Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka vei miehesi

Vierailija
29.12.2018 |

Miten olet käsitellyt asiaa ja ko ihmistä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykyään alkoholisoitunut reppana. Minulle onnekas asia, kun vei exäni. Kiitos, kiitos!

Vierailija
42/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärtääkseni sinun miehesi ei ollut alaikäinen eikä ihmiskaupan uhri.

Jos oli, sinäkin olet rikollinen samoin kuin myös uusi "omistaja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi ap. Olet niin lapsellinen ja niukka kuupastasi, ettet kiinnosta ketään täysjärkistä.

Samat myös sukunimipakkomiellettä kärsivälle.

Vierailija
44/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) mies lähti tyhjin taskuin, varallisuus kun oli minulla. Uus nainen ei huolinutkaan omiin nurkkiinsa. Ihme juttu.  

Vierailija
45/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän sitä naista joka päivä :) . 

Vierailija
46/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on vieläkin fb kavereissani :D en koskaan paljastanut heille, että löysin heidän hotellilaskujaan. Juttelen naiselle, joka kerta iloisesti kun näen hänet.  Lopetin antamasta miehelleni tuon suhteen vuoksi seksiä. Odotin, että oisi vienyt koko miehen mukanaan, muttei vaan saanut mies lähdettyä. Miehet on niin helppoja.

Vierailija
47/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti mulle sitten kun entinen mieheni löysi taas seuraavan.

Vierailija
48/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, kun en pysty. En ole ollut missään tekemisissä. Mulle miehen meidän liiton ulkopuolinen suhde tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja romutti elämäni. Ensin meni henkinen terveys, sitten alkoi tulla fyysistä kremppaa ja nyt olen ollut pitkään sairauslomalla eli varmaan kohta menee työkin. Krooninen masennus on tullut pysyväksi seuralaiseksi.

Vierailija
49/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistellyt voodoo-nukkea kuin neulatyynyä ja syyn varmasti tiedätte, IKIS.

Vierailija
50/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai mt-ongelmaisen sairaan miehen. Kiitos, kiitos ja kiitos 

Vierailija
51/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään, kun en pysty. En ole ollut missään tekemisissä. Mulle miehen meidän liiton ulkopuolinen suhde tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja romutti elämäni. Ensin meni henkinen terveys, sitten alkoi tulla fyysistä kremppaa ja nyt olen ollut pitkään sairauslomalla eli varmaan kohta menee työkin. Krooninen masennus on tullut pysyväksi seuralaiseksi.

Älkää hyvät ihmiset rakentako elämäänne toisen ihmisen varaan noin totaalisesti. Ei ole tervettä tuollainen. Jokaisella on omakin elämä, pitäkää siitä huolta myös parisuhteessa!

Vierailija
52/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on vieläkin fb kavereissani :D en koskaan paljastanut heille, että löysin heidän hotellilaskujaan. Juttelen naiselle, joka kerta iloisesti kun näen hänet.  Lopetin antamasta miehelleni tuon suhteen vuoksi seksiä. Odotin, että oisi vienyt koko miehen mukanaan, muttei vaan saanut mies lähdettyä. Miehet on niin helppoja.

Oliko hotellilaskuissa nimet vai?

Vierailija
53/53 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, ettei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Olinki jo aivan täynnä sitä haisevaa, itsekästä elukkaa. Toisella naisella alkoi alamäki, nyt lapsetkin on häneltä huostattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi