Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilalle hemmoteltu

Vierailija
31.12.2018 |

Olen siitä onnellisessa asemassa oleva mies, että onnistuin jo ekalla kerralla enemmän tai vähemmän vahingossa tuottamaan tyttöystävälleni ja nykyiselle vaimolleni naimaorkun. Otin siitä opikseni ja tietoisesti kiihoitin häntä jatkossakin saamaan orkkunsa. Nautin niin suunnattomasti naisen orkuista, että tulin niistä riippuvaiseksi. Siitä eteen päin huolehdin aina kunnollisista esileikeistä ja panostin suuseksiin ja sen opetteluun. Näin ollut koko pitkän parisuhteen. Olen saanut nauttia tuhansista naimaorkuista ja suuseksillä tuotetuista orkuista. Yhtaikaisiakin naimaorkkuja ollut satoja, kun tuli hyvin viritettyä etukäteen.
Nyt on kumminkin vanhemmiten, tai no ollut joskus aiemminkin, tullut sellainen ongelma, että jos vaimoa ei saa syttymään ja niin kovaan kiimaan, että orkkua olisi odotettavissa, menee minultakin into ja tulee seisokkiongelmia. Ei tee mieli, jos tietää, ettei orkkua ole kumminkaan tulossa. Pelkkä omien kassien tyhjentäminen naimalle ei sytytä juurikaan, jos tietää etukäteen ettei toista huvita. Mutta se nyt on selvää, että jos syystä tai toisesta ei vaimolle ole orkkua siunaantunut, niin toki naimalla pussit tyhjentänyt. Ihan siitäkin syystä, ettei toiselle tulisi paha mieli. Monesti jos tietänyt, ettei seksiä ole tulossa tai vaimolla tee mieli, niin pyytänyt suikkaria. Se tuntuukin välillä huisin hyvältä. Joten olenko pilalle hemmoteltu vaiko hannu hanhi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätät vaimosi ilman orkkua ja laukeat itse? On niitä keinoja jos haluaa toiselle nautintoa tuottaa. Orgasmin saa tavalla tai toisella. En usko, että kukaan nainen haluaa olla runkkualustana. Oletko ajatellut, että nainen ei tule enää kiimaan koska tietää itse jäävänsä ilman?

Vierailija
2/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kumpaakaan. Minun ei niin kovin suurella otannallani miehistä on todella tärkeää tyydyttää nainen. Tyyliin se että toinen nauttii on jopa yli puolet omaa nautintoa.

Naisena sanoisin että orkku ei aina ole itsestään selvää. (Ei miehillekään, mitä oon puhunut asiasta.) Nauttia voi muutenkin kuin laukeamalla.

Mua stressaa jos toinen odottamalla odottaa että tulisin. Ei siitä silloin tuu mitään. Mutta silti tykkään penetraatiosta. Tai voin hyväillä käsin tai suulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suulla, sormilla, leluilla ym. On keinoja.

Vierailija
4/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jätät vaimosi ilman orkkua ja laukeat itse? On niitä keinoja jos haluaa toiselle nautintoa tuottaa. Orgasmin saa tavalla tai toisella. En usko, että kukaan nainen haluaa olla runkkualustana. Oletko ajatellut, että nainen ei tule enää kiimaan koska tietää itse jäävänsä ilman?

Siis minun mieheni tekee aina noin.en ikinä saa orgasmia koska mies ei halua sitä antaa vaan haluaa keskittyä omaan nautintoonsa. Olenko siis runkkualusta?ja tosiasia on se että seksi ei ole enää mukava ja ihana asia koska siitä ei saa mitään.ja ei en pihtaa anna.seksiä silti monta kertaa viikossa.

Vierailija
5/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on väärin ja surullista. Sitten ihmetellään kun vaimo ei halua.

Vierailija
6/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄH, onko luetunymmärtämisessä jotain vikaa???  Kirjoitushan oli juuri päin vastoin. Naisen orkuista on tullut tärkeämpiä kuin omistani.  Tehnyt aina kaiken, kaikkilla käytettävissä olevilla keinoilla, että vaimoni on lauennut. Joskus käyttänyt sellaisiakin keinoja, mitkä ovat olleet ns kiellettyjä. Ollut kuriton ja tehnyt vastoin kieltoa toisen ollessa jo kiimasta sekaisin ja epätoivoinen. Tarkoitus pyhittänyt keinot ja hyväksyntä saatu vasta jälkikäteen megaorkun laantuessa. Siitä saanut itse suurimman nautinnon.  Meille seksi on aina perustunut siihen, että molemmat saa.  Se on ollut itsestään selvää alusta lähtien, kun kerran sille tielle lähti. Vaimo ei ole halunnut tyytyä vähempään, kun kerran bandoran lippaan vahingossa aukaisin. Hän ei tiennyt, eikä kokenut, että hänellä voi orkut ja kontrolli lähteä käsistä.  Hänen orkkunsa on aina olleet rajuja ja vikuroivia. Kuin villi hevonen joka ei tykkää ratsastuksesta.

Vierailija
7/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelkkä omien kassien tyhjentäminen naimalle ei sytytä juurikaan, jos tietää etukäteen ettei toista huvita. Mutta se nyt on selvää, että jos syystä tai toisesta ei vaimolle ole orkkua siunaantunut, niin toki naimalla pussit tyhjentänyt."?

Vierailija
8/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pelkkä omien kassien tyhjentäminen naimalle ei sytytä juurikaan, jos tietää etukäteen ettei toista huvita. Mutta se nyt on selvää, että jos syystä tai toisesta ei vaimolle ole orkkua siunaantunut, niin toki naimalla pussit tyhjentänyt."?

Siitä luentunymmärtämisestä. Ilmeisesti et osaa edes lainata koko asiaa::

"Mutta se nyt on selvää, että jos syystä tai toisesta ei vaimolle ole orkkua siunaantunut, niin toki naimalla pussit tyhjentänyt. Ihan siitäkin syystä, ettei toiselle tulisi paha mieli"

Vierailija
9/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja et voi toiselle antaa orkkua suulla, sormilla tai vibraattorilla koska?

Nainen ei voi tyydyttää itseään lopuksi edes itse sinun vieressäsi koska?

Menee varmaan sitten toiseen huoneeseen ja ottaa orkkunsa itse pahalla mielellä. Tai odottaa, että lähdet ja ottaa lelunsa esiin.

Ei toista saa jättää ilman!

Vierailija
10/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja et voi toiselle antaa orkkua suulla, sormilla tai vibraattorilla koska?

Nainen ei voi tyydyttää itseään lopuksi edes itse sinun vieressäsi koska?

Menee varmaan sitten toiseen huoneeseen ja ottaa orkkunsa itse pahalla mielellä. Tai odottaa, että lähdet ja ottaa lelunsa esiin.

Ei toista saa jättää ilman!

Et sitten mitenkään osaa lukea ja ymmärtää 6 ekaa riviä?????  Saati nyt koko avausta?? LUE UUDESTAAN!

Ap.

Vierailija
11/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että ongelmanne on se, että nainen ei enää kiihotu niin paljon kuin ennen. Ja koska hän ei kiihotu kunnolla, ei tule tietysti orgasmiakaan.

Yksipuolinen seksi ilman naisen tyydytystä ei taas jaksa sinua innostaa. Molemmiltahan tuossa tosiaan menee seksihalut ja asiaan pitää nyt tarttua.

Se mitä voit tehdä on jutella. Onko mitään uutta mitä voisitte kokeilla? Mitä nainen kaipaisi lisää/vähemmän? Entä auttaisiko seksitauko herättämään haluja? Entä tantraseksi, eli pois orgasmi- ja yhdyntäkeskeisestä seksistä? Onko naisella jokin asia elämässä muuttunut (sairaus, lääkitys, erikoisia huolia?) ja siksi seksi ei enää kiihota?

Vai onko hän menettänyt seksuaalisen kiinnostuksensa sinuun, mutta seksi kyllä muuten kiinnostaa eli esim masturboi yksin orgasmiin?

Toki voi olla, että naisen seksuaalinen draivi on vain loppunut. Niinkin voi käydä.

Se että puhut ”pussien tyhjentämisestä naimalla” antaa kuvan, että teillä olisi kyllä vähän töitä vielä asian parissa.

N47+

Vierailija
12/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, et todellanaan ymmärtänyt yhtään mitä kirjoitin. Vaimoni on saanut alusta lähtien käytännössä aina orkun, suuseksillä tai naimalla. Saanut orkkuja ainakin kerran viikossa koko ikänsä ja saa edelleen. Minä olen saanut nauttia hänen tuhansista  naima- ja suuseksiorkuistaan koko ikäni.  Ne harvat kerran kun ei ole saanut, on luovutettu, kun hänkin on tietänyt, ettei sillä kertaa syystä tai toisesta orkkua ole tulossa.  Hän on silti halunnut naida, vaikka tietänyt ettei orkkua välttämättä ole tulossa ja siksi, että halunnut tuottaa minulle nautintoa. Eli olen saanut tyhjentää pussit.  Toki naiset nauttivat naimisesta ilman orkkujakin, mutta kyllä oma vaimoni halunnut ensisijaisesti seksiin ryhtyessä myös omat orkkunsa. Sen mukaan menty, koska itse saanut aina kumminkin.

Vierailija
13/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäys. Meillä ikää yli 60v, joten vaimolle riittää kerta viikossa orkku.  Ei kaipaa enempää. Ei saa enää naimailla, vaan suuseksillä. Ensimmäiset reilut 30v lähinnä naimalla. Mutta käytännössä saa aina.

Vierailija
14/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin, että ongelmanne on se, että nainen ei enää kiihotu niin paljon kuin ennen. Ja koska hän ei kiihotu kunnolla, ei tule tietysti orgasmiakaan.

Yksipuolinen seksi ilman naisen tyydytystä ei taas jaksa sinua innostaa. Molemmiltahan tuossa tosiaan menee seksihalut ja asiaan pitää nyt tarttua.

Se mitä voit tehdä on jutella. Onko mitään uutta mitä voisitte kokeilla? Mitä nainen kaipaisi lisää/vähemmän? Entä auttaisiko seksitauko herättämään haluja? Entä tantraseksi, eli pois orgasmi- ja yhdyntäkeskeisestä seksistä? Onko naisella jokin asia elämässä muuttunut (sairaus, lääkitys, erikoisia huolia?) ja siksi seksi ei enää kiihota?

Vai onko hän menettänyt seksuaalisen kiinnostuksensa sinuun, mutta seksi kyllä muuten kiinnostaa eli esim masturboi yksin orgasmiin?

Toki voi olla, että naisen seksuaalinen draivi on vain loppunut. Niinkin voi käydä.

Se että puhut ”pussien tyhjentämisestä naimalla” antaa kuvan, että teillä olisi kyllä vähän töitä vielä asian parissa.

N47+

Tämä.

Eli ap:n tapauksessa tuntuu olevan ongelma se, ettei vaimo kiihotu enää ap:sta. Onko ap lihonut tai tullut muita tekijöitä suhteeseen, kuten riitaa tai kotitöiden suhteen ongelmia tai ihan mitä vain vastaavaa, ettei vaimo koe häntä puoleensavetänänä enää? Tai josko vaimon seksuaalisuus olisi muuttunut vuosien myötä kuten normaalia on, eikä hän kiihotu enää samasta vanhasta menosta vaan syttyisi jostain ihan muusta? Keskustelemalla selviää.

Vierailija
15/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Eli ap:n tapauksessa tuntuu olevan ongelma se, ettei vaimo kiihotu enää ap:sta. Onko ap lihonut tai tullut muita tekijöitä suhteeseen, kuten riitaa tai kotitöiden suhteen ongelmia tai ihan mitä vain vastaavaa, ettei vaimo koe häntä puoleensavetänänä enää? Tai josko vaimon seksuaalisuus olisi muuttunut vuosien myötä kuten normaalia on, eikä hän kiihotu enää samasta vanhasta menosta vaan syttyisi jostain ihan muusta? Keskustelemalla selviää.

Taidat olla harvinaisen tyhmä, kun et tajua koko kirjoituksen sanomaa. No kaikkea ei voi vaatia.

ap.

Vierailija
16/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hannu hanhi. Suurin osa miehistä kärsii pihtaamisesta koko elämänsä.

Piirrä rasti seinään ja kiitä onneasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan