Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko tyytyväinen kehosi kokoon?

Vierailija
31.12.2018 |

Tai pikemminin kehosi massalukuun.
Tsekkaa BMI täällä: https://www.painoindeksi.org/uusi/

Nainen, oletko tyytyväinen kehosi kokoon?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe! Monesti emme osaa olla tyytyväisiä kehoihimme vaikka olisimmekin ns. normaalipainoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kiinnostavampaa olisi, että kysely olisi erikseen myös miehille, ja vielä niin, että mihin suuntaan soisi BMInsä menevän, mutta tietty vaikea tuon kyselyn kautta tehdä.

Vierailija
4/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kun olen kännissä.

N25

Vierailija
6/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just katsoin, että BMI on minulla ihannelukemissa, mutta vyötärönympäryslukema aivan liikaa. Taidan olla käpylehmä. Mutta olen tyytyväinen, riittävän tyytyväinen, toki aina parantaakin voi.

Vierailija
7/12 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas tää vielä laihaksi lohduksi niille, joita harmittaa palstan kiinni meno. Sekin jotain kun voi edes vastata kyselyyn... ja katella tuloksia.

Vierailija
8/12 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia olisi naisen elämässä vielä runsaasti 32 ikävuoden jälkeen. Myös vartalo ja suhtautuminen elämään muuttuu eniten tuosta eteen päin. Miksi kysely koskee vain nuoria naisia?

Vierailija
9/12 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia olisi naisen elämässä vielä runsaasti 32 ikävuoden jälkeen. Myös vartalo ja suhtautuminen elämään muuttuu eniten tuosta eteen päin. Miksi kysely koskee vain nuoria naisia?

Siis oliko tämä vain alle 32-vuotiaille? Hupsis, Vahingossa vastasin ja olen jo 63!

Bmi tällä hetkellä 20 pinnassa, koskaan en ole ollut iso enkä ylipainoinen, saati lihava.

Kaksi lasta synnyttänyt, kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastanut pian 30 vuotta. Paino ei nouse koska syön järkevästi, sen verran kuin on nälkä enkä mässäile. En kaipaa herkkuja enkä makeaa, suolainen on paheeni. Liikun päivittäin. Nälkäkuurilla en ole enkä kieltäydy mistään mistä pidän. En käytä alkoholia ollenkaan enkä polta. En todellakaan ymmärrä mikä kiveen kirjoitettu asia se on olevinaan, että kun nainen täyttää 30 alkaa automaattisesti paisua ja paisua eikä sitä pysäytä mikään! Kyllä syyt löytyy kn lakkaa hakemasta tekosyitä!

En tarkoita, että jokaisen pitäisi olla huippumallin mitoissa. Mahdottomuus. Mutta en todellakaan ymmärrä miten voi olla mahdotonta ja vaikeaa pitää painonsa normaalin rajoissa, 19-24? Normaalisti syöden ja eläen? Vai ovatko kaikki jollakin tavalla sairaita? Lääkkeitä ja aineenvaihduntasairauksia? Siinä tapauksessa Suomen kansalla on suuri terveysprobleema! 

Vierailija
10/12 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo luvut on BMI ei ikä. Vastaa vaan 🙂

Vierailija
11/12 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olla, kun sairauden takia vatsa on turvoksissa niinkuin monennellakin kuulla raskaana ja odotan leikkausta.

Vierailija
12/12 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aihe! Monesti emme osaa olla tyytyväisiä kehoihimme vaikka olisimmekin ns. normaalipainoisia.

Pointti ei olekaan aina paino, vaan se kun lihaksen tilalta on löysää. Itse olen ollut urheilullinen ja se ollut osa identiteettiä. Nykyinen löllykkä kun pikkulapsiarki vienyt kiinnostuksen hikiliikuntaan. Ei se lohduta ollenkaan että olen normaalipainoinen ja mahdun S koon vaatteisiin kun en kestä peilikuvaani. Käsivarretkin roikkuu sama kuin on S koon puserossa.