Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kuuluu teidän ihonhoito-rutiineihin?

Vierailija
29.12.2018 |

Itse pesen aamulla kasvot vedellä, sitten laitan kosteuttavaa seerumia, päivä- ja silmänympärysvoidetta (Q10). Jos lähden jonnekin, niin sitten meikkaan kevyesti- käytän ainakin valokynää ja meikkivoidetta, sekä taivuta ripset ja laitan ripsiväriä. Tämä siis minimi.
Iltaisin pesen kasvot kahdella eri puhdistusaineella, maitomaisella, jossa öljyä ja sitten vaahdolla. Saatan käyttää myös kookosöljyä silmämeikin puhdistukseen, tai micellar-vettä. Pesun jälkeen kosteuttava seerumi koko kasvoille, silmä- ja yövoide (myös kaulalle ja dekolteelle!). Tämän jälkeen Bio-oilia ainakin otsaan ja silmien ympärille, usein koko kasvoille.
Lisäksi kuorin ihon n. kerran viikossa, tai miten nyt muistan, ja käytän paria eri kasvonaamiota, ovat luonnonkosmetiikkaa.
Kaikki tuotteet ovat markettikamaa. Päivä-, yö- ja silmävoide on tällä hetkellä Lidlin Q10-sarjaa, seerumi LV:n, ja puhdistusaineet Herbinan. Himalaya herbalsilta on savinaamio ja Organic shopilta ainakin kirkastava naamio. Meikit myös ”halpiksista”. Olen 36v, ja iho tosi hyvässä kunnossa, ei ryppyjä oikeastaan ollenkaan. Nyt viimeisen parin vuoden aikana huomaan otsaan tulleen pienen juovan.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu olen 36v eikä yhtään ryppyjä.. Uskoo ken tahtoo

Miksi ei olisi totta? Ei 36-v ole vanha.

Mitä on bio-oil?

Itse aamulla huuhtaisen kasvot, laitan kevyttä päivävoidetta jossa aurinkosuoja, ja ripsivärin. Illalla puhdistan kasvot paremmin, laitan c-vitamiinivoidetta ja yövoiteen. Halpoja tuotteita, ei ole varaa kalliisiin. Niveaa ja LV:tä.

Ihoöljy, jota voi käyttää niin kasvoille kuin vartalollesi. Myös Kim Kardashian käyttää sitä 😉

https://www.allure.com/story/kardashians-bio-oil

Vierailija
42/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Acon puhdistusvoide kuivalle iholle, jos on vedenkestävää silmämeikkiä irrotan sitä ensin öljyllä, lopuksi huuhdon voiteen pois vedellä.

Poistan ylimääräisen veden käsin ja painelen loput iholle, sitten lisään hieman kostealle iholle Cosrx Galactomytes essencen ja Dermosil sensitive seerumia.

Sen jälkeen tulee usein, muttei aina, Dermosil sensitive hydrogel. Viimeisenä Dermosil sensitive kasvovoide ja Acon rosacea voidetta kasvovoiteen päälle, sillä iholla on nykyään taipumusta punoitukseen. Ruusufinnistä ei ole vielä diagnoosia mutta epäilen sitä.

Olen huomannut että useampi kerros kosteutta ennen rasvausta estää pintakuivan ihon hilseilyä ja ärtymistä pesun jälkeen! Tykkäsin käyttää korealaista kosmetiikkaa, ja ihokin oli tyytyväinen, mutta kun iho alkoi oikkuilla päätin käyttää vain hajusteettomia tuotteita ja suurin osa vanhoista suosikeista jäi.

Mitä tarkoittaa useampi kerros kosteutta? Ai että useampi kerros samaa kosteuttavaa tuotetta vai eri tuotteita?

Voi olla jommin kummin. Lue korealaisesta ihonhoidosta ja vaikka sen yhdestä trendistä 7 skin metodista. Mä noudatan korealaista ihonhoitorutiinia ja mä käytän eri kosteuttavia aineita kerroksittain. Tuolla aiempana olikin jo ne aineet mitä käytän.

T.37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Acon puhdistusvoide kuivalle iholle, jos on vedenkestävää silmämeikkiä irrotan sitä ensin öljyllä, lopuksi huuhdon voiteen pois vedellä.

Poistan ylimääräisen veden käsin ja painelen loput iholle, sitten lisään hieman kostealle iholle Cosrx Galactomytes essencen ja Dermosil sensitive seerumia.

Sen jälkeen tulee usein, muttei aina, Dermosil sensitive hydrogel. Viimeisenä Dermosil sensitive kasvovoide ja Acon rosacea voidetta kasvovoiteen päälle, sillä iholla on nykyään taipumusta punoitukseen. Ruusufinnistä ei ole vielä diagnoosia mutta epäilen sitä.

Olen huomannut että useampi kerros kosteutta ennen rasvausta estää pintakuivan ihon hilseilyä ja ärtymistä pesun jälkeen! Tykkäsin käyttää korealaista kosmetiikkaa, ja ihokin oli tyytyväinen, mutta kun iho alkoi oikkuilla päätin käyttää vain hajusteettomia tuotteita ja suurin osa vanhoista suosikeista jäi.

Mitä tarkoittaa useampi kerros kosteutta? Ai että useampi kerros samaa kosteuttavaa tuotetta vai eri tuotteita?

Voi olla jommin kummin. Lue korealaisesta ihonhoidosta ja vaikka sen yhdestä trendistä 7 skin metodista. Mä noudatan korealaista ihonhoitorutiinia ja mä käytän eri kosteuttavia aineita kerroksittain. Tuolla aiempana olikin jo ne aineet mitä käytän.

T.37

Onko korealainen ihonhoito tutkitusti hyvää ja tehokasta?

Vierailija
44/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.37

Onko korealainen ihonhoito tutkitusti hyvää ja tehokasta?

Kyllä on. Korealainen kosmetiikkateollisuus on edelläkävijä, josta sitten viiveellä samat siellä jo ajat sitten nähdyt jutut saapuu länsimaisille merkeille. Niin kuin esim kangasnaamiot.

Vierailija
45/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan päivittäin (kesällä tosin meikkivoiteen korvaa sävytetty aurinkovoide), joten putsaan kasvot iltaisin kaksivaiheisesti: ensin puhdistusmaito (mikä tahansa hellävarainen käy) ja sitten geeli (Olivia Klein). Silmämeikit putsaan erikseen jos on tarve.

Sitten laitan kosteuttavaa ja rauhoittavaa kasvovettä (Atopik) ja jotain erikoistuotetta, joka on talvisin retinoli tai c-vitamiini vuoropäivinä, kesäisin ei mitään tai joku kevyt kosteuttava seerumi. Päälle tulee Atopikin kauravoide. Jos iho tuntuu kuivalta, kerrostan vielä väliin kosteuttavaa kauraseerumia (Atopik kaura). 

Kuulostaa että on monta tuotetta, mutta tämä toimii loistavasti. 

Aamuisin vain vesihuuhtelu, kasvovettä ja seerumi sekä kosteusvoide. Yleensä joku kevyempi voide kuin tuo Atopik kaura, mutta joka tapauksessa hajusteeton. Kokeilussa on nyt Atopikin anti-age voide. 

Sitten kevyt meikki, vähän tilanteesta riippuen. 

N47 ja sekaihoni on sileä, pintakuivuutta ei ole ja vain pieniä ryppyjä. (Geenit...)

Vierailija
46/51 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio-oil on huuhaata ainakin Beautypedian ja tämän mukaan.

Vierailija
47/51 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukisi beautypediaa kuin raamattua. Nehän ei edes itse testaa tuotteita ollenkaan. Tuotetta kuitenkin myydään apteekissakin, ja saa jatkuvasti hyviä arvosteluja ympäri maailmaa.

Vierailija
48/51 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kasvot samalla kun käyn suihkussa (suihku- tai palasaippualla). Jos tuntuu niin kuivalta, että kirvelee laitan käsi/yleisrasvaa. Ikinä en ole purkkiakaan ostanut kasvon hoitotuotteita.

N33

Vierailija
49/51 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta Lumenen puhdistusvaahdolla pesu, sitten kasvovesi.

Seuraavaksi ACO:n seerumi ja silmänympärysvoide ja lopuksi kosteusvoide.

Kuorinta harvakseltaan, n. kerran kuussa.

Aamuisin en tee mitään, laitan suoraan meikkivoiteen.

Vierailija
50/51 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen kasvot samalla kun käyn suihkussa (suihku- tai palasaippualla). Jos tuntuu niin kuivalta, että kirvelee laitan käsi/yleisrasvaa. Ikinä en ole purkkiakaan ostanut kasvon hoitotuotteita.

N33

Et varmaan meikkaakaan? Käsirasva voi olla aika stydiä kasvoille..

Vierailija
51/51 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukisi beautypediaa kuin raamattua. Nehän ei edes itse testaa tuotteita ollenkaan. Tuotetta kuitenkin myydään apteekissakin, ja saa jatkuvasti hyviä arvosteluja ympäri maailmaa.

En tosiaan luekaan beautypediaa kuin raamattua, mutta siinä ja tuossa linkissä on ihan asiaa. Bio-oil ei ole ensimmäinen eikä viimeinen tuote, jota markkinoidaan mielikuvilla ja julkaisemattomilla tai muuten epäluotettavilla tutkimustuloksilla. Hyvät arvostelutkin blogeissa tms. ovat usein "yhteistyö" sopimuksia arvioijien kanssa... eli kriittinen kannattaa aina olla.