Paikka jonne minulla ajanvaraus veloittaa 75% käyttämättömästä ajasta, äkillinen sairastuminen?
Laitoin viestiä paikkaan ja etsin vielä työntekijän henk koht numeron, että ilmoitin peruuntumisesta. Onko oikeasti laillista veloittaa 75 prosenttia alle 24h peruutusta ajasta? Jos on näyttöä sairastumisesta, niin ei kai ne voi sitä periä, jos asiakas ei oikeasti tilanteelle mitään voi?
Kommentit (26)
Soitin uudestaan paikkaan ja sain aikani siirrettyä, siellä oltiin oikein mukavia. Ilmeisesti tuo 75% veloitus on pelote, mikä ehkäisee tehokkaasti turhia perumisia, ei siellä oltu sentään ehdottomia.
Mulla oli täysi syy olettaa, että kun 10 päivän kuuri angiinaan loppuu keskiviikkona niin olen jo lauantaiksi parahiksi terve, varsinkin kun olo oli ollut hyvä jo monta päivää. Inhottavaa ilkkua vielä, että paremmin olisitte osanneet toimia, en tod olisi toivonut, että ongelmani vielä jatkuu! Aloitin eri ketjun kin tästä toistuvasta angiinasta - Ap
"Yrittäjä" saisi olla kiitollinen jos joku ilmoittaa ettei pääse. Mitään juridista perustetta pakkomaksuun ei ole ja ei varmasti yritäkään sen tietäen. Jos yrittäisi, menettäisi asiakkaan ja maineensa.
Tuo 75% uhka on varmaan pelotteena, koska jotkut jättävät tulematta ilman mitään ilmoitusta. Uskoisin, että asiallisesti puhumalla asiat kyllä selviävät. Kukaan ei halua asiakkaaksi tartuntatautista tartuttamaan yrittäjää ja muita asiakkaita. Toisaalta kukaan ei myöskään nauti hieronnasta kuumetaudissa tai kasvohoidoista migreenikohtauksen kourissa oksentaessa pitkin hoitolan lattioita. Ei ole kenenkään etu sairas asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut angiina todistetusti. Antibioottikuuri loppui pari päivää sitten ja nyt naamaa särkee ja taas toista puolta kurkkua. (Olen pitkään yrittänyt puhua, että julkisella pääsisin nielurisaleikkaus een toistuvien kurkkuongelmien takia)
Työntekijä ei vastaa viestiin eikö liikkeeseen jättämäni sähköpostiin ole vielä vastattu. En tiedä, hyväksyivätkö he perumiseni vai pitääkö mun väkisin lähteä huomenna, aika on huomenna kahdeltatoista toisella paikkakunnalla.
Sairastetusta angiinasta ja jatkuvista kurkkuongelmista on kyllä todisteet, enkä todellakaan mielelläni peru menojani. Mutta kuten sanottua, mieluummin tungen sinne kipeänä kuin maksan melkein koko hinnan. Ap
Miten ihmeessä saat tuon käännettyä päässäsi niin, että kyse olisi ÄKILLISESTÄ sairastumisesta? Olet ollut pidempään sairas, etkä olekaan parantunut varattuun aikaan mennessä kuten toivoit ja ehkä oletit. Ei ole kohtuuton vaatimus yrittäjältä, että peruisit aikasi viimeistään vuorokautta ennen, jos on epävarmuutta pääsetkö tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut angiina todistetusti. Antibioottikuuri loppui pari päivää sitten ja nyt naamaa särkee ja taas toista puolta kurkkua. (Olen pitkään yrittänyt puhua, että julkisella pääsisin nielurisaleikkaus een toistuvien kurkkuongelmien takia)
Työntekijä ei vastaa viestiin eikö liikkeeseen jättämäni sähköpostiin ole vielä vastattu. En tiedä, hyväksyivätkö he perumiseni vai pitääkö mun väkisin lähteä huomenna, aika on huomenna kahdeltatoista toisella paikkakunnalla.
Sairastetusta angiinasta ja jatkuvista kurkkuongelmista on kyllä todisteet, enkä todellakaan mielelläni peru menojani. Mutta kuten sanottua, mieluummin tungen sinne kipeänä kuin maksan melkein koko hinnan. ApMiten ihmeessä saat tuon käännettyä päässäsi niin, että kyse olisi ÄKILLISESTÄ sairastumisesta? Olet ollut pidempään sairas, etkä olekaan parantunut varattuun aikaan mennessä kuten toivoit ja ehkä oletit. Ei ole kohtuuton vaatimus yrittäjältä, että peruisit aikasi viimeistään vuorokautta ennen, jos on epävarmuutta pääsetkö tulemaan.
Selitetty viestissä 22 - ap
Ei kirjallista sopimusta, ei mitään velvoitetta. Mustalle listalle moinen "yrittäjä".