Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin päätin, että jos vielä olen raskaana en lihota itseäni! Ja kovaa vauhtia taas norsuksi tulossa:(

13.05.2006 |

Mä kahdessa edellisessä raskaudessa lihoin 25 ja 30 kg. Kaikki onneksi lähti suht nopeastikin.

Nyt mulla on ikää paljon enemmän ja lähtöpainoa 10 kg enemmän kuin aikaisemmin.

Mä päätin että jos joskus sellainen onni tulee kohdalle, että vielä 3. lasta rupean odottamaan niin en enää päästä itseäni tuohon kuntoon.

Nyt olen ihan alkuraskaudessa vasta ja tämä etova olo on sellainen, että ainoastaan tekee mieli pizzaa, suklaata ja salmiakkia.

Tänäänkin meni sitten noita kaikkia urakalla:(:(

Mua niin pelottaa tuo painonnousu tai oikeastaan se, että mitäs jos ne kilot eivät enää näin kypsemmällä iällä lähdekään pois niin helposti kun tuo 30 rajapyykin jälkeen mulle on tuota läskiä ruvennut muutenkin salakavalasti kertymään:(

Onko kenelläkään muilla samanlaisia ongelmia? Miten saisi itsehillintää??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...painoin ennen esikoista 60kg. sit syn lähtien 96kg.. ehheh.. no sit 2 ja 3 aikaan lähtöpaino oli n 85kg tienoil ja yli 90kg painoin laitokselle lähties.. no nyt ennen nelosta sain itteni 70kg paikkeille ja enkös heti sit taas raskaana ja päätin et nyt saa korkeintaan 80kg mennä paino ja nyt se oli viimeksi jo 86kg... :/ mut päätin olla stressaamatta ku tiiän että saan ne poiskin itsekurilla.. :) mut aattelin kyllä ettiä täält omalt suunnalta muitaki, jotka kamppailevat painon kaa ni jospa se sit tsemppais viel enempi.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla