Tiedoksi että teidän pyykit on kaikkien nähtävillä kun käytätte taloyhtiön kuivaushuonetta
Muut ei voi välttyä näkemästä niitä kun ripustaa sinne omia vaatteita.
Kommentit (48)
Miksi olisi hyvä välttyä siltä että muut sattuisivat näkemään. Ihan näin vilpittömästi kysyn, kun on vaikea keksiä syitä.
Meidän asunto-osakeyhtiötalossa on vain kuivaushuone, pyykit pestään kotona. Ja kuivatan myös kotona paitsi isommat pyykit eli petivaatteet, pyyhkeet yms. Lisäksi kuivaushuone varataan kokonaan itselle max4h ajaksi putkeen eli ei siellä silloin muita käy tai kuivattele pyykkejään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi hyvä välttyä siltä että muut sattuisivat näkemään. Ihan näin vilpittömästi kysyn, kun on vaikea keksiä syitä.
No esimerkiksi sen takia että osa vaatteista häipyy helposti.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole vain niiden nähtävillä joilla on pääsy sinne kuivaushuoneeseen...?
Sieltä lähetetään livekuvaa 24h Faceen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spooky, jos joku haluaa katella ja vaikka sniffata niitä niin mielummin pesun jälkeen narulla.
Uskoisit sinäkin ihan huviksesi. Jos ne vaatteet jättää kuivaushuoneeseen niin muut siellä kävijät näkee ne, halusi tai ei.
Mä en ainakaan näe muitten, koska käyn just tuosta syystä kuivaushuoneessa aina silmät kiinni. Eikö kaikki??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spooky, jos joku haluaa katella ja vaikka sniffata niitä niin mielummin pesun jälkeen narulla.
Uskoisit sinäkin ihan huviksesi. Jos ne vaatteet jättää kuivaushuoneeseen niin muut siellä kävijät näkee ne, halusi tai ei.
Niin näkee ja ongelma oli?
Siksi minä pistänkin aina bokserimalliset ihonväriset alushousuni siihen ovea lähimmäksi. On mulla parit pinkitkin ja muutama laamapaita. Niitä varmasti moni hamuaa. mitat 150/150.
Voi ei. Minäkin luulin, että ne vaatteet muuttuu kuivuessaan näkymättömiksi. Miks kukaan ei oo kertonu mulle totuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näkee ja ongelma oli?
Ongelma on se ettei minua kiinnosta väistää muiden kulahtaneita, menkkatahraisia pikkareita kun laitan omat vaatteeni kuivumaan. Sitten katsotaan kaikkia miespuolisia asukkaita vinoon kun (KUN!) jotain varastetaan.
Ei oo koskaan hävinnyt mitään naruista, ei väliä onko ollut lakanoita ja mummon pöksyjä tai seksikkäät pitsi tuotteet.
Kuivataan ulkonakin kaikkien nähtävänä kesäisin, jos joku ottaa nokkiinsa tai joku pervo kiihottuu niin olkoon niin, miks välittäisin.
Ainahan jotkut tylsistyneet kyttääjä vanhukset kattoo perään onko joku epäilyttävä henkilö tekemässä jotain taloyhtiön lähettyvillä, ei tartte kameroitakaan.
Meidän taloyhtiössä on kuivaushuoneen ovessa lukko ja kulloinenkin käyttäjä ottaa avaimen mukaansa.
Tervetuloa yrittämään tiirailua.
Oi niitä aikoja kun kaikki pyykit kuivattiin ulkona naruilla ihan ohikulkijoidenkin nähtävillä.
Ap utelee vielä että miksette voi heittää huonokuntoiset alusvaatteet menemään? Varsinkin juuri pikkuhousut ei ole niin älyttömän kalliita ettei niitä voisi uusia.
Vierailija kirjoitti:
Oi niitä aikoja kun kaikki pyykit kuivattiin ulkona naruilla ihan ohikulkijoidenkin nähtävillä.
Oi niitä aikoja, kun ulko-oveen laitettiin lauta nojaamaan osoittamaan,, että isäntäväki ei just nyt ole kotona ja muut tiesi olla menemättä sinne.
Niksi kaikille laittakaa pikkupyykit pussilakanoiden ja tyynyliinojen sisälle suojaan. Tähän voi mainiosti käyttää vanhoja pussilakanoita tai aluslakanoista ommella pukupusseja kuivatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap utelee vielä että miksette voi heittää huonokuntoiset alusvaatteet menemään? Varsinkin juuri pikkuhousut ei ole niin älyttömän kalliita ettei niitä voisi uusia.
No ei ne nyt niin hirveän halpojakaan ole pienituloiselle ja jotkut puuvillaiset kulahtavat ja reikääntyvät melko nopeasti. En sitten tiedä onko vika minussa vai pikkuhousuissa.
Lisäksi mulla on ekstrakarmivia menkkakalsareita, joissa ei haittaa vaikka vahingossa yöllä menisikin läpi.
Huonokuntoisia alushousuja tarvitaan mensuunialkkareiksi, jotka saavatkin tahriintua vereen.
Vierailija kirjoitti:
Huonokuntoisia alushousuja tarvitaan mensuunialkkareiksi, jotka saavatkin tahriintua vereen.
Legitiimi pointti mutta kuivaushuoneessa näkee niin huonokuntoisia etten minä enää käyttäisi niitä mihinkään.
Olen varmasti mammojen mielestä foliohattuinen, mutta minäkin olen aina vienyt pikkupyykin kotiin kuivumaan. Kaikenmoista naapuria kun on matkaan mahtunut, ja suurinta osaa en edes tunne. Ällöttää ajatus jostain rasvaisesta ukosta hiplailemassa juuri pestyjä vaatteita. Riski tälle on toki pieni, mutta eipä tuo iso vauvakaan ole niitä kotona kuivattaa.
Meillä varataan kuivaushuone ja jos joku asiaton sinne menee, tallentuu hän valvontakameran kuvaan.