Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa lasista suolakurkkupurkkia auki

n-25
31.12.2018 |

Voiko sen avata purkinavaajalla? Ei viittisi vasarallakaan sitä hajottaa sirpaleiden takia.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku vanha ihminen saa noita auki. On kyllä uskomatonta hommaa

Nykyäänhän joissain on se liikkuva rinkula tai miksi sitä sanoisi, ne on auenneet helposti.

Vierailija
22/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopauta kyynärpäällä purkin pohjaan, kuin kossupulloon (lasiseen) konsanaan ja väännät kannen auki. Ei tarvitse teutaroida kuuman veden kanssa tms. Kokeiltu kikka!

No hö, laitoin just tuon kattilaan kiehumaan. Otanpa pois sen sieltä ja kokeilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n-25 kirjoitti:

No en mä oikeasti sitä lasipurkkia heittänyt seinään. Hyviä vihjeitä tullut, kiitos siitä. Tuli vaan mieleen, se että voiskohan tuon kurkkupurnukan laittaa mikroon muutamaksi minuutiksi täydelle teholle? Jospa se siellä avautuis ihan itsekseen.

No älä helvetissä laita metallikantista purkkia mikroon!

Vierailija
24/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pari vuotta pyörinyt kaapissa sellainen silikooniläpyskä. Olin monesti jo heittämässä roskiin kun en keksinyt mikä se on. Näin sitten sellaista käytettävän yhdessä tvohjelmassa.. ihan loistava keksintö, tarkoitettu purkkien avaamiseen. Ei tarvi enää piilotella reikiä purkkien kansiin :)

Vierailija
25/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin voileipäkurkkupurkit vaativat aina tuon veitsellä raottamisen. En tökkäisi itse kanteen reikää, koska kurkkujen on tarkoitus säilyä jääkaapissa avaamisen jälkeen. Kaikki muut purkit saan auki viimeistään kuumalla vedellä huljuttamisen jälkeen, mutta nuo voileipäkurkut on poikkeus.

Vierailija
26/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n-25 kirjoitti:

No en mä oikeasti sitä lasipurkkia heittänyt seinään. Hyviä vihjeitä tullut, kiitos siitä. Tuli vaan mieleen, se että voiskohan tuon kurkkupurnukan laittaa mikroon muutamaksi minuutiksi täydelle teholle? Jospa se siellä avautuis ihan itsekseen.

No älä helvetissä laita metallikantista purkkia mikroon!

Otanko mä sen kannen ekana sitten pois? Mutta miten mä sen kannen saan auki, kokeiltu jo miltei kaikkea.

Vierailija
27/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n-25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kopauta kyynärpäällä purkin pohjaan, kuin kossupulloon (lasiseen) konsanaan ja väännät kannen auki. Ei tarvitse teutaroida kuuman veden kanssa tms. Kokeiltu kikka!

No hö, laitoin just tuon kattilaan kiehumaan. Otanpa pois sen sieltä ja kokeilen.

Väännät vaan voiveitsen kärjellä siitä kannen ja purkin välistä. Kaikista yksinkertaisin ja nopein eikä tarvitse minkään kiehuvan veden kanssa kikkailla.

Vierailija
28/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n-25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännät vaan voiveitsen kärjellä siitä kannen ja purkin välistä. Kaikista yksinkertaisin ja nopein eikä tarvitse minkään kiehuvan veden kanssa kikkailla.

Siis näin

Vierailija
29/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap purkki on auki? Millä konstilla sait auki?

Vierailija
30/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä seinään.

Vierailija
31/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kampesin ennen aina talttapäämeisselillä. Nyt saan auki pelkällä käsivoimalla usein ;)

Vierailija
32/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut auki. Kokeilen lasiveitsellä saada auki. On mulla toi timanttisormuskin. Näin jossain leffassa että timantti leikkaa lasia.

Vierailija
33/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n-25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut auki. Kokeilen lasiveitsellä saada auki. On mulla toi timanttisormuskin. Näin jossain leffassa että timantti leikkaa lasia.

Aa tää olikin provo. Well done👏

Vierailija
34/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahkahanska käteen ja yritä avata, parempi ote hanskan avulla.

Tai kopauta purkin pohjaan napakasti ja yritä avata heti sen jälkeen. Pitäisi auttaa, joku painemuutos tms. ilmiö kyseessä.

Näin on. Useimmat tiukat korkit ja purkkien kannet saa auki kun niitä vääntää hanskat kädessä.

Vierailija
35/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess! Sain lasipurkin auki. Hommasin tinderistä miehen kylään, niin johan aukesi.

Vierailija
36/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkit aukeavat kun kalautat kannen sivuttain vaikka pöydän reunaan, sitten purkki ylösalaisin ja tömäytät sen lattiaan (kovien materiaalien päällä olisi suotavaa olla matto tai pyyhe, muovimatolle voi tömäyttää ihan suoraan). Aukeaa aina, luin tämän joskus 70- luvulla Valituista Paloista, toimii aina.

Vierailija
37/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitset ja ruokailuvälineet menee pilalle tollaisesta vääntelystä.

Purkkien kannet avataan sillä kannennostimella, mikä löytyy monesta purkinavaajasta ja keittiötyökalusta.

Vierailija
38/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomuus taas huipussaan...

Vierailija
39/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitset ja ruokailuvälineet menee pilalle tollaisesta vääntelystä.

Purkkien kannet avataan sillä kannennostimella, mikä löytyy monesta purkinavaajasta ja keittiötyökalusta.

Eli ilmalukko rikki tuolla ja sen jälkeen kansi lähtee vääntämällä irti, ilman voimaa.

Ihmettelen ettei näin moni tiedä tätä?????!!

Vierailija
40/42 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n-25 kirjoitti:

Jess! Sain lasipurkin auki. Hommasin tinderistä miehen kylään, niin johan aukesi.

Paras alkaa katsella jo valmiiksi tinderistä seuraavaa miestä, kun tulee aika avata vesihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan