Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko kampaajat käsittelemään hennalla värjättyä hiusta?

Vierailija
30.12.2018 |

Olen värjäillyt puhtaalla hennalla ja cassialla hiuksiani pari vuotta. Ne ovat nyt sellaiset vaalean kuparit. Haluaisin kuitenkin palata luonnolliseen väriini joka on kylmänvaalea. Onko ihan mahdoton tehtävä? Olen vaalennussuihkeilla saanut hiuksia vaaleammaksi, mutta siitä eteenpäin en osaa tehdä/uskalla. Mietin varaanko kampaajan vai onko hennalla värjätyt hiukset kampaajille ihan no-no?
Hiukseni ovat paksut ja pitkät, pepunrajaan asti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut suostuu, jotkut ei. Jotkut ei edes tiedä mitä tehdä ja he ovat niitä, jotka pilaavat hiuksesi. Hennattua hiusta ei tosiaan voi käsitellä kuten synteettisillä värjättyä.

Vierailija
2/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa niin perkeleesti, että meninkin hennaamaan. En silloin tehnyt tarpeeksi taustatyötä enkä tajunnut ettei tästä pääse eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaa niin perkeleesti, että meninkin hennaamaan. En silloin tehnyt tarpeeksi taustatyötä enkä tajunnut ettei tästä pääse eroon.

Sama täällä! Kaunishan se on ja saa paljon kehuja, mutta nyt olen kyllästynyt tähän ja haluaisin vaaleat hiukset vaihteeksi. Ei taida onnistua.

Vierailija
4/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINAKIN SULLA ON HIUKSET PÄÄSSÄ

Vierailija
5/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset sinä eroon niistä leikkaamalla\ajamalla\kasvattamalla hiuksesi.

Vierailija
6/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota johonkin ekokampaamoon, jossa on myös synteettisiä värejä, yhteyttä. Osaavat neuvoa.

Vierailija
7/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota johonkin ekokampaamoon, jossa on myös synteettisiä värejä, yhteyttä. Osaavat neuvoa.

Hyvä vinkki! Taidanpa tehdä niin. :)

Ap

Vierailija
8/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää seuraavalla kertaa Teemulla.

Vierailija
9/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se väri häivy niistä pois pikkuhiljaa kulumalla,mihin sitä kampaajaa tarvitaan?

Vierailija
10/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun kampaaja suostui sitä vaalentamaan vaikka monta vuotta olin hennaillut. Mutta kyllä siinä puolitoista vuotta meni että se prosessi saatiin päätökseen koska kampaajan enkä kyllä minäkään haluttu hiuksille mitään shokkikäsittelyä. Että odotus sen vaalean kuontalon saamiseksi oli turhan pitkä. Ei kauaa mennyt kun rupesin haaveilemaan taas tummista hiuksista.

Vierailija
11/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se väri häivy niistä pois pikkuhiljaa kulumalla,mihin sitä kampaajaa tarvitaan?

Eh, henna on kestoväri, joka pitää kasvattaa pois. Normaali värinpoisto ei tee sille mitään tai muuttaa sen vain ihmeellisen väriseksi. 

Vierailija
12/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun kampaaja suostui sitä vaalentamaan vaikka monta vuotta olin hennaillut. Mutta kyllä siinä puolitoista vuotta meni että se prosessi saatiin päätökseen koska kampaajan enkä kyllä minäkään haluttu hiuksille mitään shokkikäsittelyä. Että odotus sen vaalean kuontalon saamiseksi oli turhan pitkä. Ei kauaa mennyt kun rupesin haaveilemaan taas tummista hiuksista.

Millainen oli lähtöväri kun aloitit prosessin?

Minulla on nyt jotakuinkin tällainen:

https://www.google.fi/search?q=light+copper+hair&source=lnms&tbm=isch&s…:

Ap

Vierailija
13/13 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh ei tullut se kuva linkkiin. Tämä siis:

https://www.google.fi/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Forigin…

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi