Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni ei anna minun olla ns ykkösvanhempi

Vierailija
29.12.2018 |

Olen sanonut että lapsia ei tule ilman. Olen nähnyt liikaa ympärillä kun ne "täydelliset" parit eroaa ja miehet jää ilman lapsiaan. Ihan sairas elämänkulku, yhtäkkiä lapset vaan otetaan sinulta pois.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa että lapset leimautuu häneen. Sitten isompana niitä voi isäkin hoitaa, kun eivät ole enää niin avuttomia ja hiero mielihyvänystyröitä tarvitsevuudellaan. Mutta kamalaa silti olisi, että pitäisivät isää tärkeämpänä vaikka olisivat jo ärsyttävässä iässä.

Äiti

Vierailija
2/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun kannat lastasi sisälläsi, synnytät ja imetät, voit olla ykkösvanhempi. Siihen saakka olet spermanluovuttaja.

Höpönlöpön. Tervemenoa Ruotsiin katsomaan, missä ei ole ollenkaan tavatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun kannat lastasi sisälläsi, synnytät ja imetät, voit olla ykkösvanhempi. Siihen saakka olet spermanluovuttaja.

T. Narsistiäiti - joka käskyttää wt-aivoilla

Vierailija
4/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa tilanteessa kannata niitä lapsia edes harkita ihan oikea päätös molemmilta että ei sitä yritetäkään.

Vierailija
5/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ykkösvanhempi?

Vierailija
6/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa imettää biologisesti nainen. Ei ole vauvan etu puuttua siihen. Isommilla lapsilla ei ole ykkösvanhempaa.

Vierailija
7/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa että lapset leimautuu häneen. Sitten isompana niitä voi isäkin hoitaa, kun eivät ole enää niin avuttomia ja hiero mielihyvänystyröitä tarvitsevuudellaan. Mutta kamalaa silti olisi, että pitäisivät isää tärkeämpänä vaikka olisivat jo ärsyttävässä iässä.

Äiti

Meillä isä on lapsille nykyisin ykkösvanhempi. Valtataistelua lapsista ei oikein ole ollut koskaan. Lapset vain viihtyvät isänsä seurassa hyvin. "Leimautuneet" lapset on aika tavalla molempiin.

Vierailija
8/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te tämän etukäteen päättäisitte? Sinä siis haluat olla raskaana, synnyttää ja imettää? Kerro, miten toimii?

Meillä mies jäi vauvan kanssa kotiin, mutta olen silti aina ollut ykkösvanhempi. Ei sitä voi päättää. Se tapahtuu ihan luonnostaan siten kuin tapahtuu. Meillä sen myötä, että imetin. Vaikka muutoin olimme tasaveroiset, minulla oli tissit. Ja tissit vei pidemmän korren.

Vierailija
9/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 lasta, 10, 5 ja vauva, ja mies on täysin tasaveroinen vanhempi noille isommille, vauva nyt ei vielä erotteluja tee. On ollut kotona vuoden per lapsi. Vaikka minä olen imettänyt ja ollut kotona ekat 1.5 vuotta per lapsi, ei se ole tehnyt miehestä kakkosvanhempaa. Keskity siihen miten voit tulla lapsillesi läheiseksi, älä siihen, miten voit olla ykkönen ja tehdä vaimostasi kakkosen.

Vierailija
10/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jaksatte kuitenkin olla naimisissa jotain 5 - 7 vuotta? Silloin voi tilanne olla jo ihan erilainen. Älä viitsi kiristää vaimoasi tuollaisella.

Vierailija
11/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpön. Tervemenoa Ruotsiin katsomaan, missä ei ole ollenkaan tavatonta.

No ruotsalaiset miehethän ovat huomattavasti homoisampia kuin täällä. Ei pysty edes vertaamaan.

Vierailija
12/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ykkösvanhemmalla sitä, jonka luokse lapset jäävät erossa? Suunnitteletteko samaan aikaan eroa ja lapsen hankkimista? No se on realismia se.

Vierailija
13/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 3 lasta, 10, 5 ja vauva, ja mies on täysin tasaveroinen vanhempi noille isommille, vauva nyt ei vielä erotteluja tee. On ollut kotona vuoden per lapsi. Vaikka minä olen imettänyt ja ollut kotona ekat 1.5 vuotta per lapsi, ei se ole tehnyt miehestä kakkosvanhempaa. Keskity siihen miten voit tulla lapsillesi läheiseksi, älä siihen, miten voit olla ykkönen ja tehdä vaimostasi kakkosen.

Tämä kilpailuasetelman kehitteleminen juuri osoittaa, miksi monet miehet eivät sovi vanhemmiksi. Täytyy tajuta, että kyseessä ei ole se onko isä vai äiti ykkönen, vaan se, että se lapsi on se ykkönen aina ja joka tilanteessa.

Vierailija
14/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan järkevältä valinnalta ettet lisäänny ollenkaan. Suosittelen vasektomiaa.

Vierailija
15/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Narsistiäiti - joka käskyttää wt-aivoilla

Ai, että kävelevä spermapankki oikein ryhtyy isottelemaan? LOL

Vierailija
16/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten imettäminen liittyy mihinkään? Ihan hienosti toimi pumppu ja pullo, isä syötti ensimmäisistä päivistä lähtien, toki minäkään en ollut äiti joka halusi omia lapsen isäsuhteen kustannuksella.

Vierailija
17/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvaa imettää biologisesti nainen. Ei ole vauvan etu puuttua siihen. Isommilla lapsilla ei ole ykkösvanhempaa.

Jos imettää. minä en imettänyt. Minä palasin töihin kuusi kuukautta synnytyksen jälkeen ja mies jäi kotiin pariksi kuukaudeksi. Mies juotti pullosta maidonkorviketta.

Vierailija
18/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kävelevä spermapankki" ja naiset vinkkuu kun miehet ei halua lapsia. Mistä lie johtuisi....

Vierailija
19/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin ykköskierroksella olevat äidit on ihan avuttomia. Stressaa, luulee että lapsi kuolee jos ei tee tasan jollain tavalla, nalkuttaa, päsmäröi, hermoilee... Monesti se isä olisi rationaalisempi ja parempi hoitamaan lasta, mutta äiti hormonizillailee miehen yhdeksi lisälapseksi itkemällä raivoa tunteja putkeen jos lapsella on vääränvärinen paita

Vierailija
20/55 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos imettää. minä en imettänyt. Minä palasin töihin kuusi kuukautta synnytyksen jälkeen ja mies jäi kotiin pariksi kuukaudeksi. Mies juotti pullosta maidonkorviketta.

Lapsen terveyden kannalta imetys on paras. Toki se ei aina onnistu, mutta mitkään roolileikit eivät ole syy jättää imetystä. Aktiivinen isä saa hyvän suhteen lapsiin muutenkin. Eikä äiti voi sitä estää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi