Näin näkyy minun joulustressini jälkikäteen - kirjaimellisesti. Ei herkille. Kuva.
Kommentit (25)
Liiallisesta runkkaamisesta tuo johtuu.
Mun äidillä oli tuollaista. Oli kamalaa katsoa sitä marttyyriyttä. Ei osannut/halunnut delegoida mitään tehtäviä muille.
Miksi siitä joulusta tarvii stressata?
Laita Sibicorttia yöksi se on hyvää.
Ei tuo vielä mitään. Tule sitten takaisin kun ne alkaa vuotaa verta kun koukistat tai suoristat niitä 😎
Sympatiaa pitäisi tuntea? Joulustressi on kyllä ihan itse hankittua ja se pilaa niin sun kuin sun läheisenkin joulun.
Oho, onpas sulla nahka kuoriutunut. Sähän voisit tehdä käsille kuorinnan tai liottaa niitä lämpimässä vedessä ja pistää hyvää käsivoidetta niihin. Tai pyytää jotakuta hieromaan sormet ja kämmenet kunnolla.
Olihan tuo typerää laittaa kuva. Käsi on kyllä äärettömän kipeä. Sitä vaan ihmettelen, että miksi vaan toinen käsi.
Isälläni kädet ihan rikki ja vielä pahemmat. Tämä auttaa https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.mobile/fi_FI/?Object…
Essex ja violetti tuubi. Apteekista.
Minun käteni näyttävät tuolta syksystä kevääseen.
Vierailija kirjoitti:
Oho, onpas sulla nahka kuoriutunut. Sähän voisit tehdä käsille kuorinnan tai liottaa niitä lämpimässä vedessä ja pistää hyvää käsivoidetta niihin. Tai pyytää jotakuta hieromaan sormet ja kämmenet kunnolla.
Minullahan on aina ollut ihottumaa; Mikä se olikaan: Prurigo presnier.
Mulla loppui tuo kun lopetin rypsiöjyn ja margariinirn käytön. Liika omega6 saa elimistössä aikaan jatkuvan tulehduksen, mulla oireili käsien jatkuvana rikki olemisella. Lisäksi sokeri ruokkii tulehdusta.
Käädet kuntoon nyt kunnon aineilla ja samalla sisäinen rasvaus kuntoon. Voi, oliiviöljy käyttöön ja paskarasvat hel vettiin.
Toki pesuaineet ja stressi pahentaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Kaikkea on koetettu. Minulle käy aina näin, jos on stressiä 😢
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuo typerää laittaa kuva. Käsi on kyllä äärettömän kipeä. Sitä vaan ihmettelen, että miksi vaan toinen käsi.
Itsekin olen miettinyt, että miksi vaan toinen käsi? Hiirikäsi? :)
Muista pitää kädet lämpiminä ulkona - ei hetkeäkään kylmälle alttiina. Perunoita, sitrushedelmiä yms. kuoriessa aina kumihanskat käteen. Ja sitten nuo voidejutut.
Kiva.