Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnittelimme kaveriporukalla laskettelureisua Lappiin maaliskuulle, mutta kertomatta minulle mitään, muut olivatkin lähteneet sinne jo Tapaninpäivänä.

Vierailija
30.12.2018 |

Oli musertavaa nähdä facebookissa nimet ja kuvat laskettelurinteestä ja mökistä, jonne meidän piti maaliskuussa mennä ja kaiken piti olla sovittuna, mutta pojat olivatkin lähteneet sinne jo Tapaninpäivänä minulle mitään asiasta puhumatta. Tottakai heti soitin ja vaadin selvitystä. Sanoivat saaneet välipäiville edullisen reissun ja minua eivät edes kysyneet, kun tiesivät minulla olevan muita suunnitelmia.
Täten maaliskuussa suunniteltu matka ei heidän osaltaan enää toteudu, mutta toki itse saisin päättää, menenkö silloin ja missä seurassa.
Mitä nyt minun tulisi tehdä ja voisinko vaatia sovittuun asiaan vedoten, että reissu tulee toteuttaa kuten sovittiin, vaikka he siellä olisivatkin jo kerran käyneet?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa teinien kiusaamiselta. Vetäisin johtopäätökset tuollaisten kavereiden tasosta ja hankkiain parempia.

Vierailija
22/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko Tapanin päivä (esim. Tapani Kansan oma juhlapäivä) tai tapaninpäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla oli kuitenkin muita menoja. Ja vaikka on harmi että maaliskuun reissu peruuntuu niin Suomi on vapaa maa missä saa matkustaa koska haluaa ja kenen kanssa haluaa. Ei voi mitään vaikka on paskaa ja näin kävi. 

Vierailija
24/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idioottikin osaa jo tehdä johtopäätöksensä tällaisen tempun jälkeen. He eivät halua olla ystäviäsi eivätkä kaipaa seuraasi.

Aika etsiä muunlaiset ihmiset elämäänsä.

Toi ob kyllä jo sellanen vihje, että kannattaa pistää numerot estoon. Toinen missä sen todellisuuden näkee ketä kuuluu joukkoon on häät ja hautajaiset.

Vierailija
25/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että nyt on vedätyksestä kyse. Reissu on päätetty, mutta aloittaja on halunnut mukaan ja roikkuu muutenkin tässä porukassa, ymmärtämättä muiden kieltävää asennoitumista.

Koska suoraakaan puhetta aloittaja ei ole käsittänyt, asia ratkaistiin aloittajan kohdalla karmeimman kautta ja valehdeltiin reissun tapahtuvan maaliskuussa, vaikka se oli varattu alkavaksi Tapaninpäivälle, jolloin aloittajalla ei olisi ollut aavistustakaan/mahdollisuutta änkeytyä mukaan ja muut saivat aloittaa matkansa rauhassa.

Vierailija
26/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kostoksi kusemassa jokaisen postilaatikkoon

Vierailija
27/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ap siis tyttö/nainen? Ja muut tuossa porukassa poikia? Luuletko olevasi kovinkin cool kun hengaat vain poikien kanssa.

Vierailija
28/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joko Tapanin päivä (esim. Tapani Kansan oma juhlapäivä) tai tapaninpäivä.

Tämähän nyt sitten ratkaisikin koko asian, olimmepas me muut tyhmiä. Kiitos sinulle!

Vierailija
29/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä ap siis tyttö/nainen? Ja muut tuossa porukassa poikia? Luuletko olevasi kovinkin cool kun hengaat vain poikien kanssa.

Mistä me tiedämme, vaikka ap:lla olisi muitakin ystäviä ja ei hän väittänyt olevansa cool. Tosin tämä on 99 % varmuudella provo.

Vierailija
30/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläksellä näytti olevan paljon mökkejä tyhjillään jouluna ja välipäivinä.  

Vierailija
31/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miespuolinen ja nämä kaveritkin samanikäisiä, olemme 23-27v välillä kaikki.

Kiva saada kuulla vielä vittuilua tämän kaiken päälle.

Vierailija
32/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten jotenkin epämiehekäs tms, kun vaikutat hyvin herkästiloukaantuvalta? Ja kirjoitustyylisi vaikuttaa enemmän naisen tyyliltä.

Vierailija
33/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaako?

Vierailija
34/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idioottikin osaa jo tehdä johtopäätöksensä tällaisen tempun jälkeen. He eivät halua olla ystäviäsi eivätkä kaipaa seuraasi.

Aika etsiä muunlaiset ihmiset elämäänsä.

Itselle tehtiin kans samanlaiset oharit.

Ensin pyydettiin ja rukoiltiin, että lähdetään Xpaikkaan ja yks tyyppi viel kolmantena.

Seuraavaks tuleekin paikanpäältä soitto ja kysytään ohjeita.

Sain kyllä sellaiset megaraivarit, että se ystävyys loppu siihen.

Olin rahat säästänyt ja suunnitellut omat ostoslistani valmiiksi ja sitten tämä tyyppi tekeekin näin.

Sen jälkeen ei ole oltu väleissä. Edelleenkään.

Eikä tulla. Senverran ikävä temppu oli. Yhteiset ystävät olivat myös pöyristyneitä, mutta mitäs narsistilta voi muuta odottaakaan.

Vierailija
35/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miespuolinen ja nämä kaveritkin samanikäisiä, olemme 23-27v välillä kaikki.

Kiva saada kuulla vielä vittuilua tämän kaiken päälle.

Ja päätit tulla vauvapalstalle avautumaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme