Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minulla minkäänlaista markkina-arvoa? Täytän 56v..

Vierailija
31.12.2018 |

Taitaa ikä tehdä stopin jonkun löytämisekseen.
Ainakin kaupungilla olen nykyisin täysin näkymätön.
Etuna voisi mulla olla omaisuuteni ja ehkä sekin ettei ole lapsia. Ehkä iloinen luonteena, kurvikas kroppa.
Tahtoisin kumppanin joka osaa nikkaroida ja huoltaa isoa ,120-vuotta vanhaa taloa ja 3hehtasrin tonttia, sekö veneitä (3kpl) ja laituria.
Jos kerron omaisuudestani heti alkuun, houkuttelen vaan hyötyjiä ja kullankaivajia. Kerran joku kiinnostui minusta vaan sen takia kun näki mun ajavan Dicovery Sportilla.
Ei mun ikäinen enää millään voi näyttää nuorelta ja freesiltä, ei millään.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että yhden kanssa synkkaa. Viis markkinoista.

Vierailija
22/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto haluaa jollekin työleirille vanhan mummon orjaksi? :D

No en minä tarkoittanut mitään työleiri! Tämä on vaan iso (7h+keittiö),vanha talo joten tässä on aina jotain puuhaa, verrattuna kerrostalohuoneistoon.

Haluaisin kumppanin joka viihtyy maalla, merellä ja osaa esim tehdä polttopuita ja lämmittää uuneilla. Jos koet sellaiset hommat työleiriksi, niin et voi asua landella.

Minä leivon mielelläni ja ruokaakin osaan laittaa. Tykkään veneillä, mutta en osaa niiden moottoreita käyttää.

Keskitalvella olen yleensä viettänyt pienimmän ajan Aasiassa, viihdyn siellä loistavasti. Se ei ainakaan voi kenellekään olla liikaa työtä...

Ja olen nainen, 168cm ja 80kg.

Mutta kuten vastauksista pääteltiin, ei ole markkina-arvo kummoinenkaan.

Sitä näyttää just sellaiselta kuin itse uskoo näyttävänsä. Markkina-arvo on siinä, miten itse sen arvotat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan tavaralla on käyttöarvo.

t. Mies

Jollain tavaroilla on myös tunnearvo. Mutta vain ns käyttäjälleen.

Vierailija
24/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos provosta. Ihan vaan vinkkinä, että nainen 56 vuotiaana tietää jo mitä tahtoo ja myös keinot sen saamiseksi. Yksikään vauras nainen ei etsi miestä ilmaiseksi työntekijäkseen, vaan älyää palkata ihmisiä töihin. Ja ymmärtää nauttia taloudellisesti huolettomasta elämästään, jolloin ei tarvitse kadulla toivoa jonkun miehen huomaavan.

No onhan mulla täällä palkattua apua ollutkin! Muuten kasvaa tontti umpeen ja merinäkymä vaan puskittuu. Ranta-aitta juurikin oikaistu ja paneroitua sisältä.

Mä pohdinkin kivan kumppanin seuraa, sellainen kaveri olisi mukava tavata.

Ja nautin toki esim siitä että voin viettää tammikuun esim. Chiang Maissa, lempipaikkani.

Vierailija
25/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos provosta. Ihan vaan vinkkinä, että nainen 56 vuotiaana tietää jo mitä tahtoo ja myös keinot sen saamiseksi. Yksikään vauras nainen ei etsi miestä ilmaiseksi työntekijäkseen, vaan älyää palkata ihmisiä töihin. Ja ymmärtää nauttia taloudellisesti huolettomasta elämästään, jolloin ei tarvitse kadulla toivoa jonkun miehen huomaavan.

No onhan mulla täällä palkattua apua ollutkin! Muuten kasvaa tontti umpeen ja merinäkymä vaan puskittuu. Ranta-aitta juurikin oikaistu ja paneroitua sisältä.

Ja nautin toki esim siitä että voin viettää tammikuun esim. Chiang Maissa, lempipaikkani.

Korppujauhoillako paneroit vai millä?

Vierailija
26/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni täyttää tänä vuonna 56, tai siis ens vuonna, ei nyt mennä asioiden edelle. Itse täytän 39. Ei se iästä ole kiinni. Tai tavallaan on, kun pidän juuri yli 50-v naisista. Tosin et huolisi minua, koska en osaa tehdä mitään talohommia.

Vierailija
27/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto haluaa jollekin työleirille vanhan mummon orjaksi? :D

Palaa vaan pelaamaan, simppeli setäjonne 74 vee. Keskustelu ei koske sinua.

Tämä ”setäjonne” on nuori viriili mies, jolla on markkina-arvoa vielä vuonna 2038. Sinulla tuskin on.

Kyllä. Oma kätesi on mulkustasi hyvin kiinnostunut :D.

Vierailija
28/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit aina muistella kuinka sait paistatella markkina-arvosi huipulla. tavismiehet ei sitä saa kokea. Eipähän ole niin jyrkkä pudotuskaan.

Vierailija
29/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korppujauhoillako paneroit vai millä

Niin vai olisko tullut joku kirjoitusvirhe? Se aitta on pinnoitettu sisältä ja katto tervattu, tuoksuu kivalle. Laitatan sinne mustaan kattoon tähtitaivas-valot. Tulee tunnelmaa.

Tosiaan kukaan mies ei halua tulla sinne lihavan mummon kanssa tunnelmoimaan, mutta ei kait sitten voi mitään.

Olen kyllä ihan hyvässä kunnossa, korkeasta iästäni ja kovasta ylipainosta huolimatta.

Mutta joo, kiitos vaan vastauksista.

Vierailija
30/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta  vain on nykyisin melkein säälittävää, kun ihmisistä puhuttaessa yleensä edes käytetään sellaista termiä, kuin 'markkina-arvo'.

Siinähän alennetaan (tai ihminen alentaa jopa itsensä ) pelkäksi tavaraksi tai kulutushyödykkeeksi.

Vierailija
31/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korppujauhoillako paneroit vai millä

Niin vai olisko tullut joku kirjoitusvirhe? Se aitta on pinnoitettu sisältä ja katto tervattu, tuoksuu kivalle. Laitatan sinne mustaan kattoon tähtitaivas-valot. Tulee tunnelmaa.

Tosiaan kukaan mies ei halua tulla sinne lihavan mummon kanssa tunnelmoimaan, mutta ei kait sitten voi mitään.

Olen kyllä ihan hyvässä kunnossa, korkeasta iästäni ja kovasta ylipainosta huolimatta.

Mutta joo, kiitos vaan vastauksista.

Toivottavasti erotat normaalit vastaukset syrjäytyneiden palstamiesten vastauksista?

Kaikenikäiset ihmiset seurustelevat.

Vierailija
32/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta  vain on nykyisin melkein säälittävää, kun ihmisistä puhuttaessa yleensä edes käytetään sellaista termiä, kuin 'markkina-arvo'.

Siinähän alennetaan (tai ihminen alentaa jopa itsensä ) pelkäksi tavaraksi tai kulutushyödykkeeksi.

Mun mielestä se on pelkkää realismia.

Tinder ja muut nettideitit on tästä paras esimerkki.

Siellä on tietyillä ihmisillä hirveästi vientiä ja minun kaltaisilla miehillä ei lähes ollenkaan.

Eli oma markkina-arvo on todella alhainen.

Vierailija
33/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kyseistä termiä käytä kukaan muu kuin syrjäytynyt palstamiesreppana, joka ei saa vaatimattomasta koulutuksestaan ja tympeästä ulkonäöstään huolimatta itselleen superkaunista ja kiusallisen nuorta huippumallia. :D

Vierailija
34/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää, että yhden kanssa synkkaa. Viis markkinoista.

Vierailija
35/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on arvoa, ikäsi ei ole este, eikä varallisuus, ja vähiten nuo mitättömät "talohommat". Kunhan pidät mielen avoinna, niin takuulla löydät jonkun joka tykästyy sinuun. Pidät sen verran tasostasi kiinni, että haet työelämässä olevaa miestä jolla elämä ei pyöri kessin kasvatuksen, sohvan ja lähikuppilan väliä. Itse löysin minua 5v. vanhemman naisen (50v) joka on varmasti parasta mitä planeetalta löytyy. Ainoa miksi en voisi sinusta kiinnostua on tuo 80kg, joka valitettavasti on himpun liikaa. M45.

Vierailija
36/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on pelkkää realismia.

Tinder ja muut nettideitit on tästä paras esimerkki.

Siellä on tietyillä ihmisillä hirveästi vientiä ja minun kaltaisilla miehillä ei lähes ollenkaan.

Eli oma markkina-arvo on todella alhainen.

Lopeta Tinderin plärääminen ja mene ulos ihmisten ilmoille tutustumaan käsitteeseen ihmisarvo. Nuo markkina-arvohöpinät ei vie sua minnekään kuten oot jo huomannut.

Vierailija
37/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo nro 1: Älä kuuntele palstamiehiä ja heidän markkina-arvohöpötyksiään! Nuorilla naisilla toki riittää näennäisesti enemmän viestintä mutta aidosti hyvän ja rakastavan ihmissuhteen löytäminen on aina vaikeaa, oli ikä sitten mikä tahansa! 

Parhaimpiin lopputuloksiin pääset varmasti, kun olet tyytyväinen itseesi ja elämääsi, kannat itsesi ylpeydellä ja pidät huolta itsestäsi. Vaikka kukaan mies ei sinusta heti kiinnostuisikaan, ainakin olet tällä tavalla tehnyt paljon hyvää itsellesi ja todennäköisesti keräät paljon mukavia ihmisiä ympärillesi. :)

Vierailija
38/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut puolisen vuotta itseäni viisi vuotta nuoremman miehen kanssa. Olen 55-vuotias. 

Markkina-arvoa siis on, mutta toki se on huomattavasti alempi kuin parikymmentä vuotta sitten: ) 

En ole edes "kurvikas", mutta meillä natsasi yhteisen intressit: valokuvaus, kultturituntemus, historian tietämys ja keskustelut ovat antoisia. 

Ulkonäköseikat tulee tässä vaiheessa heittää romukoppaan. Ei hän mikään Adonis ole, mutta kun tykkää, niin tykkää. Ja hän minusta. 

Ehkä tällaisten markkina-arvojen mittauksella vain huonontaa asemaansa entisestään. Näkyy naamasta, kun mittailee ihmisiä potentiaalisina hot or not ja money, not money -mentaliteetilla. 

Vierailija
39/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on arvoa, ikäsi ei ole este, eikä varallisuus, ja vähiten nuo mitättömät "talohommat". Kunhan pidät mielen avoinna, niin takuulla löydät jonkun joka tykästyy sinuun. Pidät sen verran tasostasi kiinni, että haet työelämässä olevaa miestä jolla elämä ei pyöri kessin kasvatuksen, sohvan ja lähikuppilan väliä. Itse löysin minua 5v. vanhemman naisen (50v) joka on varmasti parasta mitä planeetalta löytyy. Ainoa miksi en voisi sinusta kiinnostua on tuo 80kg, joka valitettavasti on himpun liikaa. M45.

Sairastuin syöpään ja painoni nousi kortisonin vuoksi. Samassa rapussa asuva tuhti eläkeläispappa tuli kysymään minulta, miksi olin lihonut? Toisinaan on surkuhupaisaa, kun isän ikäinen etuvartaloreppuinen mies tulee esittämään painovaatimuksia tuikituntemattomalle ihmiselle. 

Vierailija
40/46 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvikas siis päärynämallinen vartalo läskin peitossa. Kuka sellasen haluaa?? Taas tyypillinen ikäneito miehen tarpeessa. Olisit elänyt aikoinasi oikealla lailla. Ei tartteis täällä vinkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme