Mitä eroa on siinä, että tykkää kevyestä alistamisesta ja että on sub?
Niin, mietin mikä ero siinä, että tykkään kevyestä alistamisesta ja siinä, että olisin (?) sub?
Olen googlaillut ja lukenut Bdsm-aapisen, mutten ole löytänyt vastausta.
Olen / olemme yllättyneet, mitkä asiat tuottaa meille nautintoa. Tämä suhde tuo meissä esiin uusia puolia. Mieheni on todellinen Mies. Ihana antautua hänelle, ihana kun hän ottaa minut.
Eipä sillä määritelmällä mitään merkitystä lopulta ole, rupesi vain kiinnostamaan.
Kommentit (10)
Ookay. Mulla se liittyy kyllä ihan pelkkään seksiin, muutoin en ole mitenkään alistuvainen. Kiitos selvennyksestä!
Olen vain yllättynyt kun nautin joistain hiukan epätavallisemmista asioista, joilla mut merkataan miehen omaksi. Se tuottaa sekä nautintoa tilanteessa että mielihyvää myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Subit nauttivat juurikin tuosta alistumisesta, sekä seksissä että seksin ulkopuolella. Eikä se vaadi välttämättä mitään fyysistä.
Lähes kaikki naiset ainakin oman kokemukseni mukaan nauttivat kevyestä alistamisesta (mies vie ja ohjaa, läpsii kevyesti, laittaa rautoihin ja nainen voi vaan keskittyä nauttimaan), mutta tällöin nähdään alistaminen fyysisenä ja välineellisenä.
Submissiivisuus subilla tulee siis valta-asetelmien kautta ja domin vallankäytön avulla, side ja valta-asetelma on siis erityisesti henkinen.
Miksi subin pitäisi nauttia alistumisesta muutenkin kuin seksissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subit nauttivat juurikin tuosta alistumisesta, sekä seksissä että seksin ulkopuolella. Eikä se vaadi välttämättä mitään fyysistä.
Lähes kaikki naiset ainakin oman kokemukseni mukaan nauttivat kevyestä alistamisesta (mies vie ja ohjaa, läpsii kevyesti, laittaa rautoihin ja nainen voi vaan keskittyä nauttimaan), mutta tällöin nähdään alistaminen fyysisenä ja välineellisenä.
Submissiivisuus subilla tulee siis valta-asetelmien kautta ja domin vallankäytön avulla, side ja valta-asetelma on siis erityisesti henkinen.
Koska se kuuluu yleisesti subin määritelmään? Jos se on ainoastaan seksissä, kyseessä on joko "switch" tai sitten muuten vaan seksissä alistamisesta nauttiva. Voisihan heillekin jonkun nimen tietty keksiä.
n50+ kirjoitti:
Ookay. Mulla se liittyy kyllä ihan pelkkään seksiin, muutoin en ole mitenkään alistuvainen. Kiitos selvennyksestä!
Olen vain yllättynyt kun nautin joistain hiukan epätavallisemmista asioista, joilla mut merkataan miehen omaksi. Se tuottaa sekä nautintoa tilanteessa että mielihyvää myöhemmin.
Tuo on aivan uskomattoman monen naisen (ja myös monen miehen) mielestä todella kiihottavaa. Ole iloinen että laajensit seksuaalisuuttasi ja löysit jotain uutta!
Ja ainahan voit selailla d/s sivustoja ja lueskella sieltä millä tavalla tuota voisi soveltaa. Yksi minkä itse huomaan toimivan on se että ulos syömään lähtiessä laitetaan pieni tarkoitukseen sopiva värisevä laite pikkareihin ja miehelle kaukosäädin josta voi sen aina halutessaan käynnistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se kuuluu yleisesti subin määritelmään? Jos se on ainoastaan seksissä, kyseessä on joko "switch" tai sitten muuten vaan seksissä alistamisesta nauttiva. Voisihan heillekin jonkun nimen tietty keksiä.
Tätä vähän oikaisen, että sub ei oikeasti välttämättä nauti alistumisesta muussa kuin seksissä. Johan vanha BDSM-viisauskin kuuluu: In many cases. a submissive is just a strong person looking for some stronger.
Tämä minkäasteisesta alistumisesta pitää, liittyy puhtaasti siihen, kuinka iso osa elämää BDSM on. Joillekin se voi olla jatkuva tila, joillekin puhtaasti sessioluonteinen osa elämää. On olemassa täysin tasa-arvoisia pariskuntia, joilla on rankka sub/dom-roolijako vain makuuhuoneen puolella.
Me olemme juurikin täysin tasa-arvoisia suhteessa ja arjessa, mutta makkarissa on melko rajutkin d/s leikit.
Näen että "kevyt alistaminen" on esim. kiinni pitämistä, kevyttä pepun läpsimistä tai hieman tuhmia puheita. Joku tuossa sanoikin, että bdsm:ssä olennaista henkinen puoli. En itse juuri edes välitä fyysisistä d/s jutuista, sitomista ja kevyttä läpsimistä/nipistelyä lukuunottamatta. Henkisellä puolella taas kiihottaa moni juttu, kuten nöyryyttäminen, orjuuttaminen, "pakottaminen" mitä erilaisimmilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme juurikin täysin tasa-arvoisia suhteessa ja arjessa, mutta makkarissa on melko rajutkin d/s leikit.
Näen että "kevyt alistaminen" on esim. kiinni pitämistä, kevyttä pepun läpsimistä tai hieman tuhmia puheita. Joku tuossa sanoikin, että bdsm:ssä olennaista henkinen puoli. En itse juuri edes välitä fyysisistä d/s jutuista, sitomista ja kevyttä läpsimistä/nipistelyä lukuunottamatta. Henkisellä puolella taas kiihottaa moni juttu, kuten nöyryyttäminen, orjuuttaminen, "pakottaminen" mitä erilaisimmilla tavoilla.
Niin ja siis itse en määrittele itseäni arjesss mitenkään näiden kautta. Olen ihan vaan minä. :D Seksissä olen sitten Domina tai Lut-ka...
No ehkä sitten keskiraskasta alistumista seksuaalisesti. :D
Mikähän lienisi hyvä d/s-sivusto?.
Kokeilunhaluinen olen ollut aina, kiinnostaisi tutustua tähän puoleen enemmän