Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" - mitä tämä on?

Vierailija
30.12.2018 |

Tuleeko muille tällaisia, kun yrittää vastata viestiin? Mulle tuli äsken tuollainen ilmoitus.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottua, niin pitää vain löytää käyttämänsä mustalistattu sana ja vaihtaa tämä "neutraaliin". Vielä enemmän häiritsee palstan ilmiantokulttuuri ja keskustelun kitkeminen riippumatta asiallisuudesta. Eilenkin täältä deletoitiin vähintään kymmeniä keskusteluja.

Vierailija
22/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti kiellettyjen sanojen lista kasvaa jatkuvasti, joten tavutuksia jne. joutuu muuttamaan. Yhden kerran on käynyt itselleni niin, että harkintaan mennyt kommentti on lopulta julkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outojakin sanoja on listalla. Joskus en meinannut millään ymmärtää, mikä viestissäni oli niin kamalaa, mutta taisi olla vain joku vastaava sana kuin tyhmä.

Vierailija
24/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mun viestiä oltu hyväksytty, kävin katsomassa ketjun. En muista aivan sanatarkasti, mitä kirjoitin, mutta jotenkin siihen tapaan, että kannattaisi kunnolla selvittää jalkavaivojen syy, eikä luovuttaa, koska jalkalihasten kunto on ihmiselle niin tärkeä. Varmaan tässä on ollut jotain epäilyttävää. Tosin ap sitten myöhemmin kertoikin, että on kyllä yritetty tutkia ja hoitaa, joten turha kehoitus tuo viesti olisi ollutkin... Ap.

Vierailija
25/35 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse viitata kuin agendanvastaiseen epämieluisaan tilastotietoon vaikkapa Tilastokeskuksen sivuilla, niin siitä jo voi saada tämän "esivaroituksen".

Esimerkkinä vaikkapa suomalaisten naisten avioliitot ulkomaalaisten miesten kanssa 2017. Naurun pidättely on aika vaikeaa top3 osalta...

Vierailija
26/35 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut eträ viesti menee poistoon jos puhut pahaa naisista tai kerrot avoimesti naisten kusipää käytöksestä esim siitä miten ne käyttää hyväksi miehiä ja itkee täällä siitä kun mies tekee jonkun asian mitä ne itse tekee ja kirjoittaa. Miesten pilkkaamisketjuja ja haukkumista on kokoajan etusivut täynnä mutta naisista keskustelua ei julkaista tai poistetaan pian. Täällä myös poistettiin monta tosi monipuolista seksi osion ketjua " koska sait vierasta miestä" " cuckold seksiketjuja" "tindernaisten käytös " yms.  Samanlainen ketju "tinder miesten käytös "kuitenkin jätettiin. Modet on mielensäpahoittajia ja saa painajaisia ja pahan olon siitä että joku panee vierasta tai tykkää peppuseksistä vaan miten se on heiltä pois....

Vierailija
27/35 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imbesilli filtteri joka 'sensuroi' avainsanojen perusteella. Opettele kirjoittamaan väärin.

Vierailija
28/35 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kinkympää ja rajumpaa seksikeskustelua kun jaat niin kommentit poistuu. Myös se kun kerroin ex naisystävän todella ilkeästä käytöksestä ja miten käytti hyväksi minua asioissa poistui. Sen sijaan miesten haukkumista ja yleistämistä näkyy olevan taas etusivulla reippaasti. Miehiä saa haukkua ja pilkata vauvafoorumilla aina?

Vierailija
29/35 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä poistetaan hyviä pitkiä keskusteluketjujakin jonkun pienen ilmoituksen perusteella? Vuosia vanhat hyvät ketjut kadonneet

Vierailija
30/35 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ilmoitus tulee sellaisiin ketjuihin kommentoidessa jotka on ilmoitettu poistettaviksi. Itse huomannut tuon, vähän ajan kuluttua sitä ketjua ei enää ole.

Vierailija
31/35 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vaiheessa voi tulla hylkäys ihan jonkin sanan/ilmaisun vuoksi.

Jos onnistut saamaan agendan vastaisen viestin läpi, niin pian voi käydä että koko ketju poistuu. 

Vierailija
32/35 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä HYVIN erikoinen kieltämis- ja poistamismenettelytapa.

Muutama päivä sitten oli ketju legendaarisesta oululaisesta Rattori Lupista ja muistelut 

siitä olivat oikein lämminhenkisiä ja asiallisia. Poistui 15 minuutissa.

Vierailija
33/35 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että kommenttiasi ei julkaista, koska olet käyttänyt jotain kiellettyä sanaa.

Vierailija
34/35 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoja sensuroidaan, ja vääriä mielipiteitä.

Ei ennakkosensuuriin mene kuin sanoja.

Jännä jutta tämä Suomen kehuttu ja mainostettu sananvapaus. Ymmärrän toki että jotkut sanat ei ole korrekteja, mutta sensuurin listalle on jo joutunut aivan tavallisia sanoja joissa ei ole mitää eikä ketään loukkaavaa. Ollaan jo v...näjän ja k...inan tiellä.

Vierailija
35/35 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut remonttikeskusteluissa, kun olen kertonut siitä sadan vuoden takaisesta rakentamisesta jossa seinät on niin sanotusti paksua puuta 😄 Ilmeisesti se hoolla alkava sana viittaa liikaa elämän päättämiseen, vaikka kyse olikin talon rakentamisesta perheeelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän