Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korrelaatio avioerojen ja työelämän välillä?

Vierailija
30.12.2018 |

Olen pannut merkille, että työelämässä hankalat tyypit ovat useimmiten joko kokonaan ilman puolisoa tai jossain vaiheessa käyneet läpi vähintään yhden avioeron. Vastaavasti usein taas he, joiden kanssa pärjää parhaiten, eivät ole (avio)eroja kokeneet ja elävät parisuhteessa. Onkohan asiasta mitään tutkimusnäyttöä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen huomannut saman ihan tässä lähiaikoina.

Vierailija
2/4 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. On v*ttumaisia tyyppejä jotka on jököttäneet siinä samassa suhteessa 40 vuotta (ja siksi ehkä kenkää kiristääkin?). Sitten on tosi lepposia ja mukavia tyyppejä jotka ovat sinkkuja, eronneita, juuri eroamassa jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Siitä suhteessahan on se toinenkin, joka voi olla se hankala tai sitten todella mukava ja joustava.

Vierailija
4/4 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi 36-vuotias ikisinkku, vaikka pyrkimys parisuhteeseen on kova. Niistä ei vaan koskaan tule mitään.

Ihan hyvä työssään, tosin ärsyttävä pilkunnussija. Palaverissa saattaa jankata 30 min. jotain aivan idioottia detaljia.

Oltiin elokuussa työnantajan virkistysmatkalla Italiassa. Paljastui kyllä hyvin se, miksi on sinkku. Kun 10 henkilöä etsii ruokapaikkaa, yhdelle ei kelpaa mikään. "Mun hiilarit tälle päivälle on täynnä" "ei täällä oo mitään syötävää" " jotenkin tosi epäviihtyisä paikka tää, ei kai me nyt tänne mennä?". Tän prinsessan perässä sitten marssittiin puoli kaupunkia ees taas, kun oli täyttä tai ei kelvannut, koska hiilarit. Lopulta kaikki kypsyivät ja mentiin paikaan jossa oli tilaa. Mitä tilaa hän? No pizza margaritan. Jonka olis saanut joka helevetin kuppilassa siellä, mutta ei voitu mennä koska oli vaan hiilareita listalla tai muuten pahaa.

En todellakaan ihmettele ettei parisuhteet kestä viikkoa pidempään. Oon syksyn aikana ton reissun jälkeen huomannut myös työssä entistä enemmän todella ärsyttäviä piirteitä, mm. Palaverien alku viivästyy kun hänen on pakko hauduttaa teetänsä jne. Näihin ei niin kiinnittänyt huomiota ennen silmät avaavaa reissua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän