Ärsyttävimmät biisit koskaan ikinä?
Tänään meinasi katketa verisuoni päässä, kun radiosta tuli Sata Salamaa Antti Tuiskun tulkitsemana...!
Kommentit (270)
Mungo Jerry - In the Summertime
Clean bandit-Solo ft. Demi Lovato
Helpottaako oikeasti kun saa haukkua biisejä? En kyllä itsekään tykkää kaikista, vaikka melkein kaikki käy musiikin puolelta, mutta olen miehellekin sanonut, että pitää olla jokaiselle jotakin. Pätee musiikkiin kuin moneen muuhun.
Ja ei voi tyrmätä mitään biisiäkään, jos/kun sillä on kuulijansa ja kannattajansa.
Se, ettei itse pidä ei tarkoita että vain minun musiikillinen maku on ainoa oikea. Itse kuuntelen välillä klassista mutta eniten 70- 90 lukujen rock- musaa. Myös balladeja ja countrya. En lyttää koskaan kenenkään musamakua.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Jenni Vartiaisen kappaleet. Joka säkeen perässä sellainen ärsyttävä loppuhönkäys, aaaargh.
Mua ärsyttää tuo. Laulunopettaja, joka tarkoituksella käyttää väärää hengitystekniikkaa. Miehiä vartenhan se huokailee, levy-yhtiön käskystä. Livenä kyllä laulaa oikealla tavalla.
Kaikki Queenin biisit. Koska Freddy Mercury, oikealta nimeltään Farrokh Bulsara, on hirveä kiekuja.
Senorita - valitettavasti se on zumba-ohjaajien suosima.
Kaikki geneeriset EDM-jumputukset, joissa ei ole mitään tarttumapintaa ja on tehty mahdollisemman radioystävällisiksi. Minä kaipaan musiikissa jotain kiinnostavia instrumentteja, mielenkiintoisia sanoituksia ja koukuttavia kertsejä, en tylsiä EDM-biisejä joissa on geneeriset sanoitukset ja halvan kuuloinen droppi.
Puhkisoitetut, beatlesista alkaen
Pate Mustajärveltä on tullut historian suurin kasa p*skaa "laulun" muodossa. Rebecca Black kuulostaa taivaalliselta verrattuna tuohon mansen korvasyöpään.
Miljoona ruusua, ihan sama kuka laulaa, karmea kaikkinensa.
Vierailija kirjoitti:
Sound Of R.E.L.S. - Raising My Family.
Tekisi mieli oksentaa ulostetta aina kun tulee radiosta. Kunnon mautonta ysäriroskapoppia.
Coveri. Alkuperäinen on vuodelta 1980.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Jenni Vartiaisen kappaleet. Joka säkeen perässä sellainen ärsyttävä loppuhönkäys, aaaargh.
Behmin "Hei rakas". Paikallisradio renkuttaa tota ulinabiisiä ihan jatkuvasti, eikä mitään selvää saa sanoista.
Sulla on korvissa tai aivoissa joku häiriö, jos et saa selvää Hei rakas -biisin sanoista. 🤨
Suomihumpat tekoreippaine sanoituksineen.
Kop, kop, kop, avaa rakas, kop, kop , kop avaa hakas jne....varsinainen helmi
Jukka Poika ja ihan hirvein kaikista on Raappana. "Lomalla viimeinkin" on ihan karseeta kuultavaa ja tosiaankin syy siihen, että lopetin radion kuuntelemisen. Miksi mongertaa kuin joku nykyajan andymccoy, esittää jotain jamaica-aksenttia jota ei oikeasti ole. Ja sanat ihan täyttä kuraa.
Sitten nää akat, joita on 13 tusinassa, kaikilla sama honottava ääni. En edes tiedä kaikkia nimiä, mutta pitkään luulin että ovat sama ihminen. Ilmeisesti siellä olikin Sanni, Ellinoora, Eveliina ja mitä hemmettiä, useampi muu.
Laura Närhen Ja vaikka väkisin, ja vaikka väkisin mä käynnistäisin sun sydämen.. Siis voi jeesus miten hirveä biisi ja typerät sanat. Soi paljon radiossa kun ystäväni oli saattohoidossa. Naurettava biisi
paa-rapa-pamppaa
ikuinen paskalistan ykkössija