Laitan joka kuukausi palkastani 1000 euroa säästötilille.
Kommentit (10)
Mitä ajattelet, että teet noilla rahoilla joskus? Itse laitan 100 euroa joka kk. Olet etuoikeutettu. Se on hienoa!
kannattais tutustua osake säästämiseen ja muihin vaihtoehtoihin.
itse säästän noin 1000¿ kk osakkeisiin ja sain viime vuonna
osinkotuloja7900¿
Kuten sanottu, raha tulee käyttöön lähiaikoina. En lähde riskeeraamaan tässä vaiheessa korkojen kanssa.
itse voin vain unelmoida tuosta... en varmaan koskaan saa sellaista työtä että noin paljon jäisi säästöön... =/ pienempikin summe kelpaisi.. =)
Itse saan juuri tuon summan käteen kuukaudessa. Laitan joka kuukausi 120 euroa rahastoihin ja joudun elämään aika niukasti lapseni kanssa, mutta olen kanssa säästämisen kannalla.
taloni. 6 vuotta vielä ja sitten talo on oma :) Voih, olen etuoikeutettu kun saan verovähennyksen lainastani.
tiennanut noin 1000 ¿ pikku summalla osakerahastoissa puolen vuoden aikana.....Sitten kun laskusuunta alkaa siirrän kiireen vilkkaa korkorahastoihin...
hän sanoi itse, että tarvitsee rahat todennäköisesti pian, joten omasta mielestäni hän tekee oikein kun ei sijoita niitä osakkeisiin. osakkeet ovat pidemmän aikavälin sijoitus. säästötilin tuotto on pieni, mutta rahat on nostettavissa sillä sekunnilla kun asunto löytyy!
tsemppiä, ap! olet onnekas ja itse toivoisin saavani tuon rahan hyppysiini jotta voisin tehdä muutaman onnistuneen sijoituksen..:0)
Nykyisin syydän rahat merkkivaatteisiin, kun ei nuille teineille tavikset kelpaa.