Suositelkaa minulle puoluetta
Onko sellaista puoluetta eduskunnassa, joka olisi ma*hanmuu*tokriittinen, mutta ei uskonnollinen, ja kannattaisi miesten & naisten tasa-arvoa ja sek*uaalivähem*istöjen oikeuksia?
Äänestäisin heti.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkin piraattipuolueem ja he kyllä tukevat ma*hanmuuttoa joten...
Ap
Jos mm on tärkeä aihe, ei ole muuta puoluetta kuin PS. Itsekin äänestän sitä vaikka olen liberaali ja avoin. MM-ongelma on vain niin suuri, että sille on tehtävä jotain.
Älä unohda minkä puolueen hallituksessa olon aikana maahan tuli 32 000 "tulijaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos mm on tärkeä aihe, ei ole muuta puoluetta kuin PS. Itsekin äänestän sitä vaikka olen liberaali ja avoin. MM-ongelma on vain niin suuri, että sille on tehtävä jotain.
Älä unohda minkä puolueen hallituksessa olon aikana maahan tuli 32 000 "tulijaa".
Juuri sen vuoksi puolueen kannatus romahti ja jäsenet äänestivät johtoon aivan toiset tyypit. Uuden puheenjohtajan vaatimus siitä, että hallitusohjelmassa yhdessä sovittua mm-politiikkaa myös noudatettaisiin, ei sopinut Sipilän arvopohjaan ja siksi ps ei päässyt enää hallitukseen. Kyllä sinullekin nämä kuviot ovat aivan selvät.
Oot ihan kuten mä! Molemmat asiat on mulle tosi tärkeitä, ja puolue joka ajais sekä maahanmuuttokriittisyyttä ja sukupuolten ja seksuaalivähemmistöjen tasa-arvoa olis mainio ja äänestäisin heti. Ärsyttävää kun sellaista puoluetta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On tärkeä. Tosi ärsyttävää, olen liberaali kaikessa muussa paitsi mm-asiassa, tuntuisi inhottavalta äänestää ps:ää.
Ap
Totuus voi olla tarua ihmeellisempää, jos vaivautuu ottamaan asioista selvää. Tutkimuksen mukaan persujen äänestäjät ovat liberaalimpeja kuin vasemmistoliiton äänestäjät.
https://www.eva.fi/blog/2018/08/24/vihreiden-ja-perussuomalaisten-aanes…
Samat kriteerit mulla, lisäksi puolueen pitäisi vielä olla vähävaraisten puolella. Olen henkilökohtaisessa konkurssissa jos vielä seuraavakin hallitus repii kaikki tarpeelliset ja tarpeettomatkin säästöt köyhien pienestä toimeentulosta.
Perussuomalaiset taitaa olla ainoa kansanvaltainen puolue joka sallii täyden kritiikin, mielipiteen ja ilmaisunvapauden ilman että puolueella olisi rajoittavia agendoja. Kaikesta saa puhua. Itse perussuomalaisena kannatan pakkoruotsia mutta hyväksyn sen jos joku muu on eri mieltä. Vastustan ydinvoimaa mikä taas on PSn agendassa.
Joko sen Harkimon liikkeen teemat oli selvillä?Vai onko vain pikkukokoomus?
Tässä vaiheessa tiedän mitä puoluetta en ainakaan äänestä.
Lopullinen valinta tapahtuu vaalikeskustelujen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Type rys! Älä yritä syyttää hallitusta maailman tilanteesta. Jos Vihreät De Gröna, SDP tai Vasemmistoliitto olisivat tuolloin olleet hallituksessa olisimme saaneet 132 000 vierasta.
Te muut muutama joilla on samat kriteerit, mitä puoluetta sitten yleensä päädytte äänestämään paremman puutteessa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset taitaa olla ainoa kansanvaltainen puolue joka sallii täyden kritiikin, mielipiteen ja ilmaisunvapauden ilman että puolueella olisi rajoittavia agendoja. Kaikesta saa puhua. Itse perussuomalaisena kannatan pakkoruotsia mutta hyväksyn sen jos joku muu on eri mieltä. Vastustan ydinvoimaa mikä taas on PSn agendassa.
Joo kaikesta saa olla mitä mieltä vaan kunhan on täysipelle rasistimölö. Eli mitään agendaa ei ole eivätkä koskaan tule saamaan mitään aikaiseksi.
Nukkuvien puolue on ainoa järkevä vaihtoehto, sitä olen kannattanut jo 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Harkimon on onnistunut junailemaan ruotsinkielisiltä säätiöiltä vaalirahaa kun hänen porukka on vahvoja pakkoruotsin kannattajia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei pikkukokoomus vaan Rkpn viritelmä suomenkielisten äänien keräämiseen.
Miksihän muutenkin kaikki sukupuoli- ja seksuaali tasa-arvoa kannattavat puolueet ovat niin mm-myönteisiä. Kauhean ristiriitaista mielestäni haluta tänne ihmisiä, jotka vastustavat jyrkästi niitä.
Ap.