Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa teen?

Vierailija
13.05.2006 |

Ollaan yritetty toista lasta vuoden. Kuukautiskierto on 35 pvää. Eli piti alkaa ne viime maanantaina. Tyttöystävät pyysi mua drinksulle torstaina. Tein torstaina aamulla testin, negatiivinen oli. Lähdin sit juhlimaan pitkästä aikaa ja olin todella humalassa. Aloin epäileen tänään että jos testi ei näyttänytkään oikein koska kuukautiset ei ole vieläkään alkanut. Tein uuden testin tänä aamuna, ja se oli positiivinen. Eli nyt ois rv 5 loppumassa.. ja kaiken lisäksi mulla on diabetes ja alkoholin takia verensokeri oli todella korkealla torstaina ja perjantaina. Kuinka todennäköstä on että vauvalle vois tulla joku kehityshäiriö torstain takia? Diabeetikolla on muutenkin vaikeeta raskauden aikana.. Nyt pelottaa.. Onkohan lapsi terve. Tekis mieli soittaa sinne raskaustesti valmistajalle ja kysyä että miksei voi tehdä toimivia testejä.. Oli vielä todella herkkä testi jonka vois tehdä ennen ku ne ees alkaa. Vituttaa ja pelottaa.. Lapsi on kyllä niin toivottu ku olla ja voi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomista. on nykyään absolutisti.

Vierailija
2/2 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se saa ravintonsa ruskuaispussista. Sinun juomat viinat ja muut alkavat välittyä sikiölle vasta kun istukka on kehittynyt. Eli vauvallesi ei ole ollut haittaa juomisestasi, mutta älä juo enää.

T. Saman virhettä kuusi vuotta sitten kauhistellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi