Uusi tuntematon sotilas... Vitsi?
Eilen alko TV- sarjana se uusin tuntematon. Täytyy sanoa, että olisi saanut jättää tekemättä. Ei ole vanhan voittanutta - todellakaan!!! Eniten sieluun otti, vaikka olikin hyvät näyttelijät muutoin, niin nyt surkea näyttelijä työ! Tiedän suurimman osan ko. henkilöistä pystyvän paljon parempaan. Ikinä ei ole muut aiemmat versiot tuntemattomista jääneet katsomatta mutta tämän katsomisen jouduin lopettamaan jo 15 minuutin jälkeen... Ei vain pystynyt vaikka miten yritin... Niin surkeeta oli. Voitaisiin lakiin kijata tämän jälkeen, ettei tuntematonta saa kuvata enää uudelleen!!!
Kommentit (27)
Lähinnä Kariluodon näyttelijälle suurin karisma elokuvassa ja osa jo odotti kohtauksia missä esiintyi.Vatanen veti taas hiukan mumina tyylinsä mukaan ja stadilainen Rokka hiukan hukassa ja missä temperamentti ja sähäkkyys?
Vierailija kirjoitti:
Minuusta kaikissa tuntemattomissa ongelma on seen tunteeeisiin vetoavuudella. Niiissä kääännetään toki luonnnollisesti ihmisen selviytyymisen kannaltaa niin huumorilla. Talvisotaa minusta paraas koska siinä sota kuvataaan realistiseesti.
Mä oliin kyllä aikaa pska johtaja armeijassa kun mullla oli niin huoono kuunto. Mua vaaivaa vieläkin se että millä tavalla josssakin ankarissa paikoissa joskus tuöin kohdellleeksi ihmistiä josta hyväsydämiseenä ihmiseenä pidin ja itte oliii aellaben pska. Haluaiisi pyytäää anteeksi.
Kyllä tää näistä kolmesta paras oli, ehdottomasti. Enkä pidä Suomea hävinneenä osapuolena, päinvastoin.
Hopea ei ollut tässä sodassa todellakaan häpeä, kun vertaa maita. Ekaks tuli suuri ja mahtava Neuvostoliitto ja toiseksi pieni ja piskuinen Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuusta kaikissa tuntemattomissa ongelma on seen tunteeeisiin vetoavuudella. Niiissä kääännetään toki luonnnollisesti ihmisen selviytyymisen kannaltaa niin huumorilla. Talvisotaa minusta paraas koska siinä sota kuvataaan realistiseesti.
Mä oliin kyllä aikaa pska johtaja armeijassa kun mullla oli niin huoono kuunto. Mua vaaivaa vieläkin se että millä tavalla josssakin ankarissa paikoissa joskus tuöin kohdellleeksi ihmistiä josta hyväsydämiseenä ihmiseenä pidin ja itte oliii aellaben pska. Haluaiisi pyytäää anteeksi.
Mulla oli sellaisisa sm liiga tasoonkin pelaaajia siinä mun ryhmässä ja kaikkia ihania ihmisiä. Mä rukoiilen että nämä kaikki ihanat ihmiset olisivat tosi onnellusia.
Vierailija kirjoitti:
En kato, Suomi häviää kumminkin.
Linna ei glorifioi torjuntavoittoa. Suomen armeijaa ja sen henkilökuntaa syvästi halveksivana hän esittää sodan hävittynä rosvoretkenä.
Uudessa versiossa häiritsi Aku Hirviniemi. Pidän tosi paljon Akusta, mutta Hietasen rooli olisi vaatinut natiivi-turkulaisen. Turun murre on niin iso osa Hietasta, että vaikka Aku muuten näytteli hyvin niin koska murre ei mennyt oikein niin koko homma meni huonosti.
Olisi luullut, että rooliin olisi löytynyt joku turkulainen näyttelijä.
En kato, Suomi häviää kumminkin.