Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudenvuodenlupaus

Vierailija
29.12.2018 |

Lupasin vuosi sitten miehen kanssa yhdessä panostaa enemmän seksiin joka oli suht harvinaista, keskimäärin 1xkk. Pari lasta, työt ja arkirumba vei halut mutta nyt kun nuorimmainen on jo 3v tuntuu että halutkin alkaa palaileen.

Tammikuussa aloitin masturboimisen 10v tauon jälkeen ja aivan uusi maailma on avautunut, yhtään liioittelematta. Ostin vibran, klitoriskiihottimen ja harjoituskuulat joilla olen treenannut aktiivisesti vuoden. Tämän vuoden aikana olen oppinut saamaan jopa 6 orgasmia tunnin aikana, orgasmi kestää myös pidempään kuin ennen. Alakerran lihasten parempi kunto on voimistanut orgasmeja ja halut ovat palanneet myös aviovuoteeseen. Seksiä on nyt pari kertaa viikossa, lisäksi se on 100% parempaa kuin vuosi sitten. Mies vie pari kertaa viikossa lapset illalla puistoon että äiti saa runkata ;) Aluksi oli hankalaa päästä fiilikseen kun kotitöitäkin pitäisi tehdä mutta sitten huomasin että muutaman orgasmin jälkeen tekemättömät kotityöt ei v*tuta läheskään niin paljon. Orgasmi on mielenterveysteko!

Uudenvuodenlupaus

Vaihtoehdot

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Ap!

Itselläni ei ole lapsia, mutta olen ehdottomasti samaa mieltä, että orgasmi ja seksi ylipäätään on mielenterveysteko! Omalla kohdallani seksi auttaa migreeniin (tästä on ihan tutkimustakin), stressiin ja unettomuuteen. Muutenkin on parempi mieliala, kun seksiä on säännöllisesti.

Älkääkä ikinään aliarvioiko sooloseksin voimaa, se on kehonhuoltoa siinä missä liikunta ja terveellinen ruokavaliokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan