Naimisissa oleva mies työpaikalta lähentelee
Kommentit (27)
Sanot että pirautat lapsilleen miten pervoilee töissä! Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähentelee vai flirttailee?
On ystävällinen, kohtelias, hymyilee minulle paljon ja heittää toisinaan pieniä kohteliaisuuksia pukeutumisestani, kampauksestani tai kuten viimeksi pikkutuhmasta joulutonttu-lookistani.
Eli ei lähentele. Miksi valehtelet internetissä?
Tuo on esineellistämistä ja häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähentelee vai flirttailee?
On ystävällinen, kohtelias, hymyilee minulle paljon ja heittää toisinaan pieniä kohteliaisuuksia pukeutumisestani, kampauksestani tai kuten viimeksi pikkutuhmasta joulutonttu-lookistani.
Eli ei lähentele. Miksi valehtelet internetissä?
Tuo on esineellistämistä ja häirintää.
Kohtelisuus, ystävällisyys ja hymyily on ihan normaalia toimintaa työpaikalla. Jotkut vain kuvittelevat olevansa niin ihquja ettei kukaan mies voi vastustaa ja sitten valehtelevat internetissä miehen lähentelevän.
Onko aasialaisia vainoava? Myynnistä?
Laita kuitenkin nimikirjaimiasi, etten ole ymmärtänyt väärin ja odottele turhia, jos kerta tulkitset normaalin kevyen flirtin ja mukavan jutustelun lähentelyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua tarkoitat, se on ollut vain viatonta flirttiä ja arjen piristystä puoleltani. Ei ole ollut tarkoitus lähennellä, mutta voin lopettaa sen flirtinkin, jos se tulkitaan lähentelyksi.
Mikäs arjen piristäjäsi ap on sinulle. Piristä vaan itseäsi ihan keskenäsi, vetäse vaikka k*teen. Olet uskomattoman ty*mä.
Olen tyhmä, kun en ole tajunnut, ettei työpaikalla tarvitse viihtyä vaan pitää olka naama norsunvit...lla.
Ja et ois puristanu munasta kun "tanssi"t pikkujouluissa.