Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin kaupungin terveysneuvonta

Vierailija
31.12.2018 |

Onko joku joskus päässyt tuonne läpi? Nyt olen kuunnellut särisevää musaa ja hokemaa "vielä hetki" tunnin ja 40 minuuttia. Tästä siis kyse: https://www.hel.fi/sote/fi/palvelut/palvelukuvaus?id=4298

Mieheni oireilee psyykkisesti (ei halua lääkäriin, ei ole niin sekaisin, etteikö voisi lähteä karkuun jos soitan poliisit). Haluaisin keskustella jatkotoimenpiteistä koska mies tarvitsee selkeästi apua. Tavallaan tilanne ei ole akuutti mutta toistuu joka päivä uudestaan.

Toisaalta, jonottaa voi tuonne onneksi 24h/vrk. Voi elämä, millaista "terveysneuvontaa" julkisella sektorilla on tarjota.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Haartmanin päivystykseen

09 31063231. Numero löytyy myös kaupungin sivuilta.

Soita heti sillä illalla on ruuhkaa.

Vierailija
2/2 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei suostu lääkäriin, kannattaisikohan sinun varata itsellesi lääkäriaika ja jutella rauhassa lääkärin kanssa jatkotoimista. Sain aikani oman mieheni puhuttua lopulta lääkäriin, joka kirjoitti pakkohoitopäätöksen. Antoi sen minun päätettäväkseni, että haetaanko mies (joka siis karkasi vastaanotolta) poliisein vai ei. En suostunut poliiseihin. Parin päivän päästä mies myöntyi itse hoitoon ilman pakottamista. Se pakkohoitopäätös voi toimia noinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla