Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en vihaa - olenko ainoa?

Vierailija
29.12.2018 |

Mä en vihaa sekasyöjiä, vegaaneja, hippejä, uskovaisia, vihreitä, persuja, muualta tulleita, suomalaisia, en minkään maalaisia, pappeja, vankeja, feministejä, äijiä, anoppeja, lapsia, opettajia, kisssoja enkä mitään muutakaan.

Tyhmyydestä en pidä ja mustavalkoiset mielipiteet ärsyttää ja lain rikkomista tai muuta hyväksikäyttöä en yhtään hyväksy. Mutta heitäkään en lähtökohtaisesti vihaa.

Olenko ainut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmisryhmää voikaan vihata, vaan yksilöitä jotka tekee jotain pahaa, esim. pedofiilit, raiskarit ja murhaajat. En voi käsittää miten joku voi tuntea vihaa esim. sukupuolta kohtaan, eli tämä ihminen tuntee voimakkainta tunnetta rakkauden lisäksi kaikkia 3,5 miljardia ihmistä kohtaan joita ei ole koskaan edes tavannut. Ei voi rakastaa kaikkia ihmisiä eikä myöskään vihata.

Vierailija
2/9 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha sanaa käytetään ihan väärin nykyään, se on todella ärsyttävää. Sanotaan että vihaan jotain, vaikka tarkoitetaan että en tykkää siitä, ne on kaksi ihan eri asiaa. Jos on joskus tuntenut vihaa, niin että silmissä näkyy punaista ja kroppa tärisee, ei voi väittää että vihaa vaikka jotain ihmisryhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vihaa sekasyöjiä, vegaaneja, hippejä, uskovaisia, vihreitä, persuja, muualta tulleita, suomalaisia, en minkään maalaisia, pappeja, vankeja, feministejä, äijiä, anoppeja, lapsia, opettajia, kisssoja enkä mitään muutakaan.

Tyhmyydestä en pidä ja mustavalkoiset mielipiteet ärsyttää ja lain rikkomista tai muuta hyväksikäyttöä en yhtään hyväksy. Mutta heitäkään en lähtökohtaisesti vihaa.

Olenko ainut?

Etkö vihaa työttömiäkään? Entä vapaaehtoisesti työttömiä?

Vierailija
4/9 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan ihmisiä, eläimiä rakastan! 

Vierailija
5/9 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa myöskään työttömiä, miks ihmeessä mun pitäis heitä vihata? Se ei silti tarkota, että he kaikki toimivat mielestäni oikein.

Olen kyllä aikoinani vihannut naista, joka petti mieheni kanssa, mutta en enää vihaa häntäkään. Voimille kävi vihaaminen. AP

Vierailija
6/9 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on vaan väline ihmisille jotka eivät muuten pysty käsittelemään ongelmiaan, se voi kehittyä mielenterveysongelmaksi jollei purkaudu terveellä tavalla ajoissa. Luonnossa viha on selviytymisväline tilanteissa joissa tarvitaan nopeaa adrenaliiniannosta, sillä on hyvin vähän käyttöä länsimaisessa yhteiskunnassa, mutta evoluutio ei ole sitä näin lyhyessä ajassa vielä muokannut käyttökelpoiseksi. Useimpien vihaajien kannsttaisi mennä lenkkipolulle ja juosta itsensä tajuttomaksi, nettiraivoamisen sijaan. 😃😃😃

Vierailija
7/9 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivokas kirjoitti:

Viha on vaan väline ihmisille jotka eivät muuten pysty käsittelemään ongelmiaan, se voi kehittyä mielenterveysongelmaksi jollei purkaudu terveellä tavalla ajoissa. Luonnossa viha on selviytymisväline tilanteissa joissa tarvitaan nopeaa adrenaliiniannosta, sillä on hyvin vähän käyttöä länsimaisessa yhteiskunnassa, mutta evoluutio ei ole sitä näin lyhyessä ajassa vielä muokannut käyttökelpoiseksi. Useimpien vihaajien kannsttaisi mennä lenkkipolulle ja juosta itsensä tajuttomaksi, nettiraivoamisen sijaan. 😃😃😃

Hyvin harvoin tulee todistaneeksi aikuisen ihmisen vihaa, lapset toki kiukkuaa joskus. En usko että aikuiset ihmiset oikeasti vihaa juuri ketään koskaan, he eivät vaan tykkää jostain ja siksi kirjoittavat vaikka netissä ikävästi, ei se ole sama asia kuin viha.

Vierailija
8/9 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummaa te puhutte? Viha on ihan luonnollinen ja oikea tunne, jota monikin tuntee. Itse tunnen vihaa niitä kohtaan, jotka ovat väärinkohdelleet julmasti minua, läheisiäni tai jotakuta viatonta. Eikä se ole mikään ohimenevä raivon puuska.

Kokonaisia ihmisryhmiä en vihaa, koska tietenkin hyviäkin ihmisiä mahtuu joukkoon.

Vierailija
9/9 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä aloitus! Et ole ainoa.