Paras nettivalmennus painonpudotukseen
Tavoitteena siis reiluhko painonpudotus. Mitä nettivalmennusta suosittelette homman tueksi? Entä onko jokin nettivalmennus johon et ollut tyytyväinen? Kokemukset jakoon kiitos!
Kommentit (31)
2,5v alotuksesta, kuinka paljon lie paino tippunut?
Mulle ei nettivalmennukset toimi. Kas kun pitäisi ihan oikeasti tehdä jotain muutakin kuin lukea ne sähköpostit ja katsoa videot... :D Siihen tarvitsisin oikean ihmisen tsemppaamaan, ilmeisesti sen oikean, aidon ihmisen on oltava minä itse. Videot ei riitä motivoimaan.
Joo, kyllä se taitaa niin olla, että nettovalmennukset toimii parhaiten niille, joilla on jo riittävästi tietoa ja tietenkin myös motivaatiota. Itse oon ostanut muutaman nettovalmennuksen vuosien varrella ihan vaihtelun vuoksi. Oon treenaillut vuosia, tekniikat on kunnossa, ja treenaan joka tapauksessa - valmennusta tai ei. Itse ostan valmennukset ensisijaisesti treeniohjelman vuoksi, mutta noudatan aina myös niitä ruokaohjeita - ja aina mun paino vähän putoaa, vaikka en edes ole ylipainoinen vaan itse asiassa normaalipainon alareunoilla. Oman kokemukseni mukaan siis valmennus kuin valmennus toimii, jos sitä noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostais toi 8 viikkoa, onko kellään kokemusta?
On, aloitin tammikuussa 2019 ja 18 kiloa lähti noin vuodessa. Ja olen pysynyt normaalipainoisena tuon jälkeen :)
Kokeiltu Bikini Challenge, henkilökohtainen pt, Bodycamp ja Vahava. Kaikki toimii kun tekee mitä sanotaan. Se joka kaipaa jotain ravintovalmentajan papereita pt:ltä niin ei siellä mitään sen kummempaa viisastenkiveä ole käytössä. Laadukasta ruokaa, saa syödä reilusti, paljon kasviksia ja marjoja jne. Mikään ohje ei toimi, jos sitä ei noudata
Vierailija kirjoitti:
#Naiset
#nettivalmennus
#avuttomuud
#eahatpois
#huuhaa
#Miehet
#kirjoitustaidottomuus
Jos on ylipainoa kertynyt pudotettavaksi saakka, minä ensimmäisenä menisin lääkärin juttusille ja pyytäisin kaikki mahdolliset verikokeet. Se jo kertoo että kannattaako mihinkään nettivalmennukseen rahojaan pistää. Kokeilin itse yhtä ja lähti 0 kg noin puolen vuoden aikana, vaikka tein kaiken ihan ohjeiden mukaan. Verikokeet sitten näytti että verensokerit koholla ja kilpirauhasarvot pielessä. Sain lääkityksen molempiin ja voin jatkaa entisellä ruokavaliolla ja silti paino tippuu 1 kg/vk vauhtia ilman liikuntaa. Itse asiassa on pitänyt lisätä ruokamääriä, sillä paino putoaa jo liian nopeasti. Ja siis kymmeniä vuosia yrittänyt painoa pudottaa vaikka millä tavalla ilman mitään pysyvää tulosta.
Jos jonkin nettivalmennuksen haluaa ottaa, niin ehdottomasti Alku.fi nettivalmennukset kiikariin, itselläni kokemus Puretreenistä Bettinan opastuksella.
Olen aikoinani tehnyt Fitfarmin bikini challenge- valmennuksen, enkä ole ikinä ollut niin onneton kuin sen aikana. Valmennuksessa ei käytännösä saa syödä mitään, ja eväitä täytyi kuskata kaikkialle mukana (rahkaa ja marjoja, joku 7 cashew pähkinää ym.), salaatteja, kanaa ja riisiä. Hiilihydraatit täysin leikattuja, ja kroppa oli kokoajan energiavajeessa. Silti treenit olivat viikossa raskaita ja niitä oli lähes joka päivä. Valmennuksen alussa muistan ostaneeni yli satasella lisäravinteita, koska ne kuuluivat ruoka-ohjelmaan, eikä sillä ruokamäärällä olisi voinut saada kaikkia vitamiineja ym. ravinneaineita kehoon. Parasta herkkua oli kuiva Real leipä, johon ripottelin vähän suolaa päälle ja paistoin pannulla, että sain suolaisen nälkää kumottua (ja suolamäärät täyteen. Oli myös paljon vihanneksia, joita ei saanut syödä koska ovat energiapitoisia). Kyllähän tässä rasvaa lähti, mutta kyseessä on täysin kisadieetti. Valmennuksessa ei annettu ohjeita jatkolle tai neuvoja ylläpitoon, joten ilman sitä osaamista, valmennuksen jälkeen jäi tyhjän päälle ja palasi vanhoihin tapoihin. Itselleni salitreeni alkoi tuntua niin vastenmieliseltä, että lakkasin pitkäksi aikaa käymästä.
Nyt osallistuin korona-aikana tuohon Puretreenin, ja ero on kuin yöllä ja päivällä. Bettinalla on älyttömän terve suhtautuminen ruokaan ja kestävän elämäntavan ylläpitämiseen, sekä treenaamiseen kroppaa kuuntelemalla. Treenejä ja ruokavalioita on muutamia erilaisia, mitä voi valita oman tavoitteen mukaan. Kotiruokaa saa syödä, mutta makroja suositellaan tsekkailemaan ainakin kunnes oppii silmämääräisesti puntaroimaan asioita, sekä opetellaan valitsemaan parempia vaihtoehtoja siinä, mitä syödään. Vihreitä ei tarvitse edes punnita. Treeniohjelmat ovat tehokkaita ja eivät sisällä mitään ylimääräisiä kikailuja. Eli ehdottomasti jos painon pudotus on tavoitteena, niin Bettinan valmennukseen, sillä jos painoa pudottaa, niin ei kannata lähteä ollenkaan dieettimeingille, vaan opetella treenin ja ruuan suhde pidemmässä juoksussa. Puretreeni valmennuksestani on hetki, mutta porskutan edelleen valmennuksen ohjeilla ja hyvin menee. Salilla sujuu edelleen loistavasti, ja sain kaikki eväät elämäntavan ylläpitoon valmennuksen jälkeenkin. Jos joskus haluan jostain syystä kokeilla uutta nettivalmennusta, menen Bettinalle uudestaan. En usko että vain pitkään aikaan tulee tarvetta. Kannattaa otta Bettina seurantaan vaikka somessa, jos ei valmennukseen halua. Asiasisältö mitä hän jakaa on aivan älyttömän tärkeää, ja useamman tarvitsisi niitä kuulla tämän meidän dieettikulttuurin keskellä jossa ruokaa pelätään, varsinkin hiilihydraatteja, ja kaikkea herkuttelua pidetään pahana.
Siihen ei tarvitse mitään nettivalmennusta tai muutakaan jos haluat pudottaa painoa. Perus treenillä ja ruokavaliolla pääset tosi pitkälle + netistä löytyy ilmaiseksi kaikki nykypäivänä jos käyttää aikaa vähän. Turhaa tuollaiset nettivalmennukset sun muut.
Turhaa rahan tuhlausta nettivalmennukset tai muut painonpudotus valmennukset rupkavaliot sun muut. Jos on sen verran laiska ettei netistä ilmaiseksi jaksa etsiä niin tuskin jaksat treenatakkaa. Eikä lihaksen kasvattamiseen tai painonpudotukseen tarvitse mitään valmennuksia. Tiedän monia ihmisiä ketkä ovat ilman mitään valmennuksia saanut sellasia tuloksia ja myös pudottanut painoa ja sanoivat että rahan tuhlausta kaikki tuollaiset myös laiskuutta itseltään jos tuollaisia ostelee.
Paras nettivalmennus: syö vähemmän kuin kulutat.