Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon tylsyyteen 7 kpl 0,5 siideriä viikonloppuisin. Olenko alkoholisti?

Vierailija
29.12.2018 |

Juon kotona yksin. Nyt mietin että juonkohan liikaa vai olenko vaan keskiverto suomalainen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juonut tässä lomalla joka ilta yhden viinipullon. En ole alkais.

Vierailija
2/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkkis. Tuota menoa sinusta tulee läski alkkis. Onneksi olkoon. Jatka valitsemallasi tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei määrä varsinaisesti määritä alkoholismia vaan riippuvuus siitä. 

Eli jos on ihan pakko juoda nuo kolmen/kahden päivän aikana, niin hyvinkin voit olla. 

Sinänsä vähän ja jokainen ranskalainenkin juo enemmän. Eli kyse on siitä, miten menee noin omasta mielestä... :D

Vierailija
4/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kotona yksin. Nyt mietin että juonkohan liikaa vai olenko vaan keskiverto suomalainen?

Pystytkö olemaan ilman, jos joku pyytää tai joku muu tapahtuma olisi. Jos et niin sitten olet alkoholisti.

Määrät ei vielä riitä.

Vierailija
5/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilman jos on menoa tms. Harvemmin vaan on joten juon tylsyyteeni. Kuuntelen musaa ja mietin asioita.

Ap

Vierailija
6/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkoholisti. SEITSEMÄN siideriä on valtava määrä naiselle tai kelle vain. Kerran viikkoon alkoa on sitä paitsi liikaa. Eli lopeta nyt ja hae apua selvään elämään lääkäriltäsi. Antabusta luultavasti suosittelee.

Vierailija
7/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antabusta lääkäristä. Tsemppiä ap!

Vierailija
8/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyteen kannattaa juoda enemmän, jotta näkee pikku-ukkoja. Niiden kanssa voi puhuakin ja bilettää.

Vierailija
9/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö olemaan ilman, jos joku pyytää tai joku muu tapahtuma olisi. Jos et niin sitten olet alkoholisti.

Määrät ei vielä riitä.

Peesaan. Ei tuo nyt ole valtava määrä kahdelle päivälle jaettuna, mutta minua huolestuttaa tylsyydenkokemuksesi enemmän. Tuollaisilla motiiveilla yksin tissuttelemalla kyllä helposti alkoholisoituu. Koeta vetää joka toinen viikonloppu nollalinjalla, keksi vaikka jotain kivaa tekemistä.

Vierailija
10/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilman jos on menoa tms. Harvemmin vaan on joten juon tylsyyteeni. Kuuntelen musaa ja mietin asioita.

Ap

Minä taas juon unettomuuteeni, viime yönnäkin meni 5 kaljaa, ens yöks kävin jo juomat hakemassa.

Jos saisin nukuttua en joisi.

Vierailija
11/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet alkkis. Tuota menoa sinusta tulee läski alkkis. Onneksi olkoon. Jatka valitsemallasi tiellä.

tuuppa tänne snaoo ovelle ni vetäsen turpaa

Vierailija
12/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin voisin juoda. Siis voisi tehdä mieli, mutta hyvät yöunet ja seuraavan päivän kuntoilu vievät voiton. Säästän juomingit sosiaalisiin tilanteisiin. Jos siis sinä olet alkkis, niin itse olen potentiaalinen alkkis.

Vierailija
13/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderivalas

Vierailija
14/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole alkoholisti. 7 siideriä ei nyt vain ole kovinkaan paljon. Jos nappaisit tuon 7 sidukkaa joka päivä, niin silloin olisit.

Vierailija
15/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä taas juon unettomuuteeni, viime yönnäkin meni 5 kaljaa, ens yöks kävin jo juomat hakemassa.

Jos saisin nukuttua en joisi.

Mulla oli sama. Lopetin kuin seinään, ja siinä meni vain yksi yö rosvosektorille. Seuraavana yönä nukuin jo kuin lapsi. Ja sitä seuraavina. Nyt ei edes tee mieli, vaikka 10 vuotta tuli juotua lähes päivittäin.

Vierailija
16/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin tärkeää, minkä ismin alle sinut voi luokitella. Mutta ei tuo terveellistä ole. Ja lisää tylsyyttä. Suosittelen keksimään muuta.

Vierailija
17/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinå on, etten koskaan nuorena kuvitellutkaan, että minullakin olisi joskus tylsiä viikonloppuja. No pieni määrä alkoholia ja musiikkia saattaa piristää kummasti.

En siis ole ap.

Vierailija
18/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
19/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et ole alkoholisti. 7 siideriä ei nyt vain ole kovinkaan paljon. Jos nappaisit tuon 7 sidukkaa joka päivä, niin silloin olisit.

7 puolen litran tölkkiä on 3 1/2 litaa. Se on 10 annosta. Eli kunnon känni ja seuraava päivä krapula. Siinäpä menee viikonloput

Vierailija
20/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7 puolen litran tölkkiä on 3 1/2 litaa. Se on 10 annosta. Eli kunnon känni ja seuraava päivä krapula. Siinäpä menee viikonloput

Käsitin että AP jakaa tuon määrän kahdelle päivälle.

Eikä mulle miehenä hitaasti illan- alkuyönmittaan juoduista 10 annoksesta mitään krapulaa tule. Hyvä kun kännintapainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan