Mieheni alkaa muistuttaa ulkonäöltään appi-ukkoa
Kommentit (25)
Niin muuten minunkin. Ei voi mitään, pidän kyllä apesta mutta hän on vanha höppänä ukko ja aika outoa kun mies alkaa muistuttamaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
mun on paha olla, en sietäny sitä ukkoo.
No tuohan on hyvä juttu, saat sitä mitä olet tiennyt ottaneesi.
Oma muijani ei ole todellakaan alkanut vanhetessaan muistuttaamaan omaa äitiään, vaan isänsä äitä.
Joko itse olet alkanut muistuttaa äitiäsi? Oma peilikuvani on yhä enemmän äitini näköinen ja huomaan usein myös käyttäytyväni äitini tavoin, vaikka joskus vannoin olevani taatusti erilainen kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä itse?
Niin mitä minä itse?
Muistutan kyllä omaa äitiäni, mutta hän olikin ihan ok tyyppi. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä itse?
Niin mitä minä itse?
Muistutan kyllä omaa äitiäni, mutta hän olikin ihan ok tyyppi. ap.
Lisään vielä tuohon että ainakin enimmäkseen. ap.
Alkaako ukko kaljuuntua ja toimii enää vaan niillä sinisillä tableteilla?
Vierailija kirjoitti:
Alkaako ukko kaljuuntua ja toimii enää vaan niillä sinisillä tableteilla?
Kaikki toimii, liiankin hyvin. ap.
Siis mies näyttää isältään? Aivan uskomatonta!
Vierailija kirjoitti:
Siis mies näyttää isältään? Aivan uskomatonta!
Surullista ainakin.ap.
Kummalta olet saanut paremmat kyydit?
Tästä on jokin tutkimuskin, että iän myötä geenien vaikutus kasvaa ja ympäristön vähenee. Muutumme kaikki omiksi vanhemmiksemme vanhemmiten.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jokin tutkimuskin, että iän myötä geenien vaikutus kasvaa ja ympäristön vähenee. Muutumme kaikki omiksi vanhemmiksemme vanhemmiten.
Aivan järkyttävä....
Minun äitini on jo liki 80, mutta hänestä on tullut ihan mummo. En halua... haluan tellervokoivistoksi, en mummoksi.
Vierailija kirjoitti:
Joko itse olet alkanut muistuttaa äitiäsi? Oma peilikuvani on yhä enemmän äitini näköinen ja huomaan usein myös käyttäytyväni äitini tavoin, vaikka joskus vannoin olevani taatusti erilainen kuin hän.
Mulla on ihan sama juttu. Inhottaa joskus kattoa peiliin kun nään siellä "äitini" :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan sama juttu. Inhottaa joskus kattoa peiliin kun nään siellä "äitini" :)
Mä oon alkanu puhumaan kuin äitini, teen käsilläni samanlaisia liikkeitä kuin äitini. Yht,äkkiä vaan sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista mutta ei kivaa, koitan tehdä kaikkeni etten muistuttaisi äitiäni ainakaan luonteen puolesta.
Inhosin appeani ja joo..., mieheni alkaa näyttää ja kuulostaa yhä enemmän häneltä vuosi vuodelta!
Niinhän sitä sanotaan, että nainen etsii miehekseen isäänsä muistuttavan miehen. Sulla on sitten sattunut oikein hyvin tuo kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon alkanu puhumaan kuin äitini, teen käsilläni samanlaisia liikkeitä kuin äitini. Yht,äkkiä vaan sen huomaa.
Vaimolla on alkanut iän myötä kotiseutunsa murre puskea aina vaan pahemmin esiin. Ei se sitä nuorempana viljellyt, mutta keski-iän jälkeen tuli selvästi esiin.
Entä sinä itse?