Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos elämä menisi ihan uusiksi mitä tekisit?

Vierailija
29.12.2018 |

Itse koin sellaisen asian elämässä, että kaikki menee uusiksi. Mietinkin, että olisi kiintoisaa lukea mitä muut tekesivät, jos saisivat/joutuisivat aloittamaan kaiken elämässä alusta. Mitä siis tekisitte, jos saisitte täysin uuden alun elämälle aikuisiässä?

Muuttaisitteko? Matkustaisitteko? Mitä tekisitte? Millaisen puolison haluaisitte etc?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla olisi syntyessä sama tietämys, kuin nyt aikuisena?

Vierailija
2/4 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole nytkään mitään estettä lähteä mihin suuntaan tahansa. Mikään ei vain oikein huvita enkä kuitenkaan kelpaa kellekään, joten kumppanista en enää haaveile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän ydin taitaa olla siellä alkupäässä. Voihan sitä yrittää vanhana paikkailla, mutta se ei poista sitä että olipa kerran pieni tyttö joka ei osannut pitää puoliaan. Alkutaipaleen varjot on pitkät.

Mutta nuori: opiskele kieliä (ei jää vanhana päähän), harrasta monipuolisesti, luo verkostoja.

Luota intuitioon. Jos joku tuntuu ikävältä, hän todennäköisesti on sitä, vaikkei ensin osaisi tarkasti määrittää.

Opettele tulemaan vähällä toimeen, niin olet aina vakavarainen.

Vierailija
4/4 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä muutoinkaan pidättele muu kuin haluttomuus muuttaa kaikkea uusiksi? Jos olisi ihan pakko jotain vaihtaa, niin ehkä asuinpaikkakunta. Se tulee joka tapauksessa eteen lähivuosina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi