Nainen joka vei miehesi
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Avopuolisoni 5v ajalta lähti niin erikoisen naisen matkaan, etten koskaan tule ymmärtämään. Mieheni inhoaa koiria, naisella 3 rotwaileria. Nainen 31 vuotias, ei peruskoulun jälkeistä ammattia, ei siis mitään. Käy osa-aikaisena 2x viikossa siivoamassa. Juo ja polttaa. Ruokoton, sivistymätön ja aivan täydellinen esimerkki elämänkoulusta. Jopa yksi hammas puuttui. Tunsin naisen entuudestaan, koska tämä oli ollut mieheni ystävä nuoruudessa, mutta viimeiseen 3v hänestä ei ollut kuulunut mitään.
Minä olin 4 vuotta nuorempi, silti olin käynyt lukion, kouluttautunut ammattikoulusta töihin ja tehnyt osa-aikaista työtä 19v lähtien ja koulun jälkeen täysiaikaisesti kosmetologina jo useamman vuoden. Mies esimiesasemassa omassa työssään. Harrastin muun muassa kieliä ja telinevoimistelua. Meillä oli keskikokoinen kiltti koira, jota minä hoidin, kun mies siitä ei pitänyt.
En tule koskaan ymmärtämään tätä vaihtokauppaa. Lopulta, kun olivat päässeet minusta eroon, eivät aloittaneetkaan parisuhdetta ja eivät ole sen jälkeen pitäneet yhteyttä. Mutta jonkinlainen sutina/seksisuhde heillä oli ja nainen kovasti toivoi, että muuttaisin pian pois, jotta heidän suhde pääsisi kukoistamaan.
Kaiken kaikkiaan tilanne oli niin älytön, etten osannut tuntea naista kohtaan mitään muuta kuin hämmästystä. Pakkasin ihan hiljaisuudessa tavarani ja lähdin, poistin kummankin ihmisen elämästäni niin ettei sometilit näy eikä voi laittaa viestiä. Miehelle vain ilmoitin, että ok, erotaan sitten ja kerroin että löysin asunnon.
Outoa etteivät sitten kuitenkaan halunneet toisiaankaan, vaikka minulla oli niin kiire ulos.
Mies halusi susta eroon vaikka olit omasta mielestäsi täydellinen. Ehkäpä juuri siksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avopuolisoni 5v ajalta lähti niin erikoisen naisen matkaan, etten koskaan tule ymmärtämään. Mieheni inhoaa koiria, naisella 3 rotwaileria. Nainen 31 vuotias, ei peruskoulun jälkeistä ammattia, ei siis mitään. Käy osa-aikaisena 2x viikossa siivoamassa. Juo ja polttaa. Ruokoton, sivistymätön ja aivan täydellinen esimerkki elämänkoulusta. Jopa yksi hammas puuttui. Tunsin naisen entuudestaan, koska tämä oli ollut mieheni ystävä nuoruudessa, mutta viimeiseen 3v hänestä ei ollut kuulunut mitään.
Minä olin 4 vuotta nuorempi, silti olin käynyt lukion, kouluttautunut ammattikoulusta töihin ja tehnyt osa-aikaista työtä 19v lähtien ja koulun jälkeen täysiaikaisesti kosmetologina jo useamman vuoden. Mies esimiesasemassa omassa työssään. Harrastin muun muassa kieliä ja telinevoimistelua. Meillä oli keskikokoinen kiltti koira, jota minä hoidin, kun mies siitä ei pitänyt.
En tule koskaan ymmärtämään tätä vaihtokauppaa. Lopulta, kun olivat päässeet minusta eroon, eivät aloittaneetkaan parisuhdetta ja eivät ole sen jälkeen pitäneet yhteyttä. Mutta jonkinlainen sutina/seksisuhde heillä oli ja nainen kovasti toivoi, että muuttaisin pian pois, jotta heidän suhde pääsisi kukoistamaan.
Kaiken kaikkiaan tilanne oli niin älytön, etten osannut tuntea naista kohtaan mitään muuta kuin hämmästystä. Pakkasin ihan hiljaisuudessa tavarani ja lähdin, poistin kummankin ihmisen elämästäni niin ettei sometilit näy eikä voi laittaa viestiä. Miehelle vain ilmoitin, että ok, erotaan sitten ja kerroin että löysin asunnon.
Outoa etteivät sitten kuitenkaan halunneet toisiaankaan, vaikka minulla oli niin kiire ulos.
Mies halusi susta eroon vaikka olit omasta mielestäsi täydellinen. Ehkäpä juuri siksi?
En ole täydellinen, kukaan ei ole. Mitä täydellisyyttä on olla kosmetologi esim? Mutta minulla oli edes ammatti, työ enkä vain juopotellut kotona koko päivää. Korostin vain sitä eroa, mikä välillämme oli. Suhteemme oli ollut huono jo aiemmin, joten erokin oli siksi helppo. Se ei silti poista hämmennystä.
Alkuun oli tuskallista. Vihasin molempia. Tunsin itseni loukatuksi, rikotuksi ja nöyryytetyksi. Suhde oli kestänyt jo kuukausia, kaikki muut tiesivät siitä paitsi minä. Olin katkera ja pettynyt myös ystäviini.
Nyt vuosia myöhemmin tunnen suurta kiitollisuutta, koska elämäni on paljon parempaa ilman tuota miestä. Monet ystävyyssuhteet kariutuivat siinä samalla. Jälkeenpäin pystyn kyllä ymmärtämään, että suhde oli tuhoava, ja olin siinä onneton, mutta en olisi ehkä kuitenkaan koskaan ollut se, joka olisi jättänyt. Onneksi tuli tuo toinen nainen, joka vapautti minut omaan elämään.
Pitkään vihasin häntä, koska ryhtyi suhteeseen pienten lasten isän kanssa. Vaikea oli ymmärtää miten itse eronnut, yh-äiti voi olla niin piittaamaton toista äitiä kohtaan. Tietysti olin vielä vihaisempi miehelle lasten lapsuuden rikkomisesta. Pian ymmärsin kuitenkin että oli lottovoitto päästä eroon tuosta mieslapsesta.
Nyt tunnen lähinnä sääliä ja vahingoniloa naista kohtaan. Mies on empatiakyvytön alkoholisti, eron jälkeen ajautunut ulosottoon ja saanut rikosrekisterin. Onnea vaan upeasta miehestä ;D
Vierailija kirjoitti:
Lähi-idässä saa kovan tuomion siitä
Voi, saisipa täälläkin. Aika moni saattaisi harkita hieman pidempään, kannattaako todella pettää rakkaansa tai jopa koko perheensä luottamus.
Naiset jotka pettävät miehen kanssa, jolla TIETÄVÄT olevan kotona joko nainen tai jopa se perhe, ovat säälittävää pohjasakkaa. Halveksin heitä yhtä paljon kuin miehiä, jotka pettävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nainen kyllä ihan itse sittemmin sössi elämänsä. En voi sanoa olevani pahoillani. Eikun vauhtia vaan alamäkeen.
Olisin voinut kirjoittaa tämän kommentin. Eräs nainen laittoi kolmen perheen elämän uusiksi munan himoissaan. Nyt sitten elää yh-äitinä ja mt-potilaana. Vauhdikasta matkaa alamäkeen hänellekin.
Mua vähän säälittää nää teidän miehet, jotka on ilmeisesti täysin tahdottomia k*llinsa vietävissä olevia vätyksiä?
Minäkin olen k*ullini vietävissä, mutta se vie vain vaimoa kohti. Saako näin olla?
Eivät ne naiset miehiänne vie. Ne miehenne ihan itse lähtevät ja jättävät teidät. Te vaihdatte sukunimenne, palvotte meistä, annatte poikalapsia, suostutte valuttamaan tyttösikiöt ulos miehenne mieliksi. Sitten syytätte toisia naisia siitä että edes yhteinen sukunimi ei saa ukkoanne pysymään. Nauran jokaiselle akalle joka tulee petetyksi ja lyödyksi jos ottivat aviomiehen sukunimi. Mitäs provosoitte ;) Jos on omaisuutta, omaisuudelle saa tehdä mitä haluaa.
Ei se sitä *vienyt* vaan onneksi otti omakseen, että itse pääsin vihdoinkin eroon. Tehtiin ikään kuin läpsystä vaihto ja muutin äkkiä alta pois. Elämäni paras asia.
Se nainen on nyt kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähi-idässä saa kovan tuomion siitä
Voi, saisipa täälläkin. Aika moni saattaisi harkita hieman pidempään, kannattaako todella pettää rakkaansa tai jopa koko perheensä luottamus.
Naiset jotka pettävät miehen kanssa, jolla TIETÄVÄT olevan kotona joko nainen tai jopa se perhe, ovat säälittävää pohjasakkaa. Halveksin heitä yhtä paljon kuin miehiä, jotka pettävät.
En ole tämän kirjoittaja, mut ihmettelen todella näitä alapeukkuja!
Miten alhaisia lu t kia maa päällänsä kantaa....
Oli tyhmä, kun otti pettävän miehen. Ei mun ongelma.
Ihan kuin miehet olisi jotain tahdottomia imbesillejä, jos kuvittelette että joku voi viedä teidän miehen. Vähän rispektiä miehille nyt hei. Tämä voi kuulostaa äkkiseltään kummalliselta, mutta uskokaa pois: kyllä niillä on omia ajatuksia ja oma vapaa tahto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kokeilee jossakin vaiheessa onneaan. Naiset jotka lähtee pelehtimään perheellisen miehen kanssa ovat pahinta laatua.
Entä miehet jotka lähtee pelehtimään varatun naisen kanssa?
Olen mies ja pääsin kokemaan tällaisen mukavuuden. En mä mitään uhkaillu sitä miestä enkä mitään haukkunu. Sanoin sille, että saat ottaa muijan nurkkiis asumaan. Niin se oli mitvit. Joo siis mä olen sen naisen mies. Se jätkä sano ai oot vai?. Jepp. No, tota sori oikeesti ihan vtusti, mutta tämä hieno nainen sano olevansa sinkku ja ihmettelinkin miks se välttelee omaa himaan viemistä, mutta sillä oli selitys ettei lapsen takia halua vielä ottaa ketään kylään. Sit se oli ihmeissään siinä ja kysy, että mitäs nyt sitten. Se luuli et vedän nenään sitä. Sanoin, että ei kai mitään. Tonne kämppään se muija ei enää astu ja meillä ei ole lapsia. Se jätkä sano, että ei se kyllä mun luokse tule todellakaan ja ei jatku heidän juttu sekunttiakaan. Se pyys vielä anteeksi ja sano jos olis tiennyt, niin se ei olis todellakaan ottanut sitä muijaa ettei arvosta sellasta ihmistä yhtään.
Lopputulos oli se, että muija jäi kassinsa kanssa parkkiruutuun itkemään.
Ei vienyt, lainasi vain. Mitäkö mieltä? En osaa sanoa. Sääliä, kun hänen on oma elämä niin hukassa? Myötähäpeää, että toinen äiti ja vielä perheystävä voi tehdä sellaista? Syytöstä, että hän saattoi tehdä niin omalle mukavalle miehelleen?
Ehkä eniten sitä sääliä, koska ei ole vieläkään tuosta romanssista toipunut eikä kuitenkaan uskalla ottaa eroakaan. Enkä minäkään ole toipunut, eikä ero tule kyseeseen koska mies kävi puheiltaan heti itsetuhoiseksi kun jäi kiinni. Olisivat saaneet minun puolestani jatkaa avoimesti, mutta mies sanoi että hän on iloinen että pääsi irti naisesta ja salaisuudesta. Sanoi ettei halua naista edes nähdä enää koska nyt tajuaa miten pitkällä aikavälillä nainen kuvioitaan suunnitteli.
Kai minun pitäisi myös olla kiitollinen, että nainen näytti mihin mies voi pahimmillaan pystyä? Kuten palstalogiikka sanoo, pettävä ihminen pettää ja on vain ajankysymys milloin se tapahtuu. Liki 20 vuotta jaksoi teeskennellä uskollista, niin kerkesin jo mennä lankaan.
No ensinnäkin, oletan, että se oli mieheni oma valinta pettää. En nyt jaksa uskoa , että yhdenkään akan haarovälillä on niin suurta voimaa, että se voi pelkästään aiheuttaa sen, että perheellinen pettää. En tunne kyseistä eukkoa, enkä todellakaan edes halua. En nyt kuitenkaan kovin korkealle arvosta naisia, jotka haluavat munanhimossaan juuri sen varatun miehen, mutta kyllä se syy on AINA pettäjän.
Vierailija kirjoitti:
Kiitän häntä joka ilta nukkumaan mennessä.
Tämä. Tai oikeastaan pelottaa, että yrittää palauttaa mulle huonon hankintansa.
En syytä naista mistään eikä hän vienyt miestäni. Mies ei ollut kertonut minusta ja lapsista. Kun toinen nainen sai tietää totuuden niin mies sai kenkää. Eli rispektit naiselle. Teki erittäin järkevästi. Kuka nyt valehtelijan kanssa haluaisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Kai minun pitäisi myös olla kiitollinen, että nainen näytti mihin mies voi pahimmillaan pystyä? Kuten palstalogiikka sanoo, pettävä ihminen pettää ja on vain ajankysymys milloin se tapahtuu. Liki 20 vuotta jaksoi teeskennellä uskollista, niin kerkesin jo mennä lankaan.
Loistavaa pohdintaa koko tuo kommentti. Ja muuten, palstalogiikka = elämä pienoiskoossa, todistettu : ).
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä veikö, mutta lähdettyäni ilmestyi kyllä kuvioon nopeasti. Sama se, olin jo vuosia toivonut että tulisi joku ja veisi miehen pois niskoiltani, kun ei näyttänyt osaavan muuten häipyä. Muuten samantekevä henkilö, mutta kiitän huomion viemisestä.
Uutinen: sinäkin olisit voinut tehdä aloitteen eroon, etkä vain toivoa.
Mieheni oli täysivaltainen aikuinen, joka ihan itse lähti.
En tiennyt, että holhouksenalainen voi avioitua. Miten ihmeessä päädyit ottamaan vajaavaltaisen puolison, ap?
En nyt tiedä veikö, mutta lähdettyäni ilmestyi kyllä kuvioon nopeasti. Sama se, olin jo vuosia toivonut että tulisi joku ja veisi miehen pois niskoiltani, kun ei näyttänyt osaavan muuten häipyä. Muuten samantekevä henkilö, mutta kiitän huomion viemisestä.