Muita, joita parisuhteeseen ryhtyminen ei kiinnosta pätkääkään?
Minulla ei ole minkäänlaista aikomusta ryhtyä ikinä parisuhteeseen. Ei vaan kiinnosta. Enkä edes ymmärrä että miksi melkein kaikille ihmisille parisuhde tuntuu olevan aivan äärettömän tärkeä asia, lähestulkoon elämän päämäärä. Onneksi saan elää 2010-luvulla jossa naisilla on muitakin vaihtoehtoja kuin ryhtyä vaimoksi ja äidiksi.
Minulla oli kyllä teini-ikäisenä poikaystävä mutta kyse ei ollut mistään vakavasta suhteesta ja se kestikin vain muutaman kuukauden.
Olen myös edelleen neitsyt eikä se haittaa minua yhtään. En kaipaa seksiä ja itseasiassa se vaikuttaa minusta jotenkin naisia alistavalta ja ällöttävältä touhulta.
Onko täällä muita kaltaisiani?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole minkäänlaista aikomusta ryhtyä ikinä parisuhteeseen.
---
Minulla oli kyllä teini-ikäisenä poikaystävä
Kuten huomaat, itsekin olit kiinnostunut kokeilemaan parisuhdetta, vaikka niin vannot, ettet ikinä ryhdy moiseen.
Minä en ole koskaan käynyt yksilläkään treffeillä. Ehkä nuorempana olisin voinut minäkin kokeilla, mutta jotenkin se vain jäi.
Vierailija kirjoitti:
Juu, onhan niitä rumia ihmisiä.
Olen ihan tavallisen näköinen parikymppinen nainen. Olen normaalipainoinen, pukeudun ihan tavallisesti ja minulla on pitkät, ruskeat hiukset.
En usko että minua pidetään rumana vaikka en mikään missikaunotar olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole minkäänlaista aikomusta ryhtyä ikinä parisuhteeseen.
---
Minulla oli kyllä teini-ikäisenä poikaystäväKuten huomaat, itsekin olit kiinnostunut kokeilemaan parisuhdetta, vaikka niin vannot, ettet ikinä ryhdy moiseen.
Minä en ole koskaan käynyt yksilläkään treffeillä. Ehkä nuorempana olisin voinut minäkin kokeilla, mutta jotenkin se vain jäi.
En minä silloin teininä vielä ajatellut tällä tavalla.
- ap
Elämä voi olla parempaa ilman miestä. Yleensä ihminen haluaa sen suhteen koska meillä on aika vahva lisääntymisvietti. Ehkä olet aseksuaali?
Parisuhde aiheuttaa paljon stressiä. Viisas päätös.
Ihmettelen myös miten niin moni nainen vieläkin elää miehen kautta. Ja sitten katkeroituu kun ei siis elänyt.
Olen hiukan eri tilanteessa, sillä takana on jo pitkä liitto, jossa sain kaksi lasta. Nykyhetkessä en kaipaa parisuhdetta enkä osaa kuvitella, että haluaisin jonkun jakamaan elämääni. Ja ei, en ole aiemmasta suhteesta traumatisoitunut, vaan ihan tyytyväinen omaan elämääni tällaisenaan enkä tiedä mitä lisäarvoa kumppani voisi tuoda tähän.
Parempi yksin, kuin yksin vaikka suhteessa olisikin.
Kokemusta on...
Vierailija kirjoitti:
Elämä voi olla parempaa ilman miestä. Yleensä ihminen haluaa sen suhteen koska meillä on aika vahva lisääntymisvietti. Ehkä olet aseksuaali?
En ole aseksuaali, mutta libidoni on kuitenkin matala enkä koe mitään pakottavaa tarvetta saada lapsia. En siis varsinaisesti "tarvitse" seksiä, voisin hyvin olla koko elämäni ilman.
- ap
Toisaalta kiinnostaisi, mutta tiedän että tulen elämään yksin ja yritän keskittyä siihen mikä on realistista.
Hyviä asioita kuitenkin on, muitakin kuin parisuhde.
Olisihan se varmaan "ihan kiva" kokea edes se yksi parisuhde, että voisi entistäkin varmemmin mielin olla itsekseen tietäen miten todennäköisen elämää hankaloittavaa se touhu on, mutta menee kai tämä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös lisääntymisvietti ja suhteen haluaminen ole nykypäivänä aika lailla eri asioita? Moni haluaa parisuhteen, mutta ei lapsia.
Onneksi ehdin kokea elinaikanani kehityksen jossa aito naisen tuntuinen anturipumppu asetetaan dikin päälle ja lasit päässä voin valkata juuri sellaisen kaunottaren astuttavakseni kuin haluan.
Tuon sydeemin jälkeen maailma kääntyy niin päin, että nainen on se, joka yrittää saada aitoa seksiä itselleen keinolla millä hyvänsä, mutta äijiä ei enää nappaa.
Ts. "tulee aika, jolloin kalu maksaa kilon kultaa"
Juu, onhan niitä rumia ihmisiä.