Mieheni alkaa muistuttaa ulkonäöltään appi-ukkoa
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan, että nainen etsii miehekseen isäänsä muistuttavan miehen. Sulla on sitten sattunut oikein hyvin tuo kohdalle.
Häh! Ei mun mies mun isää muistuta sitten pätkääkään, harmi. Omaansa hän muistuttaa, harmi. ap.
Vierailija kirjoitti:
Joko itse olet alkanut muistuttaa äitiäsi? Oma peilikuvani on yhä enemmän äitini näköinen ja huomaan usein myös käyttäytyväni äitini tavoin, vaikka joskus vannoin olevani taatusti erilainen kuin hän.
Näin taitaa kydä aika monelle meistä. Itsekin alkanut "kauhukseni" huomata muistuttavani aina vain enemmän ja enemmän äitiäni. Nykyään minulla on jopa sellaisia eleitä, ilmeitä ja maneereja, jotka omassa äidissäni ärsyttivät suunnattomasti, kun olin pieni. Välillä vieläkin kauhistun, kun saan itseni moisesta kiinni. Ja sitten alkaa naurattaa. Onneksi oma äiti on sen verran tolkullinen tapaus, että elämässä voisi käydä huonomminkin.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs sitä geeneilleen voi. Tai ainahan sen naaman voi leikellä toisen näköiseksi mutta useimmille vähän turhan radikaali ratkaisu.
Ei se mies kuitenkaan ole isäkseen muuttunut vaan yhä on oma itsensä. Hyvä sinänsä jos tämä on elämäsi suurin ongelma. Vaihda asennetta tai ukkoa.
Kyllä se luonnekin muuttuu. Minun mies valitteli nuorempana sitä, kun hänen isänsä oli niin äkkipikainen ja hermostui joka asiasta, ettei sille voinut mitään asiaa kertoa. Nyt vanhemmiten mies on muuttunut itse ihan samanlaiseksi. Joten kyllä on muuttumassa isäkseen.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä itse?
Niin mitä minä itse?
Muistutan kyllä omaa äitiäni, mutta hän olikin ihan ok tyyppi. ap.
Lisään vielä tuohon että ainakin enimmäkseen. ap.
Niin sinun mielestä. Miehesi ( oikeasta) mielestä saattoi olla ärsyttävä akka, kuten sinulla appesi..
Minkäs sitä geeneilleen voi. Tai ainahan sen naaman voi leikellä toisen näköiseksi mutta useimmille vähän turhan radikaali ratkaisu.
Ei se mies kuitenkaan ole isäkseen muuttunut vaan yhä on oma itsensä. Hyvä sinänsä jos tämä on elämäsi suurin ongelma. Vaihda asennetta tai ukkoa.