Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja järjetön pissahätä 20 min välein

Vierailija
28.12.2018 |

Miten olette toimineet , kun olette olleet raskaana ja pissahätä on ollut 20 min välein. En uskalla lähteä mihinkään, missä ei ole vessaa. Eilen erehdyin lähteä kaupungille. Kun lähdin ajamaan kotiin, niin meinasin kuolla kovaan pissahätään. Tätä pitäisi vielä kestää. Olen rv 20

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi VTI?

Vierailija
2/4 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, mulla oli samaa oiretta raskauden vähän alta puolivälistä johtuen. Eikä ollut mitään tulehdusta vaan ihan se että mulla on tosi lyhyt keskivartalo ja kohtu alkoi siis tosi äkkiä painaa sekä palleaa että virtsarakkoa. Jatkuva voimakas pissahätä siis oli suurimman osan raskautta, vaikea hengitysvaikeuden tunne loppuraskauden plussana. Eihän siinä muuta oikein voinut kuin kestää. Vessassa en jatkuvasti juossut vaikka olisi hätä, kun tiesi että ei se ole oikeaa pissahätää vaan sitä kohdun painamista vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mahdollisesti virtsatulehdus tai sitten kohtu painaa rakkoa ja aiheuttaa ärsytystä eli vessahädän tunnetta. 

Onko muita oireita? Tosin virtsatulehdukseen ei välttämättä liity kipua tai kirvelyä ollenkaan. Ehkä kannattaa ottaa yhteys päivystykseen huomenna. Voi olla hyvä ottaa virtsanäyte ja viljelyt. 

Vierailija
4/4 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata koko ajan mennä vessaan kuten edelläoleva sanoi. Kohtu painaa rakkoa ja siksi tuntuu pakottavaa tunnetta, mutta ei mulla ainakaan koskaan housuun tullut vaikka en mennyt vessaan. Eikä se vessassakäynti auta kun tunne jatkuu vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme