Ärsyttävimmät biisit koskaan ikinä?
Tänään meinasi katketa verisuoni päässä, kun radiosta tuli Sata Salamaa Antti Tuiskun tulkitsemana...!
Kommentit (270)
Karavaanari
Junat ja naiset
Feliz navidad
Vikidi viimenen villegalle, sovitaax treffit vaik sillan alle
Vierailija kirjoitti:
Vesala soolotuotanto on hirveetä kuraa, en ymmärrä miksi häntä nostetaan jollekin jalustalle.
Hyviä sanoituksia hän osaa tehdä muille, mutta omien biisien sanoitukset hirveetä paskaa
JVG:n Voitolla yöhön onnistuu olemaan niinkin paskan pumpun kaikkein paskin biisi. Pohjanoteeraus olisi liian hyvä kommentti tästä tekeleestä.
Flegmaattisesti jankkaavat "räppärit" ja siihen päälle se naisääni, josta tulee mieleen lähinnä kidutetun kissan kirkuminen.
Rakkaus On Lumivalkoinen - etenkin Teräsniskan versiona...!
Anssi Kelan versio Pave Maijasen Ikävästä. Piti sitten kaunis biisi mennä pilaamaan.
Henkilökohtaisesti ärsyttää eniten Jane-bändin biisi V.I.P., joka soi päässäni USEIN! Miksi, miksi?!
Nopsajalan Lupaan olla on niin älyttömän laiska biisi. Juha Tapion "linnunradalla on tähti"-biisissä lyriikat kuin 12-vuotiaan kirjoittamat. Haloo Helsingin biiseissä monesti myös kuuntelijan aliarviointia lyriikoiden puolesta ja Elli mongertaa kuin juoppo. Ellinooran kaikki ah-niin-traagiset vollotusbiisit rohkeudesta ja eläinkunnasta.
Evelinan biisit, kaikki kuulostaa aivan samalta paskalta. Vain elämässä piti kaikista biiseitä tehä sellaisia lattari versioita. Kertoo vain siitä että hän halus kappaleita joita teinit luukuttaa koko ajan.
Oon mä juonu viini Wienissä, no hitto ole! Mä vedän punkkuu Kontulassa.
Vuosisadan ärsyttävin biisi on Celine Dionin My heart will go on.
Pari vähän vanhempaa:
Ploirin Naurava kulkuri ja Antsa "mikä se nyt on" Ihanaa, Leijonat, ihanaa
Kaikki Justin Bieberin paska.