Miksi ammut raketteja ennen uudenvuoden aattoa klo 18.00?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni kavereineen ampuu kun asuu maalla ja "ei täällä poliisit koskaan pyöri". No, ei pyörikään kun niin metsässä asuu.
Entäs luonnonvarassa elävät eläimet?
Se on totta. Orava voi tulla ja puraista tai lintu kakata päähän, jos ampuu 17.55. No joo, itse en ammu ja maalla juuri mielestäni pitäisi ampua vähemmän, koska siellä elikot ei ole tottuneet meteliin.
Koska minulla on matala älykkyysosamäärä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni kavereineen ampuu kun asuu maalla ja "ei täällä poliisit koskaan pyöri". No, ei pyörikään kun niin metsässä asuu.
Entäs luonnonvarassa elävät eläimet?
Se on totta. Orava voi tulla ja puraista tai lintu kakata päähän, jos ampuu 17.55. No joo, itse en ammu ja maalla juuri mielestäni pitäisi ampua vähemmän, koska siellä elikot ei ole tottuneet meteliin.
Lähinnä varmaan tarkoitettiin sitä, että ne metsän eläimet kärsii turhaan...
Jos ampuisin raketteja, tänä vuonna aloittaminen ennen klo 18 houkuttaisi, sillä sääennusteiden mukaan tuuli on kotipaikkakunnallani yltymässä huomenna juuri ennen iltakuutta.
No eipä saisi, kun laitetaan tulli tarkastamaan ihmisten ostokset. Onhan tulli tarkastanut Viron viinoja jo iät ja ajat, joten kyllä siinä menisi raketitkin samalla. Joten voi harmi, kun taitaisi jäädä paukut sittenkin paukuttelematta, kun raketit jäisivät tullin huomaan. Saattaisi siinä tulla kylkiäisenä vielä jonnelle sakotkin, kun yrittäisi salakuljettaa laitonta tavaraa Suomeen. Että sellaiset uudenvuodentoivotukset saisi sieltä sitten vain.[/quote]
Buhahaha toinen hölmö .
EI ole tulli koskaan multa mitään ottanut eikä ota että ihan vaan sulle tiedoksi..Ja paukuttelu jatkuu hölmö
Ikinä ole yhtään rakettia ampunut.
Hyvä. Meidän naapuri heitti raketit meidän katolle niin jouduttiin uusimaan koko katto. Kalliiksi tuli ja naapuri ei joutunut korvaamaan mitään. Sieltä heiteltiin raketinjämiä roskiin.
Aika harvalla on uudenvuodenpäivä työpäivä.