Itse Saatana on keksinyt Kelan ja Sossun
ei tämä peli vetele, kela jasossu tekee ihmisestä velton vätyksen ja saamattomana aivottoman looserin joka ei pääse liikenteeseen maailmalle minnnekänä , muissa maissa joissa ei ole sossua, ihmiset on aktiivisia ja tekevät työtä koko ajan esim täällä Japanissa
Kommentit (13)
mietippä millaisia läskikasoja ja vätyksiä käy ruoka-avuissa hakemassa ruokaa? kaikki löntystelee kuin ei olisi mitään muuta merkitystä kuin saada ilmaista ruokaa ja puolet on venäläisiä
elämänhalu ja tarmo kaikilta poissa, mutta kun kerta saa ilmaista ruokaa ja valtio maksaa vuokrann ja jää 500 e kuussa vielä kaljaan niin ei mitään väliä
Japanese hospitality kirjoitti:
ei tämä peli vetele, kela jasossu tekee ihmisestä velton vätyksen ja saamattomana aivottoman looserin joka ei pääse liikenteeseen maailmalle minnnekänä , muissa maissa joissa ei ole sossua, ihmiset on aktiivisia ja tekevät työtä koko ajan esim täällä Japanissa
Siinä todellinen luuseri. Ei osaa kirjoittaa lausettakaan oikein. Oletko sukurutsauksen tulos kenties?
raksamies rane kirjoitti:
mietippä millaisia läskikasoja ja vätyksiä käy ruoka-avuissa hakemassa ruokaa? kaikki löntystelee kuin ei olisi mitään muuta merkitystä kuin saada ilmaista ruokaa ja puolet on venäläisiä
elämänhalu ja tarmo kaikilta poissa, mutta kun kerta saa ilmaista ruokaa ja valtio maksaa vuokrann ja jää 500 e kuussa vielä kaljaan niin ei mitään väliä
Niin. Miksi somppuja ja lähi-itäläisiä ei siellä näy. Tai luuletko että ne valiot on töissä? Kunnia.kan.sala.isista pidetään kyllä huolta.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi somppuja ja lähi-itäläisiä ei siellä näy. Tai luuletko että ne valiot on töissä? Kunnia.kan.sala.isista pidetään kyllä huolta.
tuo on jännä huomio, nimittäin somaleita en ole koskaan nähnyt ruoka-jonossa, senn sijaan itiksen raxisa joka kerta samoin stadissa, myöskänä lähi idän porukkaa ei juurikaan näy, ehkä he paistaa kebab´?
AndyMcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo on jännä huomio, nimittäin somaleita en ole koskaan nähnyt ruoka-jonossa, senn sijaan itiksen raxisa joka kerta samoin stadissa, myöskänä lähi idän porukkaa ei juurikaan näy, ehkä he paistaa kebab´?
I s l a m. Kunniakansalaisen status. Rahaa saataa ovista ja ikkunoista. Olemme niiden orjia ja alempia, tajutkaa se.
koska somalit ja lähi idän ihmiset ovat kunnon kansalaisia ja tekevät omin käsin töitä eivätkä laiskottele , moni tekee 2-3 työtä yhtä aikaa, bussikuskinakin olen nähnyt somalin
KallionHippiFlicka kirjoitti:
koska somalit ja lähi idän ihmiset ovat kunnon kansalaisia ja tekevät omin käsin töitä eivätkä laiskottele , moni tekee 2-3 työtä yhtä aikaa, bussikuskinakin olen nähnyt somalin
Mahtavaa! 99% työttömänä. Käyhän se
R a i s k A i lu kin periaatteessa noilla työstä. Sulle vois antaa vuoden puupää palkkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Sossu ja Kela ei tee ihmisistä vätyksiä vaan yhteiskunta,joka ihannoi leveäperäisyyttä ja jatkuvaa mukavuudenhalua. Tukia saisi jakaa vaikka kuinka mutta ihmisten pitäisi itse aktivoitua.
Miten täällä aktivoidut, kun välittömästi tuet katkeaa?
Tein itse sen virheen, että aktivoidun ja siitä kiitoksena olin 1,5kk ilman rahaa.
Joo, paljon parempi että sunkin kämppä olisi putsattu työpäiväsi aikana putipuhtaaksi.
Vaikka eihän trollit käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossu ja Kela ei tee ihmisistä vätyksiä vaan yhteiskunta,joka ihannoi leveäperäisyyttä ja jatkuvaa mukavuudenhalua. Tukia saisi jakaa vaikka kuinka mutta ihmisten pitäisi itse aktivoitua.
Miten täällä aktivoidut, kun välittömästi tuet katkeaa?
Tein itse sen virheen, että aktivoidun ja siitä kiitoksena olin 1,5kk ilman rahaa.
Loppujen lopuksi hyvinvointi ei ole rahasta kiinni. Kuinka paljon pitäisi olla rahaa ollakseen onnellinen? Suomen tuet ovat ruhtinaalliset ja elämme käsittämättömässä yltäkylläisyydessä,mutta silti voimme pahoin. Mitäpä luulet,mistä tämä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Siinä todellinen luuseri. Ei osaa kirjoittaa lausettakaan oikein. Oletko sukurutsauksen tulos kenties?
Olen vihreä jolle ihmisten oikeudet ontärkeitä. taas näkee kun palstapersu tui öyhöttämään
sa-atanan sossukela antoi mule tammmikuulle 900 e toimeentulotukea kun ei ollut tietoa saanko sitä fu-cking työkkäriä vai karenssi, mutta ottaa ne siitä oan ois varmaan myöhemmin, sitä ennen toki oon jo Aasiassa, saimpas rahat sentään lentolippuun hyvissä ajoissa, pahin että pitää taas hakee uutta tukea joka kuukausi ois antaneet 3 kk kerralla kuten Kallion sossu teki