Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiva ei odottanut, lapset ilman äitiä merellä!

Vierailija
30.12.2018 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005950406.html

Siis aivan uskomatonta, että laivayhtiö ei voi odottaa edes puolta tuntia, että kaikki ehtivät mukaan! Nytkin perheen ihana jouluristeily muuttui painajakseksi, koska 15 lapsen ja 5 aikuisen ryhmstä vain 2 aikuista ja 13 lasta ehti viime hetkellä laivaan, lopuille sanottiin tylysti, että mukaan ei enää pääse.
Helsingissä moisesta olisi nostettu iso haloo ja tarjottu koko laiva suvun käyttöön ilmaiseksi heti toukokuussa, Tukholman puolella näköjään ei osata antaa korvaukseksi kuin pehmoleluja.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Laivalla on aikataulunsa. Ei siitä voida PUOLTA TUNTIA joustaa jonkun mattimyöhäisen takia.

Vierailija
2/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, kyllä laivayhtiön ja kaikkien  satojen ajoissa paikalle vaivaantuneiden matkustajien pitäisi odottaa yhtä mattimyöhästä vaikka maailman tappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Laiva lähtee aikataulussa.

Vierailija
4/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk. :D Minä, Minä, Minä.

Vierailija
5/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se lapsi yksin sieltä autolta sinne laivaan on mennyt, että millainen seurue nyt oikein on kyseessä ettei sitten huolehdita niistä jotka on mukaan otettu?

Vierailija
7/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saivat pehmolelut? Kello olisi ollut tarpeellisempi.

Vierailija
8/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma moka. Kun lähtee ajoissa, ehtii kyytiin. Olihan lapsilla kuitenkin osa seurueen aikuisista mukana.

Mä inhoan myöhästelijöitä. Koko maailman pitäis pyöriä heidän tahtiinsa, laivojenkin muuttaa aikataulujaan myöhästelijöiden mukaaan. Ei ois lentokone eikä junakaan oottanu.

Vierailija
9/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan sielä laivassa kuitenkin osa seurueen aikuisista, joten mikä ongelma?

Olisivat menneet ajoissa tai odottaneet satamassa ennen laivaan nousua että kaikki ovat paikalla. Olisivat sitten kaikki myöhästyneet joka varmasti olisi ollut parempi vaihtoehto.

Vierailija
10/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä että mammat mokaa itse ja sitten parutaan omaa mokaa iltalehdissä 😂 Tyhmyydellä ei ole mitään rajaa.

Vierailija
11/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muu seurue jäänyt terminaaliin odottamaan ?! Hitto vie, kuinka itsekkäitä ihmiset on ja kehtaavat vielä mennä lehdistölle marisemaan. Laivoilla on aikataulut, piste.

Vierailija
12/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette sitten tajunneet ap:n ironiaa

Vierailija
13/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät joutuneet yksin matkaan, siellä oli aikuisia huolehtimassa. Ja miksi seurue ei odottanut terminaalissa, että KOKO seurue oli koossa? Miksi seurue ei osannut lukea, milloin laivaannousu päättyy? Ja ennen kaikkea, miten kukaan kehtaa itkeä julkisuudessa, kun on ihan itse mokannut?

Vierailija
14/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin taas tätä! Itse laitetaan lapset toisten matkaan ja sitten ihmetellään kun ne on siellä laivassa. Mikä poru siitä olis syntynyt kun lapset ei pääsisi isovanhempien/kummitädin tai muun kanssa matkaan...

Vierailija
16/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä ap. ajattelet? Ihanko oikeasti laivan olisi pitänyt odottaa tunnin jotakin mammaa, joka ei edes vaivaudu tulemaan aikstaulun mukaisesti paikalle?

Entä muiden matkustajien jatkoyhteydet, kun ovat luottaneet aikatauluihin vai kuvitteletko esim. lentojatkoyhteyden odottavan, kun joku mamma ei ehtinyt laivaan.

Ja kuka jättää laivaan saapumisen noin viime tippaan, että pitäisi odottaa tunti.

Vierailija
17/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keississä säälittää kaksi ihmistä, nimittäin ne aikuiset jotka joutuivat laivalla paimentamaan 13 kakaran laumaa. Tosin sympatiaa hieman pudottaa se, että he päättivät mennä laivaan ennen kuin muut aikuiset olivat mukana.

Vierailija
18/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne odottaa. Olin kerran jonossa laivalle menossa Ahvenanmaalle kotiini, niin en mahtunut Viikkarin laivaan, koska se odotti 15 minuuttia venäläistä bussia. Rahaa tahtoivat niin passasi odottaa se vartti, mikä on ennen kuulumatonta.

Vierailija
19/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistapa ap paska! Toimi niin kuin muukin maailma. Sinun napasi ympärillä pyörit vain itse.

Vierailija
20/124 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokone ei odota ja laiva lähtee ajallaan. Miksi äiti ei pidä lasta sylissä tai edes kädessä. Laiva lähtee aikataulussa myös. Eli tulkaa ajoissa satamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi