Tiedoksi että teidän pyykit on kaikkien nähtävillä kun käytätte taloyhtiön kuivaushuonetta
Muut ei voi välttyä näkemästä niitä kun ripustaa sinne omia vaatteita.
Kommentit (48)
On se hirveää jos pyykkinarulla on naisten alu*vaatteita!!! Hyshys, en edes tohdi kirjoittaa sanaa alu*vaate...puhumattakaan tarkennettuna pik*uhousuista tai rin*taliiveistä! Huh!
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti mammojen mielestä foliohattuinen, mutta minäkin olen aina vienyt pikkupyykin kotiin kuivumaan. Kaikenmoista naapuria kun on matkaan mahtunut, ja suurinta osaa en edes tunne. Ällöttää ajatus jostain rasvaisesta ukosta hiplailemassa juuri pestyjä vaatteita. Riski tälle on toki pieni, mutta eipä tuo iso vauvakaan ole niitä kotona kuivattaa.
*vaivakaan
Vierailija kirjoitti:
Niksi kaikille laittakaa pikkupyykit pussilakanoiden ja tyynyliinojen sisälle suojaan. Tähän voi mainiosti käyttää vanhoja pussilakanoita tai aluslakanoista ommella pukupusseja kuivatukseen.
Huono. Pikkupyykki kuivuisi hitaasti, ryttyiseksi ja alkaisi haista ummehtuneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi hyvä välttyä siltä että muut sattuisivat näkemään. Ihan näin vilpittömästi kysyn, kun on vaikea keksiä syitä.
No esimerkiksi sen takia että osa vaatteista häipyy helposti.
Höpö höpö! Minulta ei ole koskaan varastettu pyykkituvasta mitään.
Ai kauheeta! Joku näkee mun isokoiset "pikkarit" mallia mummo kuivaushuoneessa! Hi hi hii! Tirska!
No kerropas mitä pyykkejä kävin äsken laittamassa kuivumaan meidän talon kuivaushuoneeseen?
Tässähän on se hyvä puoli , ettei sinun tarvitse käyttää tai edes ajatella niitä.