Millainen on kaksosmies kumppanina?
Kommentit (19)
Se toinen niistä kaksosista on vahvasti elämässä mukana, etenkn jos identtiset kaksoset kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Se toinen niistä kaksosista on vahvasti elämässä mukana, etenkn jos identtiset kaksoset kyseessä.
Jos on siamilaiset kaksoset, niin sitten vasta onkin!
Vierailija kirjoitti:
Ei se identtisyys vaikuta, pelle
Se on semmoinen että sillä on identtinen tai ei identtinen kaksonen. Identtiset on ns. samanmunaisia ja ei identtiset erimunaisia. Yleensä kaksoset kai on aika tiiviisti yhteydessä, etenkin siamilaiset.
o/
Tapailen paraikaa kaksosmiestä ja täältä olen nyt lukenut sivutolkulla toisteluita siitä, että kaksoset on pettäjäluonne. Olen nyt päättänyt laittaa jutullemme pisteen, sullä pettäjiä en katsele. Harmittaa kyllä, ihana mies. :(
Kaksonen nussii kaikkia, paitsi omaansa.
Oikeastiko te valitsette kumppaninne täysin keksityn järjestelmähuuhaan perusteella? Huutista
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko te valitsette kumppaninne täysin keksityn järjestelmähuuhaan perusteella? Huutista
Näitä palikoitahan riittää. Katso vaikka kuinka monta sivua jotain toista horoskooppikyssäriä pohdittiin. Olen joskus pohtinut pitäisikö keksiä jokin vastaava järjestelmä ja katsoa kuinka nopeasti joku alkaa siteeraamaan sitä somessa.
Typeristä typerintä uskoa horoskooppeihin. Kerron nyt kuitenkin, että hyvällä ystävälläni on kaksosmies, joka on kiva, uskollinen, työteliäs, huumorintajuinen, innostuva sekä hyvä isä. Ovat olleet naimisissa ja yli 20 v. Mitään pahaa sanottavaa ei ole.
Itse olen kaksosnainen. Olen lukenut tältä palstalta viimeaikoina paljon juttua horoskoopeista ja esiin on noussut aika yleisenä kokemuksena se, että joku on joutunut parisuhteessa kaksosen pettämäksi.
Itse yritän olla aina ystävällinen kaikille ja tykkään jutella myös tuntemattomien kanssa. Osaan aika helposti ja luontevasti mukautua tilanteeseen kuin tilanteeseen ja porukkaan kuin porukkaan, ja jotkut saattavat siksi ajatella minun feikkaavan/juonivan jotain. (?)🤔😀 Olen myös ainakin omasta mielestäni aika hyvä lukemaan ihmisiä. 😁
Itse en ole kuitenkaan koskaan pettänyt kumppaniani.
Oma kokemukseni kaksosmiehestä on: hyvin empaattinen ihminen ja välittävä kumppani. Ei pettäjä missään nimessä, 9 vuotta parisuhdetta ja ystävinä lopulta erottiin, edelleen väleissä. Vauhdikas tyyppinä kyllä on, laaja ystäväpiiri ja hyvin pidetty, vilkas sosiaalinen elämä. Ei kuitenkaan salamyhkäinen, yhdessä mentiin. Energiaa ja ehkä levottomuuttakin runsaasti, kumppanin täytyy jaksaa säpinää. Muutoin voin suositella, mielikuvituksekas ja ajattelevainen muista vastuuta kantava kaksonen sattui kohdalleni. EI hitaille tai kotona viihtyville :D
Edesmennyt isäni oli kaksonen. Alkoholisti, joka kyllä hoiti hyväpalkkaisen työnsä, mutta vapaa-aika meni ryypätessä. Pahoinpiteli äitiäni, onneksi äiti otti eron. Narsisti ja mustasukkainen. Isä raitistui eron jälkeen ja ehti elää neljäkymmentä vuotta raittiina ennen kuolemaansa.
Nuoruudenrakkauteni oli myös kaksonen. Mustasukkainen ja petollinen, siksi siitä tulikin eksä.
Tuttavamme, naimisissa oleva mies on kaksonen. Hänellä on mukava ja nätti vaimo, se ei miehelle riitä. Käy vieraissa ja pettää, minkä ehtii. Vaimo on niin sinisilmäinen, ettei tajua.
Kaksosessa on mielestäni kuin kaksi persoonaa. Se niin ihana ja sitten täysin sen vastakohta. Hyvin mustavalkoisia ihmisiä, ns harmaata, eli keskitietä ei tunnu heillä olevan ollenkaan. Joko- tai tyyppejä.
En halua yleistää, mutta kaikki tietämäni kaksoset ovat petollisia.
Eikös horoskooppeja ole oikeasti 13, yksi on vain joskus pudonnut pois. Paljos niihin siis voi luottaa?
Mahdoton. Epärehellinen ja ailahteleva. Tai en mä oikeesti tiedä, johtuuko se horoskooppimerkistä, vai sattuiko mun kohdalle vain semmoinen arsehole.
Kaksoset täällä alapeukuttaa, kun heille luonteenomaiset touhunsa kerrotaan:)
Vierailija kirjoitti:
Kaksoset täällä alapeukuttaa, kun heille luonteenomaiset touhunsa kerrotaan:)
Siinä yks hörhö lisää.
Vierailija kirjoitti:
Typeristä typerintä uskoa horoskooppeihin. Kerron nyt kuitenkin, että hyvällä ystävälläni on kaksosmies, joka on kiva, uskollinen, työteliäs, huumorintajuinen, innostuva sekä hyvä isä. Ovat olleet naimisissa ja yli 20 v. Mitään pahaa sanottavaa ei ole.
Oletkohan joku mun tuttu? 23v kohta yhdessä. Mies on äärimmäisen lojaali läheisilleen, älykäs, kova tekemään töitä ja rakastaa juhlien järjestämistä. Tekee osuutensa kotona ja laittaa hyvää ruokaa mielellään. Ihana isä
Aika höveli kyllä rahojen kanssa mutta onneksi niiden hoitaminen on mun hommani.
Kun tapaa naisen, ensimmäinen kysymys kannattaa olla että uskotko horoskooppeihin. Tietää raakata hyväuskoiset hölmöt.
Väkivaltainen ja mustasukkainen. Voi olla narsisti tai omata narsistisia piirteitä. Osaa aluksi esittää ihanaa. Vältä!