Laita tähän viestisi kun ekan kerran kuulet pamahduksen ...
Olen itse muuttanut vasta ja luulen, ettei mun tartte laittaa kommenttia ollenkaan, on niin rauhallista seutua.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
nyt pamahti. jkl ja ap
Otitko valtavan jätkänkynttilän mun pihaan. Viesti jostakin? Oli yritetty myös soittaa aiemmin.
17.57 ja olen jo ihan ärsyyntynyt! Viduddaa tuo pauke! Antakaa ihmisten olla RAUHASSA!!!
No kuule olen kotona yksin . Takaovi! Koputa ikkunaan! Raotin j9 kaihtimia.
Vierailija kirjoitti:
No tää tulee nyt vähän myöhässä kun oon piereskelly aamusta alkaen...
Mikä se on kun näitä pierujuttuja tulee aina, ei kai alle 6 vuotiaat täällä käy?
Taisi olla vielä minuuttia vaille kuusi, kun ensimmäinen poksahdus kuului Pielisen rannasta. Komeaa ilotulitusta on kestänyt jo kolme varttia. Toivottavasti paukuttelevat tulitteensa jo nyt alkuillasta, ettei yöllä tarvitse valvoa paukkeessa!
Kuuluu ja äsken näkyikin, kun jostain ammuttu raketti kaartui naapurin takapihalle ja paukahti pari metriä ennen maahantuloa. 🤬 kauhea myrsky ja niin vaan joillakin pörröillä on pakkomielle paukutella, sama millaista vaaraa aiheutuu.
N klo 16 kuului eka iso pamaus. Kuuden jälkeen ollut yhtä ammuntaa. Itä-Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Ennen 18 jo kuului vaikka sillon ei saisi vielä ampua raketteja. Mutta alempi sakki, jolle välkkyvät valot ovat riittävä viihdyke, ei malta odottaa edes sen vertaa.
Me ammuttiin ekat joskus klo 15 paikkeilla.
Terve!
Mihes kannattaa mennä Turus viihtyyn tänään, joku yökerho? Sais olla sellanen 40-50v paikka?
hep