Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla paineita että on jotain hauskaa ohjelmaa uudeksivuodeksi?

Vierailija
29.12.2018 |

Missä iässä on ihan ok olla vain kotona tv: n ääressä ilman vieraita, kutsuja, juhlia, hauskanpitoa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50-vuotiaana ei ollut enää väliä, onko ohjelmaa.

Vierailija
2/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa ohjelmaaa?

Onko ne hauaskat ohjelmat myös vieraista hauskoja?

Eikö riitä rento seurustelu, naposteltavat(kenties alko?) mahdollisesti joku lautapeli ja raketit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu juhliin on tullut kyllä, mutta houkuttaa jäädä kotiin. Ei jaksa valvoa kuitenkaan.

Vierailija
4/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan missä iässä tahansa, jos se hyvältä tuntuu. Itse olen viettänyt uudetvuodet kuvailemallasi tavalla 21-vuotiaasta lähtien.

Vierailija
5/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meillä se on päivä muiden joukossa. Korkeintaan käydään ampumassa raketteja.

Vierailija
6/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa ohjelmaaa?

Eikö riitä rento seurustelu, naposteltavat(kenties alko?) mahdollisesti joku lautapeli ja raketit?

Ja sama se minkä ikäinen on. Jos huvittaa olla yksin kotona niin ole.

Me ollaan joko kotona oman perheen kanssa tai mennään mun vanhemmille.

Ei pönötystä tai turhia ohjelmanumeroita.

Mun mies ja isä ottaa siinä jotain ja varmaan mun äitikin. Kukaan ei ole ylikännissä.

Ehk pelataan jotain jos kaikki haluaa. Syödään ja tehdään se ruoka yhdessä.

Käydään ampumassa raketteja.

Vierailija
7/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilta ei saa kysyä tällaista tai ylipäätään mitään. Sanavalinta laitetaan syyniin ja hylätään kelvottomana. Alapeukkuja annetaan, kun ei vaan tykätä, että joku tekee avauksen yhtään mistään. Känkkäränkkäkansa.

Vierailija
8/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa ohjelmaaa?

No hauska ohjelma voi oikein mainiosti olla vaikka juuri noita luettelemiasi.

Vierailija
9/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole kyllä pariinkymmeneen vuoteen kiinnostanut mikään bilettäminen uutena vuotena. Eikä vappunakaan. Olen viisikymppinen nyt.

Vierailija
10/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa ohjelmaaa?

No ei kai kukaan ota paineita lautapelin nostamisesta esille?

Vierailija
11/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppusenä oli jotenkin tosi tärkeetä, että oli ohjelmaa uudenvuoden aattona, vappuna ja juhannuksena. Nyt keski-ikäisenä on ohjelmaa, jos haluaa, ei paineiden takia. Joskus on, joskus ei. Tänä vuonna on vieraita tulossa.

Vierailija
12/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa ohjelmaaa?

No tuskin ottaa, eikä tässä siitä ollutkaan kyse.

Vierailija
13/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa ohjelmaaa?

No jos ei halua minkäänlaista ohjelmaa niin voi siitäkin paineita ottaa että joku muu painostaa että nyt täytyy juhlia edes jotenkin kun on uusivuosi. ei kaikki halua edes sitä lautapeliä ja rentoa seurustelua. Tai myös yksinäiset ihmiset voivat tuntea paineita kun lukevat muiden juhlista ja haluaisivat itsekin juhlia muiden kanssa mutta ei ole ketään.

Vierailija
14/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa nyt viitsii alkaa järjestelemään, kun maanantai ja keskiviikko töitä.

Vierailija
15/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää biletyksestä muutenkaan. Mulla ei ole suurta ystäväpiiriä joka järjestäisi juhlia, ja yleensä uutena vuotena olen ulkomailla joka tapauksessa. Hyvä ruoka ja viini riittävät aivan hyvin juhlinnaksi, lautapelitkin ok :-) 

Vierailija
16/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, odotan jo että mies lähtee lasten kanssa juhliin johon meidät koko perhe on kutsuttu. Mä päätin kuitenkin tällä kertaa jättää juhlat väliin ja nautin kun saan olla yksin kotona.

Vierailija
17/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui noi fiilikset joskus vähän päälle parikymppisenä. Ohjelmaksi riittää kohtuu hyvä ruoka ja netflix (jos yksin) tai lautapelit (jos kavereita mukana). Saatan mennä nukkumaan ennen vuoden vaihtumista, jos siltä tuntuu.

Vierailija
18/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23, lapseni 3. Minulle on hyvin mieleistä viettää lapseni kanssa uusivuosi. Laitetaan hyvää ruokaa, pikkupiknikki olkkariin, käydään katsomassa raketteja ja laskemassa mäkeä. Illalla siskonpetiin ja katsotaan elokuvaa saunan jälkeen.

Vierailija
19/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin yksinäinen, tunsin hirveitä paineita kaikkina juhlapäivinä, koska ne korostivat sitä yksinäisyyttä kun kaikki muut puhuivat juhlimisistaan. Nyt kun tiedän että mulla halutessani on juhlaseuraa, ei enää ole sellaisia paineita tehdä mitään.

Vierailija
20/21 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on selvillä. Kuuntelen ihmisten vittuilua ja känniläisten mölyä sairaalan ensiavussa. Haavojen paikkausta ja puhdistamista, oksennusten korjaamista, lääkeyliannostuksia,  masennusta, kännitappeluiden  tuotosten korjaamista, pään kolhimista kännissä ja liukastumisia jäisillä kaduilla. Siinä koko tuleva kirjo aika lailla tiedossa jo etukäteen. Siihen sekaan mahtuu muutama normaali ihminen vaivoineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän