Arvauksia, kuka julkkispari eroaa vuonna 2019??
Oma veikkaukseni on Vappu Pimiä ja sen mies. Ehkä Nykäsetkin, rouva kyllästyy vihdoin Matin dokailuun.
Kommentit (108)
Kaisa Liski ja miehensä. Olivat jo lokakuussa jättäneet avioerohakemuksen, mutta vetäneet pois. Yhteiselo ei varmaan varsinaisesti parannu Kaisan käräjien jatkuessa...
Vierailija kirjoitti:
Mut se on varmaa, että Jutta Gustavsberg ja Juha Rouvinen eivät eroa! Anteeksi, kasva erilleen. Eivätkä siis vielä 2019.
Syön piponi, jos kasvavat erilleen jo 2019 - laittakaa muistiin!
Kannattaa totutella villan makuun, veikkaan että tuossa ennen ensi joulua on tällainen "uutispommi" tulossa. Samoin henkisen kasvun kirja joulumarkkinoille tyyliin "erosta uuteen hehkuun" ;D + muutamat eroseminaarit siellä kurssikeskuksessa (parisuhdekurssit ei enää myy niin hyvin, kesällä on viimeiset parsisuhteen kukoistuskurssit pidetty), voimaantumista ja oman itsen löytämistä sieltä salamarakastumisen (=rahastumisen) alta. Myy kuin häkä.
Eihän nuo Riina Palanderit ja Merja Larivaarat ikinä jätä miestään, vaikka äijä kuinka paneskelisi maailmalla. Jotkut naiset on vaan sellaisia, etteivät jätä. Saavat sitten lopulta pukkinsa ikiomaksi, kun sillä ei enää seiso kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Selänteitä ei edes arvuutella?!
Mä olin tulossa kommentoimaan että Selänteet eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Duudsoni Jukka ja se Cici.
Älä puhu paskaa. Jukka&Chachi hehkuttivat kilpaa toisiaan instastooreissaan. Kävivät muunmuassa Rossossa&Amarillossa, joupiskalla laskettelemassa, cittarissa ostoksilla ja kirjoittivat pöytään nachoilla ”I 🖤U”
Tämä jos mikä on rakastuneen pariskunnan todiste siitä, etteivät ole eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selänteitä ei edes arvuutella?!
Mä olin tulossa kommentoimaan että Selänteet eroaa.
Vitut
Vierailija kirjoitti:
Sabina ja Ossi
Voisiko saada sukunimetkin ja ammatit, nin tietäisi keitä ovat. Ihan kaikkiin vastauksiin.
Danny ja Erika Vikman - vai joko ne erosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sabina ja Ossi
Voisiko saada sukunimetkin ja ammatit, nin tietäisi keitä ovat. Ihan kaikkiin vastauksiin.
Olisikohan kyseessä tämä ex-missi Sabina Särkkä ja hänen Ossi niminen rakkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duudsoni Jukka ja se Cici.
Älä puhu paskaa. Jukka&Chachi hehkuttivat kilpaa toisiaan instastooreissaan. Kävivät muunmuassa Rossossa&Amarillossa, joupiskalla laskettelemassa, cittarissa ostoksilla ja kirjoittivat pöytään nachoilla ”I 🖤U”
Tämä jos mikä on rakastuneen pariskunnan todiste siitä, etteivät ole eroamassa.
Tuo just on vähän epäilyttävää. Miksi sitä pitää kokoajan hehkuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Kari Toivonen ja Merja Larivaara
Ei varmasti eroa.
Vierailija kirjoitti:
Harry ja Meghan
Kannatusta!
Vierailija kirjoitti:
Danny ja Erika Vikman - vai joko ne erosi?
Eivät. Erika taisi ihan muutama päivä sitten tunnustaa rakkautta instagramissa, jotain mitä ei ole hirveän usein siellä suoraan sanonut
Mun veikkaus on myös Vappu. Siihen malliin alkaa nykyisin rouvalla olla tuota epätoivoista parisuhdehehkutusta ja ukkonsa julkisuuteen työntämistä, että paniikkinappula on pohjassa.
Sanoisin tähän että Jenni Vartiainen ja Sami Salmenkivi eroavat. Toisaalta, perun sanomiseni koska he eivät ole mikään julkkispari, kukaan ei edes tiedä ketä he ovat paitsi minä. Eivätkä he ole edes julkisesti ilmoittaneet seurusteluansa. Tulipahan vaan sanottua koska tunnen sisäpiirin kautta...