Arvauksia, kuka julkkispari eroaa vuonna 2019??
Oma veikkaukseni on Vappu Pimiä ja sen mies. Ehkä Nykäsetkin, rouva kyllästyy vihdoin Matin dokailuun.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan arvauksia vaan, Vappu on kertonut että rankka vuosi parisuhteessa takana ja yhteinen aika vähissä. Perustella saa myös arvauksia.
Vappuhan toi miehensä julkisuuteen ihan tässä paripäivää sitten ja minulle tuli heti mieleen ajatus, että ero tulossa.
Sama tuli mulle mieleen kun sen pusuttelukuvan näin.
Halusikohan rouva kertoa jollekin että tämä on minun miehen? Tai ehkä mulla on liian vilkas mielikuvitus:))
Ei oo vielä ketkään eronnut vaikka kohta maaliskuu. Vauhtia!!
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vielä ketkään eronnut vaikka kohta maaliskuu. Vauhtia!!
Oot kyllä aika ilkeä tai siis omaan elämäänsä tyytymätön heppu. Muiden onni saa aikaan tollasia tunteita, toivoo että loppuu.
Muutenkin aika negatiivissävytteinen keskustelu, eiks oo just hyvä että yhdessä pysytään eikä pikkuriikkisestä asiasta erota?
Tavallaan jännä toi Matti Nykänen, kyllähän se... poistui.
Aki ja Rita. Ovat niin kauan odottaneet ja unelmoineet lapsesta. Romanttisen mielikuvat eivät vastaakkaan todellisuutta ja pettyvät. Eroavat siksi.
Jenni Vartiainen muutti just Samin luo yhteen Nykiin. Vikaliike, eroavat varmasti kevään aikana.
Itrw kirjoitti:
Nanna ja Jere Karalahti
Jerellä tulee olemaan pikapikaa uusi hoito.
Jokohan tää toteutuu ens viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Mara ja Stefu.
Taas vaihteeksi, stefulla palaa pinna muijan kanssa, mutta mara kiristää sen takaisin taas kerran. Hän ei lompakostaan luovu.
Jokohan tää nyt olis totta 2020?
Tavallaan ero tuli Nykäsille ikävä kyllä. Jotenkin aina ajattelin että matti ja mervi palais yhteen.