Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollakin hyviä kokemuksia laastarisuhteesta?

Vierailija
30.12.2018 |

Saattaa olla, että elän nyt laastarisuhteessa. Minulle tämä on tuonut todella paljon hyvää ja se on auttanut pääsemään eteenpäin elämässäni. Voi olla, että suhde päättyy jossain vaiheessa tai sitten se jatkuu hamaan tulevaisuuteen, enkä pistäisi sitä lainkaan pahaksi (ainakaan tällä lyhyellä kokemuksella).

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös kertoa, jos on huonoja kokemuksia. ap

Vierailija
2/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jolla on laastarisuhde vai eikö kukaan tiedosta tai tunnusta elävänsä/eläneensä sellaisessa? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin laastariini vuonna 2011 ja hänkin ilmeisesti minuun. Nyt 4 vuotta naimisissa ja yksi lapsi. Eli joo, voisi sanoa että on hyviä kokemuksia.

Vierailija
4/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastuin laastariini vuonna 2011 ja hänkin ilmeisesti minuun. Nyt 4 vuotta naimisissa ja yksi lapsi. Eli joo, voisi sanoa että on hyviä kokemuksia.

Kiva kuulla. Ehkä meidänkin suhteesta voi kehittyä jotain pysyvämpää, vaikka tällä hetkellä ei vielä katsota pidemmälle tulevaisuuteen. ap

Vierailija
5/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onko laastari tyyyväinen... itse olin laastari ja en koskaa enää suostu suhteeseen vastaeroneen kanssa, nyt (muka) löysi elämänrakkauden.....

Vierailija
6/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yksinäisyyttä helpottaa ja tuo uskoa, että kelpaa vielä edes jonkinlaiseen suhteeseen.

Säilyy toivo sille, ettei tarvitse olla aina yksin ja silloin muukin elämä on helpompaa.

Vierailija
7/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no onko laastari tyyyväinen... itse olin laastari ja en koskaa enää suostu suhteeseen vastaeroneen kanssa, nyt (muka) löysi elämänrakkauden.....

On laastarikin tyytyväinen. Sanoo, että olen auttanut häntä paljon ja nostanut itsetuntoa. ap

Vierailija
8/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan molemmat tietää sen olevan pelkkä laastarisuhde niin se laastarikin osaa asennoitua olevansa vain väliaikainen. Joillain sitten synkkaa ja joillain ei.

Vierailija
9/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan molemmat tietää sen olevan pelkkä laastarisuhde niin se laastarikin osaa asennoitua olevansa vain väliaikainen. Joillain sitten synkkaa ja joillain ei.

Ei olla varsinaisesti määritelty suhteen laatua sen enempää, kunhan nyt vain tapaillaan ja katsotaan myöhemmin, miltä näyttää tilanne. ap

Vierailija
10/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia, mutta muutamien kuukausien jälkeen itselleni tuli jotenkin paha olo siitä, että toinen oli minulle vain laastari, ja lopetin jutun. Laastarille homma oli ok.

Vierailija
11/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kokemuksia, mutta muutamien kuukausien jälkeen itselleni tuli jotenkin paha olo siitä, että toinen oli minulle vain laastari, ja lopetin jutun. Laastarille homma oli ok.

Hyvinhän tuossa kävi. Molemmilla oli kivaa sen aikaa, mitä se kesti.

Vierailija
12/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän erilaisissa kriisikohdissa olen huomannut, että pieni flirtti auttaa nostamaan toimintakyvyn taas ainakin kohtalaiseksi. En kuitenkaan suosittele menemään siitä eteenpäin, vaikka asia voisikin vaikuttaa kummallekin selvältä, että tämä juttu on tämmöinen voimaantumiskurssin kaltainen, eikä meillä ole muita edellytyksiä olla yhdessä.

Vierailija
13/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden työpaikan naisen laastari vuoden. Hän sai henkistä tukea ja minä pillua.

Ei valittamista ja kuvio oli selvillä molemmille.

Vierailija
14/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opfpo kirjoitti:

Elämän erilaisissa kriisikohdissa olen huomannut, että pieni flirtti auttaa nostamaan toimintakyvyn taas ainakin kohtalaiseksi. En kuitenkaan suosittele menemään siitä eteenpäin, vaikka asia voisikin vaikuttaa kummallekin selvältä, että tämä juttu on tämmöinen voimaantumiskurssin kaltainen, eikä meillä ole muita edellytyksiä olla yhdessä.

Mitä tarvitsen enemmän kuin pientä flirttiä. Toisen lämpö, läheisyys ja hyvänäpito eheyttävät ja saavat olon tuntumaan turvalliselta ja hyvältä. ap

Vierailija
15/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhden työpaikan naisen laastari vuoden. Hän sai henkistä tukea ja minä pillua.

Ei valittamista ja kuvio oli selvillä molemmille.

Minua ei haittaisi, vaikka kyse olisi miehen puolelta pelkästä pillun saannista, koska nautin rakastelusta itsekin. En näe mitään syytä kieltäytyä hyvistä orgasmeista. Molemmat voittavat. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan