Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras nettivalmennus painonpudotukseen

Vierailija
30.12.2018 |

Tavoitteena siis reiluhko painonpudotus. Mitä nettivalmennusta suosittelette homman tueksi? Entä onko jokin nettivalmennus johon et ollut tyytyväinen? Kokemukset jakoon kiitos!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin nettivalmennus on oikeasti laadukasta koska tarkoituksena on lähettää lähes samat ohjeet mahdollisimman monelle asiakkaalle ja maksimoida siten voitto, yksilöllisyys puuttuu valmennuksesta. Sen lisäksi nettivalmennuksen on usein suunnitellut joku hormoneita vetävä kehonrakentaja joka ei terveellisestä painonpudotuksesta tiedä paljoakaan, näin ainakin monissa isommissa nettivalmennusfirmoissa on toimittu.

Vierailija
4/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla ei ole oma lehmä ojassa, enkä ole henkilökohtaisesti ostanut mitään nettivalmennuksia, mutta tiedän, että 8 viikkoa -ohjelman takana olevat on tosi ammattilaisia. Ja siinä käsittääkseni painonpudotus perustuu nimenomaan vain ruokavalioon.

Vierailija
5/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi muutos-valmentajat näyttävät olevan aika hinteliä. Vaikuttavat jalat maassa olevilta.

Vierailija
6/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut tosi hyviä tuloksia bikini challengella.

Vierailija
7/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen PT & ravintoterapeutti -komboa. Ei siis netissä, vaan ihan käyt sellais(t)en vastaanotolla. Saat oikeasti henkilökohtaista neuvontaa. Toki ei ole halvimmasta päästä, mutta sen arvoista kyllä, jos oikeasti tosissasi olet motivoitunut muuttamaan elämäntapasi.

Vierailija
8/31 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla olevissa linkeissä asioita joita 99% netin laihdutusvalmentajista ei edes tiedä.

5 Signs Your Protein Is Garbage

Kun proteiinijauhe ei ole enää pelkkää proteiinijauhetta

https://www.bodylab.fi/shop/kun-proteiinijauhe-ei-601c1.html

Onko BCAA:si tehty sian karvoista ja ankan sulista?

https://www.bodylab.fi/shop/onko-bcaa-si-1349c1.html

Lisäravinteiden laatuerot – kuluttaja markkinoinnin vietävänä

https://www.voimapuoti.com/blog/post/2-lisaravinteiden-laatuerot-.html

Lisäravinteiden imeytyvyyksistä

https://www.voimapuoti.com/blog/post/5-lisaravinteiden-imeytyvyyksista-…

Keskustelua lisäravinnebisneksestä

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14418129/nain-testaat-ptn-rehellisyyden

Vierailija
9/31 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/31 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole juuri sellainen parodiaesimerkki josta joku personal trainer juuri täällä puhui?

Vierailija
11/31 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikki Marjaniemen valmennukset. Valmennuksissa opetellaan terveellisempiä elämäntapoja eikä syödä bodarin tekemän ruokavalion mukaan grammalleen.

Vierailija
12/31 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin voi laihduttaa,helppoa on eikä maksa mitään.

Vierailija
13/31 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen PT & ravintoterapeutti -komboa. Ei siis netissä, vaan ihan käyt sellais(t)en vastaanotolla. Saat oikeasti henkilökohtaista neuvontaa. Toki ei ole halvimmasta päästä, mutta sen arvoista kyllä, jos oikeasti tosissasi olet motivoitunut muuttamaan elämäntapasi.

Ihmeellisesti miehet laihtuvat yksin ja naiset tarvitsevat sirkuksen mukaan.

Vierailija
14/31 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että sen paremmin PT kuin ravintoterapeutti eivät ole suojattuja nimekkeitä vaan niitä saa käyttää kuka tahansa millä koulutuksella tahansa. Ensimmäiseksi kannattaa siis selvittää, mikä koulutus ohjaajalla oikeasti on; onko hän fysioterapeutti, onko hän suorittanut opintoja ravitsemustieteessä, liikuntatieteessä jne. Jonkun tietyn PT-koulutuksen suorittaminen ei kerro osaamisesta yhtään mitään.

Vierailija
15/31 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitfarmin superdieetti ja simple käyty aikanaan läpi. Ei sopinut itselle. Ei juuri tuloksia, mutta sitäkin enemmän mm. vatsavaivoja.

Tällä hetkellä fitverstaan tyytyväinen asiakas. Ravintopuolelle kateltiin räätälöity paketti ja reenien suhteen kolmas "perus" paketti nyt menossa. Tiputeltavaa vielä reilusti, mutta suunta oikee. Fv yhteisö on myös huikea ja apua saa niin valkuilta kuin muilta reenaajilta helposti. Mun mielestä myös matskut on selkeempiä. Tarkoituksena itellä ostaa joko etävalmennus tai seuranta alkuvuodesta.

Maikin juttuja oon katellut ja jos verstaalta lähtisin vaihtaan niin se ois varmaan sit se.

Ja varmasti parhaan tuloksen sais ihan f2f tekemällä asiantuntevan, perehtyneen ja hyvän koulutuksen saaneen pt:n kans, mutta täällä perähikiällä vaihtoehtoja on vähänlaisesti.

Vierailija
16/31 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/31 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt Samsung Health -sovellusta. Ei nettivalmennus, mutta auttaa se, kun pitää kaikki ruoat ja liikkumiset kirjata ylös ja sovellus muistuttelee monista asioista pitkin päivää. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
18/31 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais toi 8 viikkoa, onko kellään kokemusta? Entä ketokickstartista?

Vierailija
19/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse käytin tätä valmennusta tossa huhtikuussa ja mulla lähti 4kg painoa neljässä viikossa! Ainakin itse voin suositella tätä vaikka paljon olikin kanaa, lohta ja munakkaita 😅 Mutta noi reseptit oli silti hyviä :)

https://syketribe.fi/fi/tuote/keskivartalo-kiinteytys-nettivalmennus-te…

Vierailija
20/31 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko paras mutta ainakin halvin ja tulee tässä:

- jätä pois turha sokeri ja rasva, ja muutenkin turhat napostelut.

- jaa entistä pienempi päivän ruokamäärä useammalle aterialle.

Tämä on kopioitu suoraan erään sairaalan ravitsemusterapeutin ohjeista, eli tiivistetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme