Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneiden naisten kokemuksia seuranhausta? Millaisia miehiä on "tarjolla"?

Vierailija
31.12.2018 |

Itselläni seuranhaku ei vielä tunnu ajankohtaiselta muuten kuin välillä ajatuksissa, mutta olen miettinyt millaisia miehiä on liikkeellä esim. deittipalstoilla. Olen eronnut, ja minulla on yksi pieni lapsi. En etsisi lapselle mitään uutta isää, koska hänellä on jo isä, enkä laskujen maksajaa, koska minulla on ihan hyvä palkka ja muutakin varallisuutta. Jossain vaiheessa kaipaisin kuitenkin varmaan elämänkumppania, jonka kanssa jakaa kokemuksia ja vanheta yhdessä. Nyt ainakaan ei tunnu, että yhteenmuutto olisi koskaan pakollinen, mutta toisaalta ei ehkä poissuljettukaan. Lisää omia lapsia en enää halua, mutta koska minullakin on lapsi niin tietenkin miehelläkin saa olla. Olen 40-vuotias, korkeasti koulutettu, asun pk-seudulla ja harrastukset on enemmän kulttuurijuttuja kuin esim. jääkiekon katsomista. Onko kellään suunnilleen samassa elämäntilanteessa olevalla tai olleella naisella täällä kokemuksia seuranhausta? Millaisia miehiä on ns. "tarjolla" eli etsimässä seuraa sanotaan nyt ikähaarukassa 35-48 vuotta?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin hakusessa kulttuuria harrastava, omillaan toimeentuleva ja akateemisesti koulutettu nainen. Lasten hankkiminen on kylläkin aika passé

Vierailija
22/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Ikävää, että meni tämä ketju ulkonäköjankkaamiseksi, olin ajatellut, että meidän yli kolmikymppisten seuranhaku on sellaista, että ihmiset ymmärtävät jo, että ulkonäkö ei ole se kaikkein tärkein asia kun hyvää ihmissuhdetta itselleen etsii. Edelleen olisi kiva kuulla kokemuksia tästä aloitukseni aiheesta, mielellään muusta kuin ulkonäöstä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat parantaa omaa haluttavuuttasi niin kroppaan panostaminen ja urheilullisuus on se mikä miehiä kiinnostaa.

https://evoke.ie/2018/04/22/health/motivation/40-year-old-fitness-mum-r… a

Kiitos vinkistä, mutta en ala tuunaamaan itseäni haluttavammaksi ryhtymällä urheilulliseksi kun en ole koskaan urheilusta tykännyt. Ajattelin kelvata ihan tällaisena kuin olen :) . Ap

Toki sitten et voi vaatia mieheltä top 10 % komeutta.

Ei jeesus taas näitä kommentteja! Vaikea kuvitella aikuista naista kiertelemällä ympäriinsä vaatimassa miehiltä, että "Sinun pitää olla top 10 % komea" #facepalm

Mitä taas tulee siihen, saako ap etsiä kunnes löytää huippukomean miehen niin kyllä, saa. Hän saa hakea juuri sellaista miestä kuin haluaa, piste.

Miksi te naiset ajattelette aina noin epäloogisesti.

Ei nainen sitä ääneen myönnä mutta kyllähän sen näkee naisten miesvalinnoista että maagisesti ajaudutaan vain 10% komeiden miesten luokse.

Aivan kuten nainen sanoo että "minulle ei ole merkitystä miehen pituudella" ja hups oma puoliso on 190cm, "ihan sattumalta".

Vierailija
24/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat parantaa omaa haluttavuuttasi niin kroppaan panostaminen ja urheilullisuus on se mikä miehiä kiinnostaa.

Kiitos vinkistä, mutta en ala tuunaamaan itseäni haluttavammaksi ryhtymällä urheilulliseksi kun en ole koskaan urheilusta tykännyt. Ajattelin kelvata ihan tällaisena kuin olen :) . Ap

Ei jeesus taas näitä kommentteja! Vaikea kuvitella aikuista naista kiertelemällä ympäriinsä vaatimassa miehiltä, että "Sinun pitää olla top 10 % komea" #facepalm

Mitä taas tulee siihen, saako ap etsiä kunnes löytää huippukomean miehen niin kyllä, saa. Hän saa hakea juuri sellaista miestä kuin haluaa, piste.

Ei nainen sitä ääneen myönnä mutta kyllähän sen näkee naisten miesvalinnoista että maagisesti ajaudutaan vain 10% komeiden miesten luokse.

Aivan kuten nainen sanoo että "minulle ei ole merkitystä miehen pituudella" ja hups oma puoliso on 190cm, "ihan sattumalta".

Päätit sitten antaa älysi panoksen tällekin ketjulle näin, vaikka ap tuossa juuri pyytää ajatuksia muusta kuin ulkonäköön liittyvästä. 

Vierailija
25/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kuin Ketonen&Myllyrinne-sketsissä "Setämies".

Vierailija
26/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten antaa älysi panoksen tällekin ketjulle näin, vaikka ap tuossa juuri pyytää ajatuksia muusta kuin ulkonäköön liittyvästä. 

Ap voi sanoa mitä hyvänsä, mutta naisten valintakriteerit ovat hyvin tiedossa. Kyllähän sokeakin näkee, minkälaiset miehet kaatavat naisia ja minkälaiset eivät.

Vierailija
27/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Ikävää, että meni tämä ketju ulkonäköjankkaamiseksi, olin ajatellut, että meidän yli kolmikymppisten seuranhaku on sellaista, että ihmiset ymmärtävät jo, että ulkonäkö ei ole se kaikkein tärkein asia kun hyvää ihmissuhdetta itselleen etsii. Edelleen olisi kiva kuulla kokemuksia tästä aloitukseni aiheesta, mielellään muusta kuin ulkonäöstä. Ap

Nämä menevät täällä aina. Katkeria naisia ja miehiä on palstalla niin paljon että samoin kuin tinderissä, niitä pitää vaan suodattaa ja antaa mennä toisesta korvasta ulos. :)

Eli, sama pätee tuossa iässäsi kuin muissakin, iloisuus, positiivisuus ja hymy, yhdistettynä fiksuun kirjoittamiseen niin etköhän se sinäkin pari kultturellia hyvää sinkkumiestä löydä! Probleema onkin sitten että kumpi näistä saa sydämen enemmän pamppailemaan ;)

Hyvää metsästysonnea!

Vierailija
28/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi, minkälaisia on tarjolla. Huippukomeita ei ole tarjolla hänelle.

Jaa. Ap:n ulkonäöstä tosin kukaan meistä muista ei tiedä mitään.. Ehkä hän on top 3 % kaunis.

Yksikään 4-kymppinen nainen ei ole top 3 % kaunis, ei lähelläkään.

Vierailija
29/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samassa tilanteessa. Olen nelikymppinen ja eronnut reilu vuosi sitten, ja minulla on kaksi lasta. Jotakuta kai sitä jossain vaiheessa kaipaisi rinnalleen, vaikkei välttämättä saman katon alle, mutta vielä en ole oikein jaksanut ajatella koko asiaa. Tuntuu, että näen vain työpaikalla miehiä ja ne kylkeen liimautuvat ovat liian nuoria ja varattuja.

Vierailija
30/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi, minkälaisia on tarjolla. Huippukomeita ei ole tarjolla hänelle.

Jaa. Ap:n ulkonäöstä tosin kukaan meistä muista ei tiedä mitään.. Ehkä hän on top 3 % kaunis.

Yksikään 4-kymppinen nainen ei ole top 3 % kaunis, ei lähelläkään.

Lopeta jo tuosta aiheesta jauhaminen, ketään ei kiinnosta.

Vierailija
31/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähaarukkasi kuulostaa kovin kapealta... Itse olen 43-vuotias, ja ikähaarukka olisi 38-65, optimaalisen iän ollessa 50-60 v.

Vierailija
32/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä vuosia pelkkään heilasteluun (yhden tai monen kanssa), jos tahdot elämänkumppanin. Seuraava vuosikymmen voi olla ratkaiseva - jos käytät sen pelkkään heilasteluun, 50-vuotiaana on entistä vaikeampi saada parempaa. En tarkoita että pitäisi heti naimisiin mennä, mutta älä suostu rakastajattareksi, ellet saa siitä varmasti niin paljon kuin vaadit.

Vierailija
33/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä vuosia pelkkään heilasteluun (yhden tai monen kanssa), jos tahdot elämänkumppanin. Seuraava vuosikymmen voi olla ratkaiseva - jos käytät sen pelkkään heilasteluun, 50-vuotiaana on entistä vaikeampi saada parempaa. En tarkoita että pitäisi heti naimisiin mennä, mutta älä suostu rakastajattareksi, ellet saa siitä varmasti niin paljon kuin vaadit.

Tätä itsekin mietin. Ja siksi pohdinkin, että onko liikkeellä elämänkumppania etsiviä (eronneita, lapset jo tehneitä tai niitä jotka eivät omia lapsia ole halunneet) miehiä vai enemmän vain noita heilastelu- ja rakastajaseuraa etsiviä miehiä. Ap

Vierailija
34/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikähaarukkasi kuulostaa kovin kapealta... Itse olen 43-vuotias, ja ikähaarukka olisi 38-65, optimaalisen iän ollessa 50-60 v.

Kuka nelikymppinen haluaa jonkun kuusvitosen eläkeläisukon :D . Päivän paras vitsi ;:D 

Vierailija
35/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä rahkapetristä, se luulee kaikkia yhtä pinnallisiksi ääliöiksi kun itse on. 

Vierailija
36/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kelpaisi noin 40v erakko nainen. Itse olen 40v hieman autistinen imisvihaaja. En näe että olisin mikään uusioperheen isukki, kun ei omiakaan lapsia ole.

Vierailija
37/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle varoituksen sana, että tuossa iässä et enää ole pariutumismarkkinan rokkitähti. Parikymppisenä pääsit testailemaan ja valikoimaan, mutta nyt puntit ovat jo tasoittuneet. Huippumiestä ei ehkä tulekaan ovista ja ikkunoista...

Vierailija
38/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle varoituksen sana, että tuossa iässä et enää ole pariutumismarkkinan rokkitähti. Parikymppisenä pääsit testailemaan ja valikoimaan, mutta nyt puntit ovat jo tasoittuneet. Huippumiestä ei ehkä tulekaan ovista ja ikkunoista...

Niin, en kai ole missään väittänyt etsiväni jotain huippumiehiä(mitä ne edes ovat??), olen kirjoittanut että ihan tavallinen mies olisi mieleeni. Hain muiden kokemuksia siitä, että millaisia miehiä on liikkellä "deittimarkkinoilla". Ap

Vierailija
39/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en kai ole missään väittänyt etsiväni jotain huippumiehiä(mitä ne edes ovat??), olen kirjoittanut että ihan tavallinen mies olisi mieleeni. Hain muiden kokemuksia siitä, että millaisia miehiä on liikkellä "deittimarkkinoilla". Ap

Mitä haluat tietää ”tarjonnasta”? Pituudet, peniksen koot, varallisuudet?

Vierailija
40/47 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä vanhuksista haaveilet?