kovemmat rangaistukset ja parempi seulonta on aika montaa puoluetta yhdistävä mielipide) kuin toisin päin, mutta ehkä tämä johtuu jostain kärjistävistä artikkeleista tms joita he näkevät facebookissa ja uskovat. tosi harva on kumpaakaan ääripäätä poliittisesti ja yleensä edes jostakin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä AaVee ei sitten tuhoa sinua?!?
No ei se tuhoa, täällä ollaan anonyymeinä eikä mitään some hierarkioita pääse syntymään.
Sukuuni kuuluu onneksi vain aivojaan käyttäviä ihmisiä, joten tätä ongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kehitys on huono juttu? Ja mihin perustuu se kummallinen ajattelu, että ennen kaikki oli paremmin? Kun katsoo taaksepäin, niin mielestäni koko ajan mennään parempaan suuntaan.
Miten tulla toimeen vihreiden tai vasureiden kanssa? Parempi olla puhumatta.
Vierailija kirjoitti:
Sukuuni kuuluu onneksi vain aivojaan käyttäviä ihmisiä, joten tätä ongelmaa ei ole.
Mutta sä päädyit av palstalle. Missä meni vikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kehitys on huono juttu? Ja mihin perustuu se kummallinen ajattelu, että ennen kaikki oli paremmin? Kun katsoo taaksepäin, niin mielestäni koko ajan mennään parempaan suuntaan.
No ollaanhan me menetetty aika rutkasti itsenäisyyttä, nyt kun kaikki on facessa ja yhtiöiden louhittavissa. Toki jos katsotaan rikostilastoja niin parempaan mennään mutta samalla suurin osa on luovuttanut yksityisyytensä amerikkalaisille facebuukille tai googlelle tai twitterille tms,
Emme ole enää somessa kavereita. Livenä juttelemme niitä näitä törmätessämme. Ihan hyvin siis menee.
Ei tule politiikka puheeksi niin hyvin.
Toisaalta en edes tiedä mitä mieltä on nykyään, moni persuja äänestänyt tuttava on sanonut katuvansa äänestyspäätöstään tämän hallituksen aikana.
Hyvin.