Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minulla minkäänlaista markkina-arvoa? Täytän 56v..

Vierailija
31.12.2018 |

Taitaa ikä tehdä stopin jonkun löytämisekseen.
Ainakin kaupungilla olen nykyisin täysin näkymätön.
Etuna voisi mulla olla omaisuuteni ja ehkä sekin ettei ole lapsia. Ehkä iloinen luonteena, kurvikas kroppa.
Tahtoisin kumppanin joka osaa nikkaroida ja huoltaa isoa ,120-vuotta vanhaa taloa ja 3hehtasrin tonttia, sekö veneitä (3kpl) ja laituria.
Jos kerron omaisuudestani heti alkuun, houkuttelen vaan hyötyjiä ja kullankaivajia. Kerran joku kiinnostui minusta vaan sen takia kun näki mun ajavan Dicovery Sportilla.
Ei mun ikäinen enää millään voi näyttää nuorelta ja freesiltä, ei millään.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurvikas siis päärynämallinen vartalo läskin peitossa. Kuka sellasen haluaa?? Taas tyypillinen ikäneito miehen tarpeessa. Olisit elänyt aikoinasi oikealla lailla. Ei tartteis täällä vinkua.

Olisipa sinut aikoinaan kasvatettu hyvätapaiseksi. Ei tartteis vinkua missään ylipäätään. Häpeä.

Vierailija
42/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurvikas siis päärynämallinen vartalo läskin peitossa. Kuka sellasen haluaa?? Taas tyypillinen ikäneito miehen tarpeessa. Olisit elänyt aikoinasi oikealla lailla. Ei tartteis täällä vinkua.

Kylläpä on kylmää kyytiä vastaukset.

Kuitenkin kun kattelin tuossa Citymarketiin aulassa kansalaisia, niin 80 kiloa oli normi, Tuurin kaupalla taas 100kg, naisilla siis, oli normi. Miehillä enemmän.

Ehkä Punavuoresta 60 kg on ehdoton maximi naisilla, muualla ei.

Ja yli 45 vuotias on liian laihana karmee, kuiva kääkkä. Mieluimmin vaan niitä kurveja. Sitten hyvät alusvaatteet tukemaan ja ryhti kuntoon niin hyvältä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto haluaa jollekin työleirille vanhan mummon orjaksi? :D

No en minä tarkoittanut mitään työleiri! Tämä on vaan iso (7h+keittiö),vanha talo joten tässä on aina jotain puuhaa, verrattuna kerrostalohuoneistoon.

Haluaisin kumppanin joka viihtyy maalla, merellä ja osaa esim tehdä polttopuita ja lämmittää uuneilla. Jos koet sellaiset hommat työleiriksi, niin et voi asua landella.

Minä leivon mielelläni ja ruokaakin osaan laittaa. Tykkään veneillä, mutta en osaa niiden moottoreita käyttää.

Keskitalvella olen yleensä viettänyt pienimmän ajan Aasiassa, viihdyn siellä loistavasti. Se ei ainakaan voi kenellekään olla liikaa työtä...

Ja olen nainen, 168cm ja 80kg.

Mutta kuten vastauksista pääteltiin, ei ole markkina-arvo kummoinenkaan.

Aika tuhdit mitat. Uskon, että aloitus on provo. Miksi mainostat omaisuuttasi. Houkutat vain gold diggereitä sillä.

Vierailija
44/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-nainen ja muuten voisit kiinnostaa, mutta painoa on liikaa, ja se, että tarvitset remonttireiskaa/"talkkaria", on tavallaan kumppanin hyväksikäyttöä, kun jo lähtökohtaisesti etsit niiden seikkojen vuoksi kumppania. Kannattaa ensin tutustua ihmiseen ihmisenä; se kaikki muu seuraa perässä, jos on seuratakseen.

Vierailija
45/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi-nainen ja muuten voisit kiinnostaa, mutta painoa on liikaa, ja se, että tarvitset remonttireiskaa/"talkkaria", on tavallaan kumppanin hyväksikäyttöä, kun jo lähtökohtaisesti etsit niiden seikkojen vuoksi kumppania. Kannattaa ensin tutustua ihmiseen ihmisenä; se kaikki muu seuraa perässä, jos on seuratakseen.

Hei kulta!

En tarkoittanut että pitää olla joku Talkkari. Mutta toivoisin toki ettö osaa vähän elää maalla ja luonnon mukaan.

On ollut myös pari naiskokeilua että ei se siitä kiinni ole.

Enkä kaipaa vaan työntekijää, vaan ystävää ja paria

Vierailija
46/46 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, ap, miten menee markkinoillasi? Vai oletko jo lähtenyt Aasiaan katselemaan nuorempia??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi