Nainen joka vei miehesi
Kommentit (53)
Ap, ymmärtääkseni sinun miehesi ei ollut alaikäinen eikä ihmiskaupan uhri.
Jos oli, sinäkin olet rikollinen samoin kuin myös uusi "omistaja".
Älä viitsi ap. Olet niin lapsellinen ja niukka kuupastasi, ettet kiinnosta ketään täysjärkistä.
Samat myös sukunimipakkomiellettä kärsivälle.
:) mies lähti tyhjin taskuin, varallisuus kun oli minulla. Uus nainen ei huolinutkaan omiin nurkkiinsa. Ihme juttu.
Kiitän sitä naista joka päivä :) .
Nainen on vieläkin fb kavereissani :D en koskaan paljastanut heille, että löysin heidän hotellilaskujaan. Juttelen naiselle, joka kerta iloisesti kun näen hänet. Lopetin antamasta miehelleni tuon suhteen vuoksi seksiä. Odotin, että oisi vienyt koko miehen mukanaan, muttei vaan saanut mies lähdettyä. Miehet on niin helppoja.
Soitti mulle sitten kun entinen mieheni löysi taas seuraavan.
En mitenkään, kun en pysty. En ole ollut missään tekemisissä. Mulle miehen meidän liiton ulkopuolinen suhde tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja romutti elämäni. Ensin meni henkinen terveys, sitten alkoi tulla fyysistä kremppaa ja nyt olen ollut pitkään sairauslomalla eli varmaan kohta menee työkin. Krooninen masennus on tullut pysyväksi seuralaiseksi.
Pistellyt voodoo-nukkea kuin neulatyynyä ja syyn varmasti tiedätte, IKIS.
Sai mt-ongelmaisen sairaan miehen. Kiitos, kiitos ja kiitos
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään, kun en pysty. En ole ollut missään tekemisissä. Mulle miehen meidän liiton ulkopuolinen suhde tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja romutti elämäni. Ensin meni henkinen terveys, sitten alkoi tulla fyysistä kremppaa ja nyt olen ollut pitkään sairauslomalla eli varmaan kohta menee työkin. Krooninen masennus on tullut pysyväksi seuralaiseksi.
Älkää hyvät ihmiset rakentako elämäänne toisen ihmisen varaan noin totaalisesti. Ei ole tervettä tuollainen. Jokaisella on omakin elämä, pitäkää siitä huolta myös parisuhteessa!
Vierailija kirjoitti:
Nainen on vieläkin fb kavereissani :D en koskaan paljastanut heille, että löysin heidän hotellilaskujaan. Juttelen naiselle, joka kerta iloisesti kun näen hänet. Lopetin antamasta miehelleni tuon suhteen vuoksi seksiä. Odotin, että oisi vienyt koko miehen mukanaan, muttei vaan saanut mies lähdettyä. Miehet on niin helppoja.
Oliko hotellilaskuissa nimet vai?
Sanoin, ettei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Olinki jo aivan täynnä sitä haisevaa, itsekästä elukkaa. Toisella naisella alkoi alamäki, nyt lapsetkin on häneltä huostattu.
On nykyään alkoholisoitunut reppana. Minulle onnekas asia, kun vei exäni. Kiitos, kiitos!