Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi että teidän pyykit on kaikkien nähtävillä kun käytätte taloyhtiön kuivaushuonetta

Vierailija
28.12.2018 |

Muut ei voi välttyä näkemästä niitä kun ripustaa sinne omia vaatteita.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on se hyvä puoli , ettei sinun tarvitse käyttää tai edes ajatella niitä.

Vierailija
42/48 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hirveää jos pyykkinarulla on naisten alu*vaatteita!!! Hyshys, en edes tohdi kirjoittaa sanaa alu*vaate...puhumattakaan tarkennettuna pik*uhousuista tai rin*taliiveistä! Huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti mammojen mielestä foliohattuinen, mutta minäkin olen aina vienyt pikkupyykin kotiin kuivumaan. Kaikenmoista naapuria kun on matkaan mahtunut, ja suurinta osaa en edes tunne. Ällöttää ajatus jostain rasvaisesta ukosta hiplailemassa juuri pestyjä vaatteita. Riski tälle on toki pieni, mutta eipä tuo iso vauvakaan ole niitä kotona kuivattaa.

*vaivakaan

Vierailija
44/48 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niksi kaikille laittakaa pikkupyykit pussilakanoiden ja tyynyliinojen sisälle suojaan. Tähän voi mainiosti käyttää vanhoja pussilakanoita tai aluslakanoista ommella pukupusseja kuivatukseen.

Huono. Pikkupyykki kuivuisi hitaasti, ryttyiseksi ja alkaisi haista ummehtuneelle.

Vierailija
45/48 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi hyvä välttyä siltä että muut sattuisivat näkemään. Ihan näin vilpittömästi kysyn, kun on vaikea keksiä syitä.

No esimerkiksi sen takia että osa vaatteista häipyy helposti.

Höpö höpö! Minulta ei ole koskaan varastettu pyykkituvasta mitään.

Vierailija
46/48 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5. Tulihan keskustelua...

Vierailija
47/48 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta! Joku näkee mun isokoiset "pikkarit" mallia mummo kuivaushuoneessa! Hi hi hii! Tirska!

Vierailija
48/48 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropas mitä pyykkejä kävin äsken laittamassa kuivumaan meidän talon kuivaushuoneeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi